Privéstrand vlakbij, ligstoelen aan het strand, parasols, strandlakens

Beoordelingen van Hotel Renoir

4 out of 5
Hotel Renoir
7 Rue Edith Cavell, Cannes, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 303 van 549 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 196 van 549 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 549 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 549 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 549 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel en de service waren super. Echt een warm welkom door iedereen gratis drank aangeboden. Enige min punt een hele kleine lift. Maar verder echt super
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Vanlerberghe Camille op 29 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your nice review ! We are happy to read that you had a wonderful experience at Renoir Hotel We will definitely share your comments with our team. They will be delighted ! We look forward to welcoming you again. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Yolanda, Huissen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super leuk hotel op loopafstand van het centrum
Hotel dicht bij centrum. Gastvrij en super mooie kamer. En wat nog leuker is.....je krijgt er een "handy" bij. Kun je onderweg meenemen voor navigatie of google.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Vanlerberghe Camille op 2 nov 2018
Dear Mrs Yolanda, Thank you so much for sharing with us this nice review following your stay at the Hotel Renoir. We hope we will have the opportunity to welcome you back very soon for more unforgettable stays to come. With warm regards from Cannes.

10/10 – Uitstekend

Els, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hele fraaie suite!
Net hotel. Loopafstand oude stad. Hele fraaie mooie suite! Geen last gehad van de straat. Goeie prijs via hotel.com Aanrader!

8/10 – Goed

Kenneth, Orlando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We've stayed at this property several times over the years. We like the location, and easy walk from the train station. The staff always friendly and helpful. The bed was very comfortable and the linens were lovely. This particular room was showing some wear and tear however. The area around the shower is carpeted and if it gets damp is a bit smelly. The toilet room was separate which is convenient.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Marco Antonio Front Office Manager, Hotel Renoi op 20 mei 2024
Dear Kenneth,Thank you for your review and for being a loyal guest of Hotel Renoir over the years.We are delighted to hear that you appreciate our convenient location, friendly and helpful staff, and comfortable beds with lovely linens. Your continued patronage means a lot to us.We apologize for the wear and tear you noticed in your room during this stay. We take your feedback seriously and will address the issue with the shower area to ensure it meets our high standards of cleanliness and comfort. We look forward to welcoming you back on your next visit and providing you with an even better experience.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Enrico

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Marco Antonio Chef de Réception, Hôtel Renoir op 20 mei 2024
Cher Enrico,Merci beaucoup pour votre évaluation parfaite de 5 sur 5 sur Expedia ! Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un séjour parfait à l'Hôtel Renoir.Votre satisfaction est notre plus grande récompense. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Cannes.Cordialement,

4/10 – Matig

Kouami

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
I need my 100€ "warranty" payment back!!! This is just not acceptable. There is absolutely no information about this extra expense that they ask me to claim to the money back from my bank. Don't fall into tjis trap!!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Marco Antonio Front Office Manager Hotel Renoir op 21 apr 2024
Dear Kouami,Thank you for your message. I would like to clarify that the 100 security deposit is a common practice in many hotels and is requested as a guarantee for any potential damages or additional expenses during the stay. This is usually refunded upon check-out, provided there are no damages or extra charges to be applied.I apologize if this information was not clear to you at the time of booking. However, I want to emphasize that this information is typically specified in the booking details that are sent at the time of confirmation. It is important to carefully read the booking details to be aware of any security deposits or additional costs.That being said, I assure you that I will review the details of your reservation to ensure that all information was communicated clearly and transparently. Regarding the 100 security deposit, I have already initiated the process for the refund. Please allow a few business days for the transaction to reflect in your bank account.I sincerely apologize for any inconvenience caused. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact me directly at renoir@hotels-groupeboucau.fr Best regards,Marco Antonio Front Office Manager Hotel Renoir

8/10 – Goed

samira

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Marco Antonio Front Office Manager op 21 apr 2024
Dear Samira,Thank you very much for your kind feedbackBest RegardsHotel Renoir staff

8/10 – Goed

Nikolajus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
..
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marco Antonio Front Office Manager op 21 apr 2024
Dear Nikolajus,thank you very much for your kind feedback,Best regardsHotel Renoir staff

8/10 – Goed

Paolo Guido

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Marta

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
reception pessima!!!!
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ELENA

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très médiocre
L’hôtel a bigrement besoin d'un grand coup de rénovation. Il n'est pas du tout pratique ( sauf son emplacement). l’ascenseur est absolument minuscule : soit c'est vous qui montez, soit ce sont vos valises , mais pas les 2 à la fois. Pour accédez à l’hôtel il faut monter un grand escalier , tout avec les valises à la main car pas d'autres options.... C'est plutôt un 3 étoiles, mais pas du tout 4.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

bilal

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was big and the bed was really comfortable. The decor was what I'd describe as "Hollywood glam" -- not at all the shabby chic like it looks in the photo. The bathroom was huge -- probably the biggest one I've seen in France, with a big bathtub for soaking. The staff was very pleasant and helpful. The lobby and breakfast area are quite small -- the breakfast area in particular was nice but looked cramped -- it was not an enticing spot for breakfast. The hotel is easy walking distance to/from the train station, which was great. The downside of the location is that you have to cross a very busy, major intersection to walk toward the water. This was less than ideal and crossing the streets there was a bit stressful. Our room actually looked out onto a main street, but the windows blocked out all the noise. The AC also worked well which was important!! It is an easy walk down to the beach and all the cute shops. Another thing to note: the hotel has an "agreement" with a beach club to give guests a discount on beach chairs. However, be aware that the discount is only 5 euro, and it's only good for certain chairs. But, we had a GREAT time at the beach club (I think it's called C Beach). Be prepared to pay $18 for an Aperol Spritz and $8 for a Diet Coke, but it was a pretty fabulous spot to relax and live the Cannes life for a day.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, poor condition of the room
We reserved a suite for one night in same day. It was sort notice at the evening, so it’s understandable that they didn’t have time to prepare the room. The service provided by staff, was excellent and very much welcoming. But the room. There was paint or dust in hairdryer, not sockets available for today needs, odd bed arrangement (smaller upper mattress than the lower one), very bad, intense smell (cigarette?) in the room, and no enough noice-insulation to street. Quite much of traffic noice came to our room. Equipment in the walls was partly broken, also the lights. Overall, this room goes for the one night, but not the level of 4-star hotel. Maybe 2 stars is closer right.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Khaled

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Probably one of the best locations in terms of quality price average in Cannes. The place is freshly renovated in the service reception. Specially, is very welcoming. We have late at night compared to earth we have been used to in the city. It is the best location that’s ever been to. Highly recommend .
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Marisol

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Deemah

2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

geir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Kristel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Nice view
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Torbjoern

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service, nice location.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Sarah

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

NELSON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service by staff. Specially de lady at breakfast room.
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Caroline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our suite was spacious and with a view of the water. We enjoyed being a bit removed (but still easily walkable) from the Main Street. It’s worth noting that the elevator and stairs are both small (as is expected in an older building) - we weren’t disappointed but hopefully this is useful information for anyone with bikes, large luggage, or who would need assistance going to higher floors. We would recommend staying at Hotel Renoir! Great value!
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Janusz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beware of false advertising!!
The description of this hotel is deceiving. There is no beach… they’ll give you a pass to some other location but it’s not close and you have to provide your own transportation. There isn’t anyone to help with suitcases and there are twelve steep steps to get to the reception desk. There were many other true four star hotels available for half the price in better locations. Very disappointed that Hotels.com allowed this listing/pictures and hotel classification. We prepaid for four days and were stuck with them. It ruined our stay in Cannes.
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Ofer

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Suparna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was beyond expectations! And the price is very reasonable for a posh city like Cannes. The only negative is the elevator. It is equipped to take only one person. So if you are a family with much luggage, expect to get to your room through many segments.
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Pedro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Denise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent friendly staff, very modern and well appointed rooms. Staff was super helpful, went above and beyond. We loved it and would stay again. A
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Alice, Seattle

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅からも近いうえ、
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Edward

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great spot in the middle of Cannes. Close to everything you want. Hotel is amazing and would definitely stay again. For those with toddlers or mobility, it has a tiny elevator in the lobby which fits 1 adult and a stroller or suitcase or two adults max. The front stairs up to the hotel, however, still need to be climbed to get to the lobby (about 12 steps) . Staff was super friendly. Highly enjoyed our time there.
4 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Nam Hoang

Reisde met familie
Støy
måtte si ifra flere ganger for å få make up romene. mye bråk på utsiden av rommet.
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

ANA

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel es muy bueno así como las habitaciones y muy bien ubicado la atención de Gabrielle y en recepción y Ana en el desayuno increíbles! Nos encanto todo pero sobre todo la amabilidad de ellas y la calidad de los servicios que nos ofrecieron sin dudarlo regresaremos!
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holiday
Had a great 2 night stay. Close to city and beach. Some noise from the street but it is okay.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell
Väldigt fräscht hotell med rymliga rum. Servicen var superbra. Läget var också bra. Tar ca 10 minuter till la croisette, 3 minuter till rue d'antibes och 3 minuter till tågstationen. Överlag väl godkänt hotell, vi var nöjda med vistelsen här.
5 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jackeline

2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Linn Maren

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked this hotel very last minute and I was given a great room on the top floor. Franck at the front desk was very personable and helpful. The room was great!
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Kumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location was excellent. Room for 3 people was good. Staff was top notch
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Kamal

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Rodney

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great, attentive responsive staff. Well run and maintained hotel in quiet yet convenient locale. Would highly recommend this property and plan to return myself
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Brandon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The most beautiful oasis 10 mins easy walk to the old city- the staff are truly 5*
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Kimberley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff & ambiance. Rooms were beautiful and clean, would definitely stay here again!
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Der Portier war sehr langsam und wir haben über eine Stunde zum einchecken gebraucht.
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Natasha, los angeles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cozy and nice place.
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Holiday
Fantastic 5 day visit to Cannes in Hotel Renoir. The hotel is excellent, rooms large and full of character, breakfast was very good and location to Cannes and train station is good. Only negative was that it is close to the main road and railway, but we knew that before booking, not a problem for us.
4 nachten verbleven in juni 2022