Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn Express Canterbury, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express Canterbury, an IHG Hotel
A2 Upper Harbledown, Canterbury, England

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 313 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 422 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 189 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1000 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Chris

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay, but next to busy road. Also had to pay for parking
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Binoy op 17 mrt 2024
Dear Chris,Thank you for your feedback. We apologize for not meeting your expectations during your recent stay. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future, and we assure you that we will provide a pleasant experience next time.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was de heetste dag ooit in GB dus onze kamer was erg warm. Raam kon helaas niet open omdat de kamer boven de keuken was dus alle luchten kwamen de kamer binnen. Werd ook door een beveiliging tegengehouden om ver open te zetten. Deze kamer de dag ervoor geboekt. Op de dag zelf blijkt de "dagprijs" verhoogd te zijn. Is bij het inchecken niet verteld ( hadden al betaald via Visa vooraf). Bij het uitchecken is er ook niet over verteld, netjes eten van de vorig avond afgerekend met Visa. Tot mijn stomme verbazing is de "verhoging"zonder mijn medeweten van mijn visa card afgehaald. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Ro op 9 aug 2019
We are truly sorry to hear your inconvenience during your stay. Could you please provide me further details to look into this matter and get back to you. Awaiting for your reply.

6/10 – Redelijk

Tony, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Op zicht goed als tussen stop voor je reis. De enige minpunt is het verkeer van en naar Dover. Lawaai de hele nacht door vracht verkeer. Neem je oordopjes mee
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Ro op 27 mrt 2019
Thank you for your candid review. We apologise that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.

8/10 – Goed

Sem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotelkamer is op zich goed, echter alleen de irritante geluiden van de ventilatie zijn vervelend en houden je soms van je slaap af. Verder prima.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ro op 29 jan 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nog geen 10.minuten rijden van Canterbury
Practisch qua ligging, vriendelijk personeel, goed ontbijd. Prima prijs - kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Ro op 23 apr 2018
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

8/10 – Goed

Whitney, Almere

Goed hotel
Prima, hotel enige nadeel bij contant betalen moet je nog even 30 pond borg betalen, dit stond nergens beschreven. Ook hadden we 1 normaal bed en 1 bank bed. Als wij niet hadden geklaagd over de bedbank zouden we slapen op de veren zo dun was het matrasje. Verder prima hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede prijs kwaliteit verhouding
Goede prijs kwaliteit verhouding. Net, vriendelijk. voor 10 pond een taxi naar Canterbury. Niet gehorig ten opzichte van snelweg, wel een van de nachten last gehad van rumoerige kamer naast de mijne. ook was mijn kamer boven de keuken, daar beginnen ze vroeg. verder prima geslapen. goede bedden.

8/10 – Goed

Cees, Den Helder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk en net hotel. Vriendelijk personeel.
Goed hotel met vriendelijk personeel. Goed ontbijt, zeker voor de prijs. Direct aan de snelweg waar je geen geluidsoverlast van hebt. Nette kamers met toilet en douche. Wij vinden dit een aanrader.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed geslapen, degelijk hotel
Goed geslapen, prettig hotel, prima 'thuisbasis' voor een verkenning van Kent

8/10 – Goed

Rene, Overijssel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om te overnachten
Zeer vriendelijk personeel. Veel parkeergelegenheid. Ontbijt niet heel bijzonder maar gewoon. Geen vleeswaren. Ik zou graag een airco op de kamer hebben gehad. Nu was de temperatuur nog redelijk maar we hadden het al warm sávonds.

6/10 – Redelijk

Jan Willem, Nederland

Negatief: Comfort kamer
Prima voor één nacht
Prima voor één nacht. Wij waren op doorreis naar Dover en wilde nog één dagje Canterbury doen voor we weer terug gingen.

4/10 – Matig

Thomas, Leiderdorp

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Groepsgedoe
Een simpel hotel, goed om een nachtje te blijven en niet ver van Canterbury. Je moet even weten dat je bij het tankstation van de weg moet, dat wel. Een eenvoudige kamer (223) , schoon, van alle gemakken voorzien. Helaas met 'uitzicht' op de binnenplaats van het hotel met allerlei 'zooi' en een heleboel vrieskisten o.i.d. De constant draaiende ventilatie van het hotel dreunde nogal door de kamer. Oordoppen in dus. Vervelender nog was een groep 'fund raisers' die die nacht ook was neergestreken en tot diep in de nacht maar op elkaars deuren liepen te kloppen en liepen te oh-en in de gang. Management kon daar weinig aan doen, maar gelukkig waren ze de volgende dag vertrokken.

6/10 – Redelijk

Peter, den helder

Positief: Comfort kamer
Fijn hotel voor doorreis of 2 dagen
Fijn Hotel voor doorreis of voor een dag of 2 ook voor meerdere personen wij hadden onze zoon van 16 mee en deze kon op de kamer slaapbank was netjes opgemaakt, kamer is ruime en schoon.

8/10 – Goed

Geert, Zwolle (Netherlands)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bliksembezoek aan Canterbury
Een prima hotel voor een bliksembezoek aan Canterbury. Wel lastig te vinden achter het Texaco-benzinestation langs de A2. We reden er de eerste keer voorbij. Afstand tot centrum alleen per auto of per taxi te overbruggen. Taxi's geven korting voor hotelgasten.

6/10 – Redelijk

Ivo, Waalwijk

alleen voor verblijf en ontbijt ok
voor alleen een simpele overnachting met ontbijt is het goed, hotel ligt aan snelweg en verder niets in de directe omgeving

8/10 – Goed

Anne, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima doorreishotel
Prima voor 1 nacht, het was voor ons een overbruggingsnachtje tussen twee reisdagen in. Samen met onze kinderen van 4, 2 en 0 jaar zouden we het zo weer doen. Tweepersoonsbed was wiebelig.

8/10 – Goed

martin, almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima overnachtings adres voor reizende toeris
Inchecken verliep prima, correct en vlot. Hotel is prima, netjes en schoon. Personeel is vriendelijk en correct (zelfs het schoonmaakpersoneel bij het ontbijt loopt er netjes bij), onbijt was druk bezet maar de aanvulling van het buffet verliep prima. Avondeten hebben we geen ervaring mee bij dit hotel Voldoende parkeerplaats, bij het vinden van adres moet je goed opletten dat je de goede afslag neemt. Prima hotel voor 1 of 2 nachten

8/10 – Goed

Manon Evers, Deventer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
Goede service, keurig nette kamers en goed ontbijt. Het hotel ligt erg gunstig ten opzichte van het centrum.

8/10 – Goed

Jan Taminiau, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service
Good hotel, very good service, location outside Canterbury. Taxi takes you there for 10 pounds. Very nice people working there. At 7:30 the breakfast buffet is all yours, at 8:30 you might have to wait.

8/10 – Goed

rinus besooijen, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geen poespas alles wat normaal bij hotel hoort.
Bij binnenkomst aan de balie roemeense dame,niet erg vriendelijk.Verder alles oke ,jammer van de eetzaal en bar.ivm met verbouwing erg rommelig lelijke muren,enz en hele ongezellige verlichting.ontbijt prima kamer prima,niets mis mee.

8/10 – Goed

D.van der Maas, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel als uitvalsbasis
Het is een net zakenhotel langs de snelweg. Prima prijs/kwaliteitsverhouding, nette kamer, goed bed. Geen last van de naastliggende snelweg. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan de omgeving. Niet een hotel waar je heengaat om het bijzondere hotel. Prima en vriendelijke service van het personeel. Je kunt er ook makkelijk parkeren. Met de auto ben je in 10 minuten in hartje Canterbury.

6/10 – Redelijk

Deblaere, Geluwe

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Lawaaierige kamer!
De kamer (225) die we ter beschikking gekregen, was net boven de keukens - vuilbakken - koelruimtes. De airco's en de frigo's van de keukens maakten de hele nacht door ongelofelijke herrie. Meer dan 60 dB(A) (meting uitgevoerd) tijdens de nacht is te veel om met open venster te slapen. Op het dak van het gebouw is een grote airco. Deze davert de hele nacht. Het gebrom is duidelijk hoorbaar in de gangen en in de kamer. Deze airco laat gedurende de nacht zijn water af. Het water valt gewoon in vrije val naar beneden en klettert op een plastieken dak net onder het venster van de kamer, wat zorgde voor bijkomende geluidshinder en ervoor zorgde dat de nachtrust permanent verstoord werd. Veranderen van kamer was geen optie, daar het hotel volgeboekt was. De warmte in de kamer zorgde voor extra last, omdat het venster dicht moest blijven tegen het geluid buiten. Geen airco op de kamer, enkel een ventilator, maar deze zorgt enkel voor luchtcirculatie, geen koeling. Het ontbijt was goed en voldoende. Een paar keer een avondmaal genuttigd in het hotel, treffelijk voor de prijs, zonder meer. De netheid van de kamer was goed. Bed opgemaakt, sanitair elke dag gereinigd, handdoeken dagelijks ververst. Gratis WIFI ter beschikking, maar de verbinding was miserabel. Voor £3 (per dag) extra kreeg je 2 Mbit/s, wat wel beter was, maar toch wel te duur. Wil ik terug naar dat hotel? Eventueel wel, maar dan een kamer op het gelijkvloers en in een ander gedeelte van het gebouw.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed voor overnachting
Keurig, net hotel voor doorreizen. Niet om lang te verblijven.

6/10 – Redelijk

Barbie, Brabant, Nederland

Negatief: Comfort kamer
Goed voor 1 avond
Ontbijt eenzijdig Avondeten matig Nog een afstand naar de stad Personeel vriendelijk

6/10 – Redelijk

Jane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Team were very friendly and rooms were clean. Beds are small doubles so a poor nights sleep if you are over 5ft 7”. Noisy outside and rooms are not soundproofed so you can hear talking, alarms etc.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Melwyn op 10 apr 2024
Dear Jane,Thanks for your feedback.Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Laura

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Melwyn op 16 apr 2024
Dear Laura,Thanks for your feedback.Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Nnenne

Positief: Voorzieningen
It was a great experience. I really loved it. I do.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van george op 4 mrt 2024
Dear Nnenne ,Thank you for the valuable feedback.best regardsGeorge DcruzHotel experience champion

10/10 – Uitstekend

Shane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great!!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Melwyn op 15 feb 2024
Dear Shane, Thank you for your feedback. Kind Regards Melwyn FelizardoDeputy General Manager

10/10 – Uitstekend

Kate

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service
The staff here are amazing. We were really made to feel special.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Melwyn op 28 jan 2024
Dear Kate,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Kind RegardsMelwyn

8/10 – Goed

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dila op 25 jan 2024
Thank you for your valued feedback and hope to see you again, here.

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We needed a hotel that was convinient for a family event. Room and breakfast were excellent and staff were a credit to the hotel.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Rohitha op 25 jan 2024
Dear David Thank you for your feedack.Best regardsRohitha General Manager

10/10 – Uitstekend

dean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Staff
The staff here are simply amazing. SO friendly and attentive. Even the chef comes around and says good morning!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Rohitha op 15 jan 2024
Dear DeanThank you so much for your feedback .Sincerely General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

David

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van GM op 13 jan 2024
Dear David,Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express CANTERBURY.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Again, thank you for sharing your comments, Sincerely,General Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Melwyn op 29 dec 2023
Dear Mark,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Wishing you A Happy & Prosperous New Year 2024Best RegardsMelwyn FelizardoDGM

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Stsy
Fantastic friendly and helpful staff. Very clean and well maintained property. Excellent breakfast and very reasonable bar prices. Good location and despite being close to a busy A road there was minimal noise.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Melwyn op 27 dec 2023
Dear Stephen, Thank you for your valuable feedback. Best Regards & Seasons GreetingsMelwyn FelizardoDeputy GM

10/10 – Uitstekend

Rebecca

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Melwyn op 27 dec 2023
Dear Rebecca, Thank you for your valuable feedback. Best Regards & Seasons GreetingsMelwyn FelizardoDeputy GM

8/10 – Goed

Babatunde

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean & convenient
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van george op 2 dec 2023
Dear Babatunde , Thank you for your feedback Sincerely Hotel Team

10/10 – Uitstekend

chantel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic very attentive and noticed a mistake with my payment and made all the refunds before I had even noticed. Super friendly and alright buffet breakfast
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Melwyn op 24 nov 2023
Dear Chantel, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express CANTERBURY. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn Express. Sincerely, Melwyn Felizardo Deputy GM

10/10 – Uitstekend

Magnus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Melwyn op 16 nov 2023
Dear Magnus,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express CANTERBURY.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn Express.Kind RegardsMelwyn

10/10 – Uitstekend

Carla

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Melwyn op 6 nov 2023
Dear Carla,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express CANTERBURY.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn Express.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smiles were free.
Called around lunchtime to ask if we could check in early which didn't cause an issue. The hotel lobby was clean and spacious. There was coffee from a machine which was a good touch. The hallways and rooms looked like they had recently been updated so it felt clean and well maintained. Strange arrangement in the bathroom with a single door either being a bathroom door or a toilet door caused a couple of trapped fingers. The shower pressure could have been better but all in all it was a good experience. Breakfast was plentiful and there was a good choice. Staff were welcoming and the smiles were free.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Melwyn op 3 nov 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express CANTERBURY.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn Express,

8/10 – Goed

AJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had a very difficult time reaching the hotel due to road closures. It would have been helpful if the hotel had notified guests of the process in advance (we had to be escorted through the roadworks by an official vehicle) but I didn't receive anything. Ended up calling them after lots of sat nav redirects and not getting anywhere. But hopefully that won't be for long (this was mid-Oct 2023). Once I got there, the hotel was great - staff were helpful and the service was very good. Nice, clean comfortable room and a great breakfast.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dila op 19 okt 2023
Thank you for your valued feed back and sorry to hear your inconvenience. I do apologise once again.It is great to hear that you feel welcomed and happy to be in the hotel. Thank you so much.

10/10 – Uitstekend

Jodi

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dila op 18 okt 2023
Thank you for your valued feed back. Really appreciate that.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
Total Chaos!
I have stayed there on several occasions , this time i believe the home office had commandeered part of the hotel for asylum seekers, children were running out of control everywhere couldn't hear receptionist on checking in, the place was total Chaos! A warning should have been posted on there website, will never retun to this or a another holiday inn express again.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Katie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Benjamin

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ok for business
The hotel is being used to house asylum seekers - not a negative per se, just something to be aware of - bar areas are busy, there are notices up about not running in the corridors which make it feel like you’re at school, etc. Also parking is charged, currently £3 - there is no alternative, so why not just add it to the cost of the room? Overall it was fine for a business trip but if I was on a leisure break I’d have been disappointed.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Lindsey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Relatively quiet and clean.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Anthony

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

ANDREW

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021