De kamer (225) die we ter beschikking gekregen, was net boven de keukens - vuilbakken - koelruimtes. De airco's en de frigo's van de keukens maakten de hele nacht door ongelofelijke herrie. Meer dan 60 dB(A) (meting uitgevoerd) tijdens de nacht is te veel om met open venster te slapen. Op het dak van het gebouw is een grote airco. Deze davert de hele nacht. Het gebrom is duidelijk hoorbaar in de gangen en in de kamer. Deze airco laat gedurende de nacht zijn water af. Het water valt gewoon in vrije val naar beneden en klettert op een plastieken dak net onder het venster van de kamer, wat zorgde voor bijkomende geluidshinder en ervoor zorgde dat de nachtrust permanent verstoord werd. Veranderen van kamer was geen optie, daar het hotel volgeboekt was. De warmte in de kamer zorgde voor extra last, omdat het venster dicht moest blijven tegen het geluid buiten. Geen airco op de kamer, enkel een ventilator, maar deze zorgt enkel voor luchtcirculatie, geen koeling.
Het ontbijt was goed en voldoende. Een paar keer een avondmaal genuttigd in het hotel, treffelijk voor de prijs, zonder meer.
De netheid van de kamer was goed. Bed opgemaakt, sanitair elke dag gereinigd, handdoeken dagelijks ververst.
Gratis WIFI ter beschikking, maar de verbinding was miserabel. Voor £3 (per dag) extra kreeg je 2 Mbit/s, wat wel beter was, maar toch wel te duur.
Wil ik terug naar dat hotel? Eventueel wel, maar dan een kamer op het gelijkvloers en in een ander gedeelte van het gebouw.