Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 137 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
58
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 137 beoordelingen" "
8 - Goed
60
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 137 beoordelingen" "
6 - Redelijk
16
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 137 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 137 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Jasmine
17 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jasmine
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Tammy van der Merwe op 18 nov 2021
We are so glad you enjoyed your stay, and hope you join us again soon!
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 okt 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Tammy van der Merwe op 30 okt 2019
We hope you enjoyed your stay with us at De Zalze Lodge!
Regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2018
Een mooie lodge, die schitterend gelegen is om het mooie landschap
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Melvin op 28 dec 2018
Dear Valued Guest,
We are pleased that you enjoyed our Lodge and surrounding area.
We hope to see you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 – Goed
R, Amersfoort
13 apr 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel bij golfbaan met prachtig uitzicht
Tweede keer geboekt. Personeel wat minder attent.
Ideale ligging voor bezoekjes Stellenbosch, Kaapstad.
Zeer geschikt voor golfers
R
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice place
nice place, kindly staff
nico
8/10 – Goed
Milena
Reisde met partner
19 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Schöne Unterkunft in der Natur, tolle Aussicht. Leider kein Restaurant und die Wienprobe war eigentlich keine Weinprobe.
Milena
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Joan
9 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
What a beautiful place. Staff so friendly. We ate in the golf club every night. Lovely atmosphere nice walk round the area and sage
Joan
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Nombasa
Zakenreiziger
5 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rheutech Radar
The stay was amazing, the coloured gentleman at reception on check in was very professional and kind
Nombasa
2 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Katie
4 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katie
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Tammy van der Merwe op 24 okt 2021
Thank you!
10/10 – Uitstekend
Mark
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay was absolutely fantastic. Food service room everything was good
Mark
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Tammy van der Merwe op 27 sep 2021
Thank you!
10/10 – Uitstekend
Abel
Zakenreiziger, Reisde met partner
2 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The atmosphere was amazing.
Abel
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Tammy van der Merwe op 2 sep 2021
Good Morning
We are so glad you enjoyed your stay with us at De Zalze Lodge.
We hope you join us again soon!
10/10 – Uitstekend
James
20 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De Zalze weekend trip
Fantastic venue, centrally located for wine tasting, golf club and superb restaurant
James
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Lourens Francois
28 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful place with great service and friendly staff
Lourens Francois
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Craig
18 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Craig
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Tammy van der Merwe op 22 sep 2020
We hope you enjoyed your stay, and return to De Zalze Lodge soon!
10/10 – Uitstekend
Eva
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zalze lodge in January
Beautiful enviroment with a view over the mountin and wine farm! Very nice poolarea. The room was convenient and the breakfast good!
Eva
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Melvin de Kock op 22 jan 2020
Dear Eva,
Thank you for the positive feedback on your stay at our Lodge.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Fredrik
Reisde met een groep, Reisde met familie
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service with a view
Great service, complimentary winetasting and besides the wellknown terroir-restaurant (pre-book, worth it) a perfectly decent restaurant for lodge/cottage-guests. The restaurant also caters the pool area and breakfast/lunch/dinner.
Fredrik
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Melvin de Kock op 14 jan 2020
Dear Fredrik,
Thank you for the positive feedback on your stay at our Lodge.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 – Goed
Vincent
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Melvin de Kock op 8 jan 2020
Dear Vincent,
We are please you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guter Service, hohe Sicherheit.
Sehr lohnenswertes Restauraut „terroir“ auf dem Gelände.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Tammy van der Merwe op 24 dec 2019
Good Morning
We are so glad to hear you enjoyed your stay at De Zalze Lodge, and hope you join us again soon!
Regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service zurückhaltend, keine Kunden-Orientierung.
Frühstück bescheiden; im Vergleich zum Asara, das wir zuvor gebucht hatten, schlecht.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Tammy van der Merwe op 24 dec 2019
Good Morning
Hope you are well.
Thank you for your constructive feedback, i will communicate it to the relevant departments.
Thank you!
Regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vi kommer alltid hit, när vi är i Sydafrika och det är altid lika härligt att vara här, spela golf, simma i den fantastiska poolen, äta gott på Terroir, njuta av frukosten med blick på första green, komma snabbt till vingårdar som Dornier, Hidden Valley, Uva Mira och alla de andra.....
Zalze Lodge är perfekt
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Tammy van der Merwe op 17 dec 2019
Good Morning
We are so glad you enjoyed your stay at De Zalze Lodge, and hope you return soon!
Regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Melvin de Kock op 4 okt 2019
Good Morning
We are pleased that you enjoyed your stay at our Lodge and look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
De Zalze Lodge
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Melvin de Kock op 4 okt 2019
Good Morning
We are pleased that you enjoyed your stay at our Lodge and look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
De Zalze Lodge
6/10 – Redelijk
Ingenthra
26 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
Very disappointing, Good wine without service is bad
Ingenthra
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Melvin de Kock op 4 okt 2019
Good Morning Ingenthra
Hope you are well.
Thank you for your feedback, we will take it into consideration and address it with the relevant staff.
We hope to see you again soon!
Regards
Melvin de Kock
General Manager
De Zalze Lodge
8/10 – Goed
Kerryn
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerryn
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Melvin de Kock op 4 okt 2019
Good Morning
We are pleased that you enjoyed your stay at our Lodge and look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
De Zalze Lodge
8/10 – Goed
David
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
we will be back
return visit.
good as before.
great staff especially in restaurant.
food excellent.
David
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Tammy van der Merwe op 16 apr 2019
Thank you for the positive feedback on your stay at our Lodge.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Everything you need
Great location and service, stunning view with top amenities around. The room are ready for an upgrade though.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Tammy van der Merwe op 1 apr 2019
Good Morning
Thank you for the positive feedback on your stay at our Lodge.
We look forward to welcoming you back.
Regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
10/10 – Uitstekend
Jutta
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jutta
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Tammy van der Merwe op 27 mrt 2019
Dear Jutta
Thank you for the positive feedback on your stay at our Lodge.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards
Tammy van der Merwe
Revenue Manager
8/10 – Goed
SAnne
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely property. Big comfortable rooms, and nice bathrooms Didn’t seem to be any phones in the room to call reception so had to use mobile to call the hotel.
Good breakfast although buffet selection could be better. Staff very helpful
SAnne
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Melvin op 28 dec 2018
Dear Valued Guest,
We thank you for taking the time to give us feedback on your visit to our Lodge.
We are expecting our telephone cables to the rooms to be repaired early in the new year and apologize for the inconvenience this has caused.
Your comments regarding the breakfast buffet selection has been noted and will be taken up with our F&B department.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Jennifer
22 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jennifer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Melvin op 28 dec 2018
Dear Jennifer,
Thank you for taking the time to review our Lodge.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Mirela
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dank Hotels.de - wunderschön
Alles ist prima beim Hotel - nur gab es für uns kein Zimmer ... Hotel.de hat schnell reagiert und Zalze haben doch ein Zimmer gefunden. Dafür sind wir sehr dankbar - das hat unser Urlaub gerettet! Schöne Zimmer, Aussichten, Essen und Wein - Personal ist sehr nett und freundlich. Sehr zu empfehlen...
Mirela
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Melvin op 20 dec 2018
Dear Mirela,
Thank you for taking the time to give us feedback on your visit to our Lodge.
We are pleased that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect stay
De Zalze Golf and Wine estate is absolutely beautiful. Located in a safe and pretty location and with a great golf course. All staff really friendly. Best restaurant "terroire" right next door. It was perfect and I would go anytime again. The only down side was the non-working wifi in the room - but was available in the lobby.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Melvin op 20 dec 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback. We are pleased you enjoyed your stay.
With regard to the wi-fi, we have had the connection problem fixed. We apologize for the inconvenience this caused.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near stellenbosch. Beautiful infinity pool and views towards the mountains
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Melvin op 20 dec 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to review our Lodge. We are pleased you enjoyed your stay.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Melvin de Kock op 20 dec 2018
We are pleased that you enjoyed your stay.
We look forward to your returning for a longer stay in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
aha | De Zalze Lodge
10/10 – Uitstekend
Grant
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brilliant experience for my daughter and her partner. The hotel did everything they could to make it a memorable stay. Thank you!!!
Grant
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Melvin op 20 dec 2018
Dear Grant,
We are pleased the your Daughter and her partner enjoyed their stay.
We hope to see you, your Daughter and her partner back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Melvin de Kock op 20 dec 2018
We are pleased that you enjoyed your stay.
We look forward to your returning for a longer stay in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
aha | De Zalze Lodge
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr freundlich und zuvorkommend. Saubere und wunderschöne Unterkunft in den Weinbergen. Das Essen und der/die Weine waren ausgezeichnet. Wir würden wieder kommen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Melvin op 11 dec 2018
Dear Valued Guest,
We are pleased you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr hübsches Haus in Golfplatz Nähe ( Erinvale Pearl Valley etc.) Für Golffreunde sehr empfehlenswert.
Werden wieder buchen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Melvin op 11 dec 2018
Dear Valued Guest,
We are pleased you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay+Taste
The stay was great and the wine tasting you get for your stay makes it even better!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Tammy van der Merwe op 19 okt 2018
Thank you for the feedback, we are so glad you enjoyed your stay!
8/10 – Goed
Karin Eivor Monica
1 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kleine Zalze, vackert och trevligt och bra vintest
Fläkten i badrummet dånade förfärligt. 2 trasiga spotar i taket gav mörkt förvaringshörn. Receptionen topp, frukosten och middagen i lodgen inkl personal topp, fina restaurangen bra för 3, själv blev jag ordentligt matförgiftad, förmodligen springbock som inte smakade bra (1:a försöket så jag åt utan att veta hur det skulle smaka)
Karin Eivor Monica
Reactie van Melvin op 17 mei 2018
Dear Karin,
Thank you for taking the time to give us feed back on your stay at our Lodge.
The issue with the bathroom extractor fan and ceiling stains have been taken up with out Maintenance Department.
We are sadden that you did not feel well after eating the Springbok. It is a rich venison that can make you feel ill if you have not had it before.
We hope to welcome you back to De Zalze in the near future for a more enjoyable stay.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Danielle
17 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The food at the restaurant was on the pricey side - but that is to be expected since it's more posh than the on-site buffet style restaurant. The service is amazing - the staff friendly - and it has some of the most beautiful scenery you will ever see. Free bikes to borrow to ride on the paths through the vineyard. Oh yeah, and the wine ain't bad either ;)
Danielle
Reactie van Melvin op 23 apr 2018
Dear Danielle,
Thank you for taking the time to give us such a great review.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
6/10 – Redelijk
Stefanie
12 feb 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer zeigte Gebrauchsspuren, Flecken im Sofa und Teppich, Riss in der Stehlampe
Stefanie
4 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Melvin op 16 feb 2018
Dear Stafanie,
Thank you for the review.
We are aware that a few of our rooms need an upgrade, therefore this year we have plans to do some renovations.
We hope you will re-visit us in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 – Goed
Christer
3 feb 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Har varit bättre, dock bra service.
Vi hade bokat lyx lägenhet och fick Pinot Noir 1. Lägenheten stank av mögel vilket kunde hänföras till våtutrymmet.
Vi bytte rum till ett superior med balkong med utsikt mot bergen. Rummet var helt ok. Vi gästade anläggningen första gången för 10 år sedan och har även senare besökt de Zalze. Känns som det behövs en del renoveringsarbeten.
Personalen var dock mycket hjälpsam och ett särskilt tack till receptionen och personalen i anläggningens restaurang.
Christer
3 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Melvin op 12 feb 2018
Dear Christer,
Thank you for returning to De Zalze Lodge and your review on your stay.
We apologize for the inconvenience caused by the musty smell in PN1. We have since found the source of the problem and are in the process of having it repaired. We have also replaced the leaking air-conditioner that was also contributing to the smell.
We hope to see you back at our Lodge in the future to have a more pleasant stay.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Christopher
17 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christopher
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Melvin de Kock op 22 jan 2018
Thank you for visiting De Zalze Lodge.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Johannes
16 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johannes
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Melvin de Kock op 17 jan 2018
We are please you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
aha | De Zalze Lodge
10/10 – Uitstekend
Vasi, Berlin
16 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location for the Winelands
It's a bit of a hassle to get through the security gate.. But once in the check in was super quick. Everyone so friendly.. Great cool rooms, clean and just outstanding.. A restaurant overlooking the Zalze. Free wine tasting of impressive, affordable stuff. Just perfect
Vasi
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Melvin de Kock op 17 jan 2018
Dear Vasi,
Thank you for the great review.
We are pleased you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
6/10 – Redelijk
Linda
10 jan 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Melvin de Kock op 22 jan 2018
Thank you for visiting De Zalze Lodge.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
8/10 – Goed
Sven
9 jan 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and view
Overall a very positive experience, great location fantastic view, clean and proper facilities. The exception was poor communication between the different parts of the hotel, e.g. one night we had booked dinner in a luxury restaurant, when we arrive there was no reservation for us.
Sven
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Melvin de Kock op 17 jan 2018
Dear Sven,
We are pleased that you enjoyed your stay at De Zalze Lodge and apologize for the miss-communication regarding your restaurant reservation.
We hope to see you back at our Lodge in the near future.
Kind Regards
Melvin de Kock
General Manager
10/10 – Uitstekend
Stephen
3 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall a good experience, staff are very friendly, rooms are nice and big and surrounding area on Klein de Zalze gave great. Wine tasting was a good experience with some real nice wines. If you get a chance it is highly recommend to have dinner at their Terroir Restaurant, reservation required. Will definitely revisit.
Stephen
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Melvin De Kock op 8 jan 2018
Dear Stephen
Thank you for your positive feedback on your stay at De Zalze Lodge.
We are pleased that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the near future.
Kind regards
Melvin de Kock
General Manager
aha | De Zalze Lodge