San Remo Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Carazinho
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor San Remo Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

AV. FLORES DA CUNHA, 963, Carazinho, Rio Grande do Sul, 99500-000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schoonmaakkosten: BRL 90.00 per persoon, per nacht (afhankelijk van de verblijfsduur en unitgrootte)
- Administratieve toeslag: BRL 150.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: BRL 10.00 per dag
- Toeslag voor huisdieren: BRL 60 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Carazinho
San Remo Hotel Hotel
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Hotel Hotel Carazinho
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over San Remo Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 jan 2023
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
JOAO LUIS
Zakenreiziger
12 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa
JOAO LUIS
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Rafael
13 nov 2022
Rafael
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Claudineia
20 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudineia
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Vanessa
26 sep 2022
Vanessa
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Carlos Rosano
Zakenreiziger
18 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CORDIALIDADE
Carlos Rosano
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Edgar Augusto
23 mei 2022
Edgar Augusto
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Roger cristiano
19 mrt 2022
Roger cristiano
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Wesley
3 mrt 2022
Wesley
2 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Diogo
Zakenreiziger
22 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avaliação hotel
Diogo
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
ALEXANDRE L
Reisde met familie
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ALEXANDRE L
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Alex
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alex
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
MARIA
29 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excelente
MARIA
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Roberto Carlos
24 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roberto Carlos
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Cristiano
Reisde met familie
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Custo benefício
Cristiano
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Ceres
Zakenreiziger
10 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ceres
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Tiago
Zakenreiziger
24 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tiago
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Juliano
Zakenreiziger
18 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
titulo de mundial do Palmeiras
Juliano
4 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Andre
Zakenreiziger
17 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
3 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Andre
Zakenreiziger
17 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
3 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Andre
Zakenreiziger
17 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Gilson
Zakenreiziger
5 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gilson
5 nachten verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Rodrigo
Reisde met familie
28 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodrigo
3 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Muito satisfatório para quem não busca luxo
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020