Een buitenzwembad

Beoordelingen van Brisas Del Caribe

3 out of 5
Brisas Del Caribe
Carretera Las Morlas 12, Varadero

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 112 beoordelingen" "

4,8/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

József

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Aneeka

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful private beach and horrid rooms
I'm one to stay in basic hostels in shady corners of the world and this is the worst hotel rooms I've stayed in. It's dilapidated, smells of damp and musk and on arrival there were many live and dead mosquitoes over the room and bathroom. The shower only worked on a high speed massage function...Good things about the room are that it has a balcony, fridge and it's a good size. Also it was cleaned everyday that I was there. Note that your balcony might not be facing the beach or pool and that if your room is in the rear of the complex, it would be about a 10min walk to the shore. But I think the rooms at the back of the complex are newer. The good things about this hotel are that it is on a beautiful private beach, the grounds are pretty, the wifi in the lobby is good (1 CUC for 1 hour) and they have little shops/tour desk. Some staff are friendly but check in was exhausting and you will see many other patrons at the desk trying to sort out various problems with their stay. There is a lot of food on offer at the buffet, some entertainment and two restaurants were closed when I was there as was the beach bar I think. This place attracts a lot of Russians who sometimes have questionable manners (on the beach, I saw a Russian couple take deck chairs and usurp someone else parasol...). When I was there, there were enough parasols and deck chairs to go around. I arrived around 8:30 - 9am on the beach. But it was around the c-virus time and it was prob quieter.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Sales Maneger op 21 mrt 2020
Dear Customer I thank you for your comments and we regret your dissatisfactions, it would be very important that you had told the Public Relations department and your problems would surely have been solved, however your comments will be discussed with our superiors so that it does not happen again, for Please if you want to repeat your visit you can contact us

10/10 – Uitstekend

natalia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muy buen servisio
muy bien, excelente resort con muy buen servisio en todos los aspectos, solo como comentario mucho material desechable que podrían evitar
3 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

JEAN PIERRE

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
Cette hôtel ne mérite pas une étoile service inexistant repas ordinaire avec nombreuses attentes.Clientèle de militaires russes en famille avec les enfants. À déconseiller.
5 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルの部屋に到着し、いろいろ確認していたところ、風呂から百足がでてきました。最悪です。部屋はカビ臭くて、トイレの水は漏れてきます。布団も臭いがして、快適なオールインクルーシブホテルではありませんでした。チェックインの時に歳を取った受付の人が担当でした。彼女は私の名前を見てみんなにスペイン語で言いふらしみんなの笑い者にされました。絶対にまた来たいと思わないホテルです。もちろん他の方に勧めようとも思わないホテルです。唯一良かったのは、ビーチとバーのスタッフとシェアタクシーを拾ってくれたスタッフのみでした。
2 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Jose Ignacio

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Bad service and rundown hotel.
The hotel is not well maintained but that would be ok if not for the way the hotel is managed. Many services offered are not given, piano bar closed, the only coffe machine broken most of the time, service unmotivated and slow. "We don't have it" or "it is not working" are common answers. Food is ok but almost the same in every restaurant and no coctels offered in most of the bars. During check out we almost miss our flight because front desk keep us waiting almost 1 hour for a taxi and then tell us there are no taxis available. They didn't care. We had to go with the luggage to the highway to find a taxi by ourselves. Luckily we got a taxi in less than five minutes. Not coming back.
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Istvan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bad part: no warm water in the room :(, and if you made the reservation not a day before - preferably in the morning, than - even if the reservation is confirmed and payed, you will have to pay a one-night deposit. Because these guys live in the god-damned stone-age :(, the reservation goes to Havana, from there to the manager in Varadero. When she/he receives it (obviously only in working hours only) prints it and sends to reception - this procedure takes time, minimum a day. If your reservation is not at the reception, you will have to pay a one night deposit in CUC, nothing else is accepted. Be prepared. Apart from these, the room was ok, food/drink great, no more complaints. After overcoming the above problems, enjoyed.
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Madelen

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Värsta ryss hotellet. De som jobbade i restaurangen hann ej med.
7 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Miss Lauren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Value
We loved our time at Brisas Del Caribe. The room it self was nothing special but it did the job. The facilities on the other hand were great and the buffet too. A little more information about the facilities on arrival would have helped. Luckily we met some regulars who told us about the amazing entertainment provided. All in all though, a good time was had by all and for the price it was good value.
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Marek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Lorenzo

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viejo y sucio
El exterior aceptable, la gente amable pero las habitaciones superviejas y estropeadas y muy sucias.
5 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

JAVIER TALAVERA

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

juan antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Fer, Mexico

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
El servicio en el comedor es malísimo los trastes están sucios y el personal es muy grosero hasta para dar un vaso lo hacen de muy mal genio
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
En una estancia de 9 noches 4 no tuve agua caliente en mi habitación. Las habitaciones de los edificios anexos tienen humedad y no están tan limpias. La comida aceptable.. el desayuno es bueno. Pocas reposteras en la playa. En fin relación calidad precio ok pero no debería de ser ofrecido como un 4 estrellas.
9 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Maria

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres.tres sâle
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Falta de limpieza en habitación y falta d papel en el baño y no cambia las toallas
3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
Nice pool, super close to great beach.Great inclusive water sports. The room was decent,The food ,well after a few days I just had to go elsewhere to eat to get a decent meal.The buffet was tedious and some of the health practices concerned me. Should be noted I am up tight about such things. The fresh cooked food was good though.
6 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
No me gusto la actitud del personal, no son nada amables tanto recepción. Como bares y restaurante
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This could easily have been an essay, but I'll do it short. The hotel is really old. The room standard was low, the bed and bedsheets smelled really bad. There where ants in the room and it dripped something from the ventilation. Every evening they played loud music outside. We had all inclusive and the food was the worst we have ever experienced. If anything was good, they had free sunbeds on the beach.
4 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
+ Piscine plage - propreté restaurant - état chambre vieillissante
3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Hotel is not maintained at all. Rooms are falling apart, swarms of mosquitoes, dirty... Staff not very friendly except few of them, especially very nice lady making fabulous cocktails in the lobby. Excellent beach.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Eduardo, toronto

Reisde met partner
Positief: Netheid
The Good: Looks classy Spacious rooms and property Friendly and honest cleaning staff Very secure property. Good food options for Cuba Excellent bartenders The Bad: Repairs are needed on doors and lighting Reception staff not very polite Clean towels not provided as often More beach chairs are needed (100 chairs aren't enough for 1000 guests
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

NORGE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EL MEJOR DESTINO EN VARADERO
FUERON UNOS DIAS FENOMENALES, MAGNIFICOS, EL CLIMA, LA PLAYA, LA COMIDA, EL SERVICIO, LA HABITACION. FUE MUY DIVERTIDA LA ANIMACION EN LA PISCINA. EL PERSONAL DE SERVICIO MUY EDUCADOS Y ATENTOS SIEMPRE A CUALQUIER PEDIDO NUESTRO. MUCHAS GRACIAS A TODOS!!!!
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Anita

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inget att rekommendera
Tyvärr, var inte Hotellet vistelsen nåt kul. Rummet va inte ok, luktade mögel och vatten ran från taket.Renlighet på restuarangen var inte heller ok men personalen va trevliga och tillmötesgående om man bad om hjälp.
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Francisco

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En mi experiencia la comida es buena, las bebidas pues a veces se acaban pero es entendible que se acaben las cosas no me molestaba, el personal es sumamente atento, las instalaciones pues si se ve un poco viejo pero nada que no puedas estar unos dias de descanso y tranquila. Si lo recomiendo.
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The main building is nice, needs a lots of upgrade though. Staff are helpful. The rest of the resort is a disgrace. It’s not a 4 stars hotel. The rooms stinks. The location great. The beach is beautiful. Pool are nice. Food is nice.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Cosimo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Bülent

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malo muy ruidoso totalmente y todo super separado falta de información
3 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ECKELHAFT
Das Hotel ist das Eckelhafteste in dem ich je war... Nicht nur alt, den verfall nah und alles voller Schimmel... Sondern auch dreckig das ist keine art ein Hotel zu führen... Das Hotel hat sicht nicht mal einen Stern verdient... Und das Essen ist genauso Schrecklich und Hygienisch sehr bedenklich...
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

MonicaAmelia

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Never again will I ever go to this hotel again!!! Quiet honestly it left me with such a bitter taste that never do I want to return to Varadero period!
4 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Pulizia e servizi scarsi. Personale poco disponibile.
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Meh
The good: the staff are wonderful for the most part, the beach is great, the pools were not too bad either. Lots of activities run by the hotel for your entertainment. No bugs, an effort for cleanliness was made by our housekeeper. Far from the main streets but close to the Delfinario and Plaza de las Americas. The bad: the food did not vary much, fruits were out of season, very sparse selection of drinks. The rooms were broken (some aspects, such as the door and safe, the shower ran out of water at one point). Restaurants were a disappointment (Fantasia had poor service and food was dismal, but Brisas International did well).
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Dagmaris

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Roberto

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad
Poor customer service. Bathroom by the pool was gross. Food was awfull. Don't waste your money and time going to that resort
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le falta mantenimiento al hotel y las habitaciones en malas condiciones, el servicio del personal es malo, el colchón de la cama estaba en pozo.
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Raidel

3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo elhotel se esta cayendo, huele a humedad y los cuartos son pesimos. Terrible.
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
das ist definitiv kein vier Sterne Hotel! Alles war in sehr schlechten Zustand. Duschen am Pool kaputt; kein Strandhandtücher verfügbar. Schimmel im Bad. Essen war sehr einfach, schmutziges Geschirr. Nicht zu empfehlen.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2019