Restaurant

Beoordelingen van Starfish Las Palmas - Adults Only

3 out of 5
Starfish Las Palmas - Adults Only
Calle 60, between 1st and 3rd Ave, Varadero

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 115 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie is duidelijk verouderd. Daarnaast tijdens ons verblijf geen warm water, kamerruil zou de volgende dag gebeuren maar toen waren de kamers op. Late uitchecktijd was een alternatief, echter was toen de pas van de deur geblokkeerd. Nadat we binnen waren, werd deze weer geblokkeerd en konden we ook de kluis niet openen, hier werd niet op geanticipeerd. Na meermaals bellen en naar de receptie gaan werd 2 uur later deze uiteindelijk voor ons geopend. Excuses waren minstens op zijn plaats geweest.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van CM op 11 feb 2020
Good day, we are very sorry to hear about your experience with us. We apologize for the inconvenience that had to be faced while staying with us. We take your comments to forward them to the departments concerned to find solutions. Thank you for taking the time to share your concerns with us in a constructive way. Like this we are able to improve services and facilities offered to our guests. With kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima plaats om te slapen, maar meer niet. Met een upgrade naar all inclusive kan je in het palmas hotel ernaast gebruik maken van het zwembad en eten.
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Guest Service Manager op 8 mrt 2018
Dear guest, Thank you for providing your honest feedback regarding our services and facilities. I would like to mention that we are a Bed & Breakfast Hotel and if you desire to have the access to all-inclusive service, we have the option to do it with Starfish Cuatro Palmas. We hope to have the honor to welcome you one more time in our little paradise. Warm regards,

4/10 – Matig

Thomas, Eindhoven

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bedden, slechte faciliteiten.
PAS OP: schuifdeuren kunnen opengemaakt worden ook al zijn ze op slot. We kwamen de voorlaatste dag er achter dat de schuifdeuren van de kamers gewoon opengemaakt kunnen worden, zelfs als ze op slot zijn, door ze simpelweg uit elkaar te duwen. Bij aankomst na een lange busrit, rond 21:00, bleek dat we geen warm water hadden op onze kamer. Na dit gemeld te hebben bij de receptie werden we doorverwezen naar de receptie van Cuatro Palmas. Toen ik daar het probleem meldde, rond 23:00, werd ons gezegd dat er een monteur aanwezig was en naar het probleem zou kijken. Na lang gewacht te hebben probeerde we het water nogmaals rond 01:00, toen bleek het nog steeds koud te zijn. Toen ik terugging naar de receptie werd me verteld dat de monteur het probleem niet kon oplossen en het morgen nog eens zou proberen! Het was netjes geweest als ze even naar onze kamer belde om dit mede te delen! De volgende dag naar het strand geweest en toen we om 17:00 terugkwamen hadden we nog steeds geen warm water. Nogmaals naar de receptie gegaan, van ons gebouw dit keer. De receptioniste leek het vervelend te vinden dat we hierover kwam klagen, maar bood ons een andere kamer aan. Deze had echter maar twee losse bedden. We kregen de keuze om die kamer te pakken of een kamer met een tweepersoonsbed in een ander gebouw een heel stuk verderop. Uiteindelijk toch voor de twee losse bedden gekozen. Toen we vertrokken hebben we nog een formele klacht ingediend bij de receptie. Onze taxirit werd toen vergoed.
5 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Guest Service Manager op 30 dec 2017
Dear Thomas, After reading your review, we would like to transmit you that we are sorry to know that we did not fulfill your expectations. We are disappointed and surprised to read the situations presented during your holidays with the hot water and the slide doors. This matter is already being check by the Security Department as this is not acceptable and this never occurred before at our Hotel. Thank you very much for provide your feedback with us Your opinion is the most important for us. Best regards, General Manager

6/10 – Redelijk

Monique, castricum

Negatief: Netheid, personeel en service
Prima, voor 1 dagje. Schoonmaak mocht beter. Bedden waren wel goed en zeer schoon
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Rodrigo Elizondo op 27 nov 2017
Dear guest Thank you for your comment, we really appreciate that you took your time to let us know about your experience. It will be a honor to have you back soon, Warm regards Rodrigo Elizondo | Corporate Online Sales Coordinator Blue Diamond Resorts

4/10 – Matig

Victoria, Netherlands

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Complete disappointment
Do not go he're if you want a real resort. You can only stay in the outdaded Las Palmas with no facilities, mouldy hotelrooms and a lobby lacking any ambience. You're only welcome in the Cuatro Palmas (photos with swimming pool) for breakfast. The security will not even allow you to sit in the lobby of this hotel to use internet. It's ridiculous and unfriendly and made us feel like a paria. They should not use Cuatro Palmas for advertising Las Palmas. It's misleading. If you're travelling on a budget just go to one of the many cars particulares surrounding this hotel. Ususlly much cleaner, friendlier, spacier, better breakfast and close to the beach as well! And much cheaper than the awful Las Palmas.
2 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Rodrigo Elizondo op 10 nov 2017
Dear guest, Thank you so much for your feedback, Kind regards

10/10 – Uitstekend

Carol eunice

2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van General Manager op 29 apr 2020
Dear Carol, Thank you for rating us. We are glad to know we reached your expectations. We hope to have the pleasure to welcome you again. Best regards, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
must hava all-inclusive to be able to enjoy any of the facilitities, even getting a coffee (not to mention that you can not buy one either)
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van CM op 22 mrt 2020
Good day, Thank you for sharing your thoughts. When booking Starfish Las Palmas you are booking a bed and breakfast hotel. If you wish to enjoy an All Inclusive resort you need to get the bracelet for it. Staying at Las Palmas you will receive a special rate or your book our sister hotel in the first place and stay at the economic section or sometimes calles super saver option Las Palmas. Please be aware when booking With kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione perfetta, camere bellissime moderne con pulizia perfetta.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van CM op 9 mrt 2020
Good day, Thank you for sharing your thought abaout the stay with us. We are happy to know that you fully enjoyed your stay and the offered services and facilities. We hope being able to welcome you back in the future. With kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is right at the most beautiful beach I’ve ever been to with sugary sand and aqua waters. The noise level was not comfortable for us. Music in the park which was in the direction our balcony faced went on til the middle of the night. I did speak with staff about this and it is recommended to stay in the garden suites if you are noise sensitive. I would stay here again if I could get the garden suite.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van CM op 9 mrt 2020
Trendy regards from Varadero, it would be a pleasure for us to welcome you back to our little paradise. Thank you for taking the time to share your thoughts. It is definitaly recommendable to choose the garden rooms if you are noise sensitive. We hope to welcome you back and that you then can fully enjoy your stay with us. With kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice breakfast buffet
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van CM op 4 mrt 2020
Good day, Thank you for taking the time to share you oprinion with us. We are very happy to know that you enjoyed the stay with us and that you enjoyed our breakfast buffet. Thank you for recommenidng us With kind regards

4/10 – Matig

Omar

2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Die Sauberkeit der Zimmer liess zu wünschen übrig. Es lagen noch Haare überall im Bad, Fussnägel auf dem Balkon und die Handtücher wurden erst gewechselt nachdem Trinkgeld floss. Ausserdem war es teilweise recht laut, weil bis Nachts Musik aus einer Bar zu hören war. Dafür war der Strand nach 5 Fußminuten schnell zu erreichen.
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van CM op 13 feb 2020
Guten Tag, wir bedauern sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollkommen genießen konnten. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, denen Sie während Ihres Aufenthaltes ausgesetzt waren. Bitte melden Sie jegliche Art von Unbehagen unserer Rezeption bzw. dem Kundenservice. Wir freuen uns, dass Ihnen unser Strand gefallen hat. Wir hoffen, Sie wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen um Ihnen zu zeigen, dass wir es besser können. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Ann

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Vi var fyra vänner som hade 2st hotellrum. Vi upplevde att det mesta var bra- Vi tyckte det var väldigt höga ljud i matsalen, av skrapande stolar och mycket skrammel med porslin. Vi råkade ut för ett missöde med våra dörrar, som inte gick att öppna. Det hjälpte inte med att programmera om dörrkorten. Vi behövde hjälp av cecurity, som kunde öppna ena hotelldörren den andra dörren fick dom bryta sig in. Vilket gjorde att vi fick byta rum. Skön strand
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van CM op 11 feb 2020
Dear Ann, Thank you for taking the time to share you experience with us. We are happy to see that you enjoyed your stay with us. On the other hand we want to apologize for the inconvenience you had to face with the door. Our technician checked the door and repaired it. We hope to see you back one day With kind regards

8/10 – Goed

jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stopover over forfew days.
Great location. Nice resort. Friendly staff. Food could be better? But this is Cuba.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van CM op 20 jan 2020
Dear Jean, Thank you for taking the time to give us a short feedback. We are happy to know that you enjoyed your time with us at the resort and that you can recommend our little paradise. We hope to see you back one day. With kind regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

11 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van CM op 18 jan 2020
We thank you for your feedback on your stay. Our guests opinion are very important for us to find out where we need to improve facilities and services. We are sad that we were not able to meet your expectation on your last stay. Please feel free to share your words with us. Have a great day

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In January 2020 I spent six days in this hotel and had to move five times from one unacceptable room to an other. I had the following problems with the room: 1, urine smell inside the room, 2, huge cockroaches in the room, 3, NO FIRE ALARM inside the room, 4, no working air conditioner and the temperature was around 30C, 5, the balcony door was stuck, 6, no phone in the room, 7, very dark room, 8, extremely loud music from the near park until 3 am, not possible to sleep. We asked the hotel for help but they were not helpful and sent us to check out the other room before we move - they said it’s the guest’s responsibility. We had to pack and carry the luggage. There is no lift but more buildings and we had to carry all our stuff with no help. Floors were covered in water and I fell once. I asked the staff to speak with the manager, the manager never came to talk to me, although I wanted to sort out many problems, didn't care about me. At first sight I liked the hotel, but after all this I will never go back there.
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van CM op 11 jan 2020
Dear Eva. Thank you for taking the time to share your opinion with us. We are very sad that we have not met your expectations. We apologize for the drawbacks you had to face with the rooms. It is a tropical country where bugs exist- we do our best to keep them out of rooms and facilities. Our guests can help us when not taking food back to the rooms. You may always report it for us to know what measures to take -an option for us is also to fumigate the room. Before moving rooms we give you the possibility to check your new room in order to make sure that you feel good with the room you will receive. The hotel is helping you when there is the need to move the room - you need to tell the time you wish to move the room though. With kind regards

8/10 – Goed

Ralph

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent hotel for the money. Of all of the all inclusives I saw available on that stretch of beach this was the best option for the price.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van CM op 7 jan 2020
Dear Ralph, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are more than happy to see that you enjyoed your stay with us and that you can recommend the hotel. We hope being abel to welcome you back on day With kind regards

10/10 – Uitstekend

AKIHIRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
宿泊感想
清潔な部屋で、ビーチへも徒歩5分で行けるようなアクセスの良さでした。シャワーの勢いも良く、きちんとお湯が出て、価格含め大変満足しています。
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van CM op 11 feb 2020
Good day, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are very happy to see that you fully enjoyed the stay with us at Starfish Las Palmas. Thank you for your kind comments were you express how comfotable our rooms were. We hope to see you back With kind regards

8/10 – Goed

Dario

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Community Manager op 6 jan 2020
Dear Dario, Thank you very much for your 8 out of 10 points. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. We hope being able to welcome you again in the future. With kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Réda, Canada

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
a cause du manque de propreté on a était obligé de quité l’hotel Starfish Las Palmas le lendemain. Parce que le 1er jour de notre arrivé, la chambre été très sale, la literie non propre, les murs noire de moisissures avec une odeur étouffante, plein d’insects rampantes, La sale de bain aussi était non nettoyée et pas d’eau chaude. Pour prendre le petit-déjeuner on devait se déplacer vers l’établissement principalement qui se trouvait dans une autre avenue. Car celui la avait l’air abandonné. la mauvaise expérience dans toute ma vie.
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Salutations op 5 jan 2020
Merci d'avoir pris le temps de partager votre opinion. Le commentaire que vous décrivez ne répond pas à nos attentes élevées envers nous-mêmes. Néanmoins, nous vérifierons la chambre de près

4/10 – Matig

Maya, Montreal

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very dirty, bed linens were with stains, pillow cases with gray dust stains, dirty drops on doors. View on local bus parking, backyard between a few buildings, garbage. Do not recommend
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van CM op 3 jan 2020
Dear Maya, Thank you for taking the time to share your thoughts. We apologize for the drawbacks you must have faced during your stay. Your comments are forwarded to the deaprtments concerned as cleaniness is one of our main priorities. With kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, but the room needs a LOT of renovations. The bathroom is supper small and dirty and mirror old. I requested King bed and got two double beds. One of the beds was broken and made a lot of sound. No phone in the room either to talk to front desk. Extra fees at check in as well to be able to eat in the buffet. Good stay but i wouldn’t stay here again, for the price $215 plus $140 at check in.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van CM op 29 dec 2019
Thank you for your feedback. Please have in mind that Las Palmas is a bed and breakfast hotel if you are not booking it with the surplus of using the facilities of Cuatro Palmas. with kind regards

8/10 – Goed

Pablo

7 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
Beach was pretty much it. Staff was so rude, they will try and be sneaky to get some tips, but more than that, they are plain meam
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager op 13 nov 2019
Dear Guest, we are disappointed to know we did not reach your expectations. We would like to apologize for any inconvenience that you might had during your stay. We always work hard to give our guests the best experience and your suggestions are the clue to improve everyday. We take note of your comments and we will work on a solution. We hope you will give us another chance in the future. Best regards, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Das Hotel ist nahe des Zentrums und dementsprechend laut - bis ca 3 Uhr nachts war an Schlaf nicht zu denken. Die Möglichkeiten die das Hotel bietet sind sehr auf Alkoholkonsum und Feierlichkeiten ausgelegt, die musikalische Untermalung überschritt zumeist die erforderliche Lautstärke. Unser Zimmer war ca. 5 Gehminuten vom Hotel Kern entfernt, auf der anderen Straßenseite, was eine zusätzliche Unbequemlichkeit bot. Für einen ruhigen Urlaub AM Strand (Honeymoon in unserem Fall) keinesfalls zu empfehlen. Der starrnd allerdings war wunderschön weiß und das Wasser wunderbar karibisch türkis.
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager op 1 nov 2019
Thank you very much for your valuable comments. We hope to have the pleasure of seeing you again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Olaf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Director General op 6 sep 2019
Estimado Huésped, muchas gracias por su gran calificación. Esperamos recibirlo pronto de nuevo Saludos cordiales, Director General

6/10 – Redelijk

jennifer

Negatief: Personeel en service
Attention chambres de l’autre côté de la rue
Pour une nuit le prix de l hôtel est très cher pour seulement la chambre, tout en sachant que la chambre ne se situe pas dans le complexe principale mais à une rue de l autre côté de la rue. La chambre n’est pas prête avant 16:00 ( pile), nous avons eu le malheur de demander à 15:58 la clé et la dame nous a dit encore 2 mins...
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Directeur Général op 30 aug 2019
Merci d’avoir pris le temps de partager votre opinion par rapport à notre resort. Nous prenons note de vos commentaires afin d’y remédier. Encore merci d’avoir choisi notre hôtel pour vos vacances. Bien à vous, Directeur Général

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Ubicación muy buena, a pocos metros de la playa y cerca del pueblo, con muchas opciones de restaurantes y ocio cercano. No me gustó que no se pudiera usar la piscina ni las hamacas de playa del hotel principal.
6 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van CM op 8 aug 2019
Gracias por compartir su opinión con nosotros. Al reservar Starfish Las Palmas está reservando un bed and breakfast. con eso el uso de las instalaciones de Cuatro Palmas solo está permitido para el desayuno. Existe la opción de alojarse en las habitaciones de las Palmas pero utilizar todas las instalaciones del hotel. Por favor verifique las diferentes opciones. Esperamos verte de vuelta Saludos

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
The property is quite old. For the room, the biggest problem is the blankets. They were so dirty and wore out. The staff were not helpful at all. I’m not sure if it’s because we weren’t buying the all-inclusive package. Won’t go back again.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van CM op 6 aug 2019
Thank you for sharing your opinion with us. We are sorry that we were not able to exceed your expectations. We are sorry that you did not like the way you have been served. We apologize for the inconvenience. With kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager op 12 jul 2019
Dear Guest, I certainly want to express how much I deeply regret your disappointment. We tirelessly strive to go beyond our guests expectations, so learning that your experience was not what you expected, is a matter of concern for all of us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Location is good at the evening. Staff is friendly apart from the last day, a security guy behaved very bad with us. Rooms are ok even if expensive for the price paid. Anyway I would recomend it.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager. op 26 mei 2019
Thank you very much for your recommendation. It is very important for us. We are sincerely looking forward to have the pleasure of welcoming you again in our resort, and assure you that you will enjoy even superior services and facilities on your next visit. Kind regards, General Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Essen und Zimmer sehr gut. Allerdings ist eine Open air Disko in der Straße, die einen mindestens Samstagnacht den Schlaf unmöglich macht
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager. op 13 mei 2019
Dear guest, thank you very much for your rating. We hope to have the pleasure of receiving it again and assure you that you will enjoy even superior services and facilities on your next visit. Best regards. General Manager.

4/10 – Matig

Alice

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Très décevant & peu recommandable
la photo ne correspond pas aux chambres. personnel d'accueil pas du tout aimable durant les 2 jours de notre séjour peut importe les questions posées. nous étions en formule "petit déjeuner compris" et non "all inclusive", nous avions voulu aller boire un verre à notre arrivée sous 30° après 4h de voyage et nous avons été rattrapé par la sécurité qui nous a limite engueulés car le bar était réservé uniquement aux clients all inclusive plutôt que de nous expliquer le fonctionnement (non expliqué par l'accueil à notre arrivée). pas très appréciable... nous étions dans l'établissement pour les non "all inclusive", pas pratique pour le petit déjeuner qui se prend en face dans l'établissement principal. voiturettes qui sont censées vous aider avec les valises mais aucune proposition d'aide. service inexistant dans la salle du petit déjeuner. lits non faits après 10h lorsque nous avons quitté la chambre.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Directeur Général op 13 jun 2019
Merci d’avoir pris le temps de partager votre opinion par rapport à notre resort. Nous sommes navrés de lire que votre expérience n’a pas été des meilleures et que nous n’avons pas pu satisfaire vos attentes. Nous voudrions nous excuser pour tous les soucis que vous ayez pu rencontrer lors de votre visite à Varadero. Nous prenons note de vos commentaires afin d’y remédier. Nous espérons que vous nous donnerez une seconde chance et que nous aurons le plaisir de vous revoir chez nous. Bien à vous, Directeur Général

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Director General op 3 mei 2019
Gracias por su opinion! Esperamos verlo pronto.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gli appartamenti sono Sufficientemente puliti. A pochi metri dalla spiaggia di Varadero che è uno spettacolo . Ma veniamo agli aspetti negativi. Gli appartamenti affacciano su un laghetto artificiale con acqua stagnante che sono pieni di zanzare notte e giorno e ti costringono a stare chiusi in camera , quindi si è costretti ad accendere aria condizionata notte e giorno. La colazione che si fa presso l’hotel di fronte non è assolutamente per un hotel che si dichiara solo sulla carta di questo livello. Pessima la qualità e mosche che si poggiano ovunque sul cibo. Capisco che siamo ai Caraibi ma visto i prezzi un po’ più di pulizia sarebbe gradita. Non ci tornerei assolutamente
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager op 10 apr 2019
Dear Guest, We are very sorry for not fulfill your expectations. We take note of your suggestions to review them and take the actions needed. Warm regards, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Personnel tres chalereux et au prtit soin,les equipement sanitaire a remettre a neuf ( douche surtout )
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Directeur Général op 30 apr 2019
Merci pour votre évaluation. Nous vous attendons bientôt chez vous à Varadero. Meilleures salutations Directeur Général

10/10 – Uitstekend

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van General Manager op 8 apr 2019
Dear Carlos, Thanks for your rating. We are waiting for you soon at your house in Varadero. Best regards, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really liked this property and will stay there again. We love Varadero and trying out the restaurants/eateries in the area so we purchased the European plan (breakfast only.) We cannot comment on the lunch or dinner meals, however, breakfast was delicious! By purchasing the European plan, we did not have access to the pool or the huts on the beach, but both areas looked to be very well-maintained. The staff were very friendly. The resort itself was very clean, even the public washrooms were cleaned regularly. The only negative aspect we encountered was the noise level at night. We were not in the main hotel but in one of the smaller units located on a side road across the street from the main hotel. There are two night clubs located not far from our room. We are not into the night scene and we found it a little hard to sleep with all the music. We were told by some other guests we spoke with that they did not have that problem. They were staying in the main hotel. The hotel itself was a nice surprise! We definitely give it a two-thumbs up!
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van General Manager op 20 mrt 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience. We are more than happy to see that you had a wonderful vacation with us. Thank you very much for choosing us. We are looking forward to welcome you soon. Best regards, General Manager.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Il punto forte é la posizione: é la spiaggia più bella di varadero, vicino ai locali notturni. Punto a sfavore per la puzza di muffa in camera e per l‘esclusione degli ospiti aesenza all inclusive dalla piscina e dai lettini a mare.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van General Manager. op 20 mrt 2019
Dear Guest, we would like to thank you for providing part of your time on writing such a review about your experience with us. For us it is very important. Thank you for choosing us. Best regards, General Manager.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Le prix Pas très propre : manque de nettoyage salle de bain
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Directeur Général op 13 mrt 2019
Très cher hôte, Merci d’avoir pris le temps de partager votre opinion par rapport à notre resort. Nous prenons note de vos commentaires afin d’y remédier. Bien à vous, Directeur Général

8/10 – Goed

lydia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Varadero >>> plage, soleil, cocotier... L'hôtel assez sympa en général. Par contre, nous étions hébergés dans des chambres au rez-de-chaussée par formidable car pas assez de luminosité et très peu ensoleillées, de l'humidité dans les murs noircis venant probablement des douches des chambres supérieurs.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Directeur Général op 13 mrt 2019
Très cher hôte, Merci d’avoir pris le temps de partager votre opinion par rapport à notre resort. Nous prenons note de vos commentaires afin d’y remédier. Un grand merci d’avoir choisi Starfish Las Palmas pour vos vacances. Bien à vous, Directeur Général

6/10 – Redelijk

Mauricio

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Ubicación de habitaciones
El hotel es muy bonito pero es un poco molesto tener que cruzar una calle para ir a tu habitación.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Director General op 13 mrt 2019
Estimado Mauricio, Muchas gracias por su tiempo para valorar nuestro hotel. Para nosotros es muy importante su opinión. Esperamos recibirlo nuevamente. Atentamente, Director General

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Preis-Leistungsverhältnis und ein angenehmes Zimmer. Sauberkeit war nicht ganz perfekt, aber OK.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van General Manager op 11 mrt 2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to write a review about your experience with us. We hope to see you again if you choose to come back to Varadero. Best regards, General Manager

10/10 – Uitstekend

Thore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van General Manager op 15 mrt 2019
Dear guest, thank you for your score, for us it is very important. We hope to see you soon. attentively, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van General manager op 8 apr 2019
Dear guest, Thanks for your rating. We are waiting for you soon at your house in Varadero. Best regards, General manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Outdated hotel close to the beach
The rooms need a face-lift, since the furniture shows clear signs of usage (broken panels and hinges etc). Don't trust the picture either, the actual room was much darker. On the other hand, the room is very spacious. Breakfast is included in the all-inclusive branch of the hotel, although you can't buy there for cash any meal or drink apart from the breakfast. In the lobby, you will have the option to also arrange daily excursions, buy ETECSA cards (for internet access) and shop in the small state-run store (that has longer working hours than other shops outside the hotel). In the area, you will find many specialized shops (rum, cigars, convenience stores), cafes and restaurants. There is an international health clinic across the street, whose staff speaks good English. And the best part? You'll be 5 min (on foot) from the beach!
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van General Manager op 15 mrt 2019
Dear guest, Thank you very much for your comment. It is very important for us. We hope to see you again soon. Best regards. General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Russ personell and bad conditions in the room
Overall, the service was not as expected for the price we payed. We experienced some problem with the door to our room - first it was open when we arrived, and there was pee in the toilet. After we told the reception, they just gave us new cards and sent us around a lot. When I finally told them I wasn’t satisfied and wanted to complain, they did not take it well. They were extremely rude and didn’t offer any compensation. I’m usually very satisfied with the hotels I book, and this was the only bad experience I had in Cuba.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van General Manager op 15 mrt 2019
Dear Guest, We are sorry to know that we did not meet your expectations. Hope to have another opportunity in the near future. Best Regards, General Manager

8/10 – Goed

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Average hotel - Good Location
This hotel is more of a 'shell' hotel which seems to be an add on to the main all inclusive Starfish Cuatro Palmas which is located a block away next to the beach. There are only cleaners who are loud shouting at each other from 9am and the main security guard on the main door here. Check in and breakfast is located at the other hotel in a buffet style with a lot choose from (photos below show disused dining area and unmanned check in desk). The rooms are a bit dark but clean, with good beds and a hot shower. There are some TV channels to choose from and a loud air con unit in the room along with an empty fridge (not minibar). Wifi is available in the lobby area but you need the wifi cards you have to buy in Cuba which you can easily obtain at reception. As mentioned below by others you can use the pool and 'private' beach area sun loungers for an additional 35 CUCs ($35) per day per person. However we stayed on the sun loungers once without question. There are alternative options down the beach for 2 CUCs per lounger and 3 CUCs for an umbrella which offer the same view etc. There are several friendly resident cats too....However the location is good and close to the main restaurant and bar area which is handy. Therefore a decent option based on the price, but nothing special.
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van General Manager op 15 mrt 2019
Dear Chris, Thank you very much for your comment. It is very important for us. We hope to see you again soon. Best regards. General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
realice mi reserva y al llegar me dieron otro tipo de habitación y en los dias que estuve no realizaron la limpieza
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Director General op 2 apr 2019
Estimado Huésped, Le agradecemos el tiempo que se tomo para dejar su comentario. Ademas, le pedimos disculpas por no alcanzar sus expectativas y por cualquier problema que haya encontrado en nuestro hotel. Saludos cordiales, Director General.

2/10 – Ontzettend slecht

Hayden

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mould under pillow
Hotel seemed ok at first, started to get ill when I got there and just thought I might be rundown (no real reason though). Then on the last day I was doing a room sweep to make sure I had everything, lifted up my pillow to find MOULD underneath my pillow. I've not got a pretty bad chesty cough and I'm pretty sure it was he mould that did it, as the timing was perfect. Don't stay here. I'd like some money back so I'm intrigued if they will reply to me...
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Resident Manager op 5 feb 2019
Dear Hayden, We are sorry to know that we did not meet your expectations. Hope to have another opportunity in the near future.