Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande

2.5-sterrenaccommodatie
Motel met gratis parkeerplaatsen in Eloy

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande

Premium kamer, 1 kingsize bed, bubbelbad | 1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek, gratis wifi
Voorkant van accommodatie
Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed | Badkamer | Een bad/douchecombinatie, een haardroger, handdoeken, zeep
1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek, gratis wifi
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Kabelzenders
Een bureau
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Kabelzenders
Een bureau
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium kamer, 1 kingsize bed, bubbelbad

Hoogtepunten

Privéspa binnen
Airconditioning
Kitchenette
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Comfort tweepersoonskamer, 2 queensize bedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premium studio suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Comfort tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Comfort tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Comfort tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Je vindt Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande in Eloy. Ironwood Forest National Monument en Casa Grande Ruins National Monument zijn twee lokale bezienswaardigheden. Andere attracties in de omgeving zijn bijvoorbeeld Quitobaquito Spring en Pinal Fairgrounds and Event Center. Pinal County Fairgrounds en Rooster Cogburn Ostrich Ranch zijn ook zeker het bezoeken waard.
Kaart
4015 W Outer Dr, Eloy, AZ, 85131

In de buurt

  • Robson Ranch Golf Club - 7 min. rijden - 6.1 km
  • Arizona City Golf Course - 9 min. rijden - 8.0 km
  • Promenade at Casa Grande - 10 min. rijden - 17.3 km
  • Banner Casa Grande Medical Center - 12 min. rijden - 19.2 km
  • Pinal Fairgrounds and Event Center - 20 min. rijden - 30.5 km

Lokaal vervoer

  • Mesa, Arizona (AZA-Phoenix-Mesa Gateway) - 62 min. rijden

Restaurants

  • ‪Love's Travel Stop - ‬5 min. rijden
  • ‪Circle K - ‬6 min. rijden
  • ‪Robson Ranch Bar and Grill - ‬7 min. rijden
  • ‪Circle K - ‬5 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande

Hoogtepunten van de accommodatie
Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande is van alle gemakken voorzien. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit motel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 100 gastenkamers zijn voorzien van extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingstijden

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Leuningen in de gangen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met kabelzenders

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 10.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 10.00 uur en 02.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn elk jaar gesloten buiten het seizoen. Ze zijn gesloten van 1 november tot 1 april:
  • Het zwembad

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van USD 10 per huisdier (afhankelijk van de verblijfsduur)
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: USD 10 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay en Apple Pay.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Happy Inn I 10 Eloy Casa Grande
Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande Eloy
Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande Motel
Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande Motel Eloy

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van USD 10 per huisdier, per dag. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 10.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande?

Dit motel in Eloy ligt binnen 15 km afstand van Robson Ranch Golf Club, Arizona City Golf Course en Quitobaquito Spring. Ook Hunter Trail en Promenade at Casa Grande liggen binnen 20 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande

6,2

5,8

Netheid

5,2

Voorzieningen

6,2

Personeel en service

5,6

Milieuvriendelijkheid

5,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 49 van 194 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 35 van 194 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 194 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 194 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 49 van 194 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Martha

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Run down, very bare bones. Stayed only because of a dust storm. The toilet seat was broken & shifted terribly causing me to almost fall on the floor the first time I used it. Very dangerous! Deadbolt lock required assistance from manage on the outside pulling as hard as he could & me on the inside pushing to get it to turn & latch. Room looked like a teenager made up the bed & horrid sheets which were extremely worn & dingy. Floor not swept & a wet towel was rolled up on bathroom counter & no clean linens provided. Th only good thing to say really about this property is that the manager on duty was extremely helpful with rapid response to the issues, friendly & professional. I wish I could remember his name as he deserves kudos. Also I could add that it was quiet inside the room despite being very, very near busy interstate.
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jose

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen
I booked this hotel for my husband after a work trip. He was going to arrive there between 1AM and 3AM so I called the hotel to make sure he could check in. They said no problem. When he arrived there was this “self check-in” computer that had zero instructions and a phone number that we called 10 times and got no answers from. He was frustrated after a long trip. We finally figure out the computer, it said that our reservation wasn’t made (even though we had called and confirmed earlier that afternoon) and they made us pay all over again. Mind you he stayed because at this point it was 4AM and nothing else was open. When he got to the room he said it was disgusting and there was this RED dust all over the place. He woke up with bites!! He got there at 4AM and left at 8AM because he couldn’t stand the place. We’ve stayed at multiple hotels at the same rate and they were clean and much more convenient than this. We are never staying here again. I DO NOT RECOMMEND!!
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Jennifer

Positief: Personeel en service
Staff was very nice.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Frederick

1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kadesha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Juliana

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Claudia

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Juliana

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Sarah

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
You get what you pay for, but, the staff has always been amazing.
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Arturo

The room wasn’t ready no bed covers. Sheet look a little dirty with stain on them
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Fred

It was a great experience
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Juliana

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Gracie

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was filthy, tv did not work, found a dead roach in the bathroom. Overall I was not happy.
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

David

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

todd

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Jasper

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Junedale

Zakenreiziger

5 day stay

Tv was in poor shape, however I did get a replacement. Towels were not available until the afternoon. Toilet paper also. My stay was actually for 4 days prior thru another booking in the same room. I probably would not book again. Did not like the pet friendly environment or lack of amenities.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Liliana

1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jonathan

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trash never staying here again
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Francisco

4 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Kalani

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
To have tempurpedic beds good night but everything else just kind of broken
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

James

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Rodent infestation

A rodent in my room ruined the stay
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

elsa elena garcia

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zero good comments.
3 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Christine

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First I booked a queen room and knew I'd be checking in late. I called when I booked and asked if that was okay and he said no problem. I arrived and the kiosk said my room was not available (no real person in the office). I called the manager and he said there was an issue and no other queen rooms so I can stay in a double room or find another hotel. Since it was 11pm I did not want to go through the hassle of another hotel. I asked if I could have a partial refund due to the room being a downgrade and he refused, again telling me if I didn't like it that I could go somewhere else. I was charged for a queen room on expedia and the receipt the kiosk printed out for my 2 double beds was less than that. (I do know that rooms are not always guaranteed when booking on expedia - that is not the issue). The issue is I paid for a more expensive room and he put me in a less expensive room and refused to do a partial refund and was extremely rude about it. Even after chatting with expedia and having them contact the manager he still refused to compensate for the difference between what was on the receipts. The inn was not full and there seems to be dozens of empty rooms, I can't imagine that there was literally no other queen rooms or why he would not partially refund the difference.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Michelle

1 nacht verbleven in maart 2025