Een seizoensgebonden buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Avanti Mohammedia Hotel

4 out of 5
Avanti Mohammedia Hotel
Avenue Moulay Youssef, Mohammedia

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 49 van 234 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 91 van 234 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 234 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 234 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 234 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Niet voor herhaling vatbaar
5 Nachten verbleven in dit hotel. Eerste indruk was prachtig. Mooie laan, ruim ontvangst. Helaas viel de kamer (zeezicht) enorm tegen: verouderd, geen sfeer. Daarnaast was de staf ook niet vriendelijk. Bij alle vragen was ‘nee’ het antwoord en een glimlach kon er ook niet vanaf. De gym en het zwembad waren wel fijn.
5 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Dee, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Great hotel, amazing service, beautiful area. It's a must and I am a fan for life! Loved it! <3

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service
Nice welness
Nice hotel Good sports and welness accomodation

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Net hotel in een goede ligging naast het strand. Rustige buurt.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
value for money: 6/10
The rooms needs plenty of maintenance, bathroom,side tables, etc..some front office staff could smile a bit more. Having spent more than 35 years working in the best hotels of the world, you might need to do a lot more efforts to claim that this is a 4 stars hotel. Wrong information on expedia' s site, gardens well maintained.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij hebben optimaal genoten van ons verblijf in het mooie hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
het enigste deftig hotel in Mohammedia
een relatief nieuw hotel maar door gebrekkig onderhoud en zwakke motivatie van het personeel een zeer vlugge veroudering waar te nemen .i

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Ibrahim

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
On dirait un ancien palais déserté
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le service et la gentillesse du personnel il vraiment au petit soin excellent je reviendrait
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

ROCHER, POITIERS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre 134. La baie vitrée n'est pas très étanche. Lorsqu'il y a du vent, un bruit de soufflerie est présent dans la chambre et cela est dérangeant la nuit. Egalement, il y a un bureau dans la chambre, mais il n'y a pas de chaise. Malgré ma demande cette dernière n'est jamais arrivée dans la chambre. Et pour finir, j'ai pris un chambre donnant sur la mer. Il serait bon de mettre sur le balcon une petite table avec des chaises.
4 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Not so new Hotel; Big Room (but empty); Terrible Breakfast . People were ok.
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
O hotel é bonito. Tem uma excelente piscina. De resto a fiabilidade é a habitual de Marrocos, sabem que terão sempre turistas a visitar. Um dos restaurantes do hotel foi uma vergonha na comida que serviu e a forma como fomos servidos.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Ericfaranghi

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not very freindly. Poor service . Room has not tea or coffee facilities. Breakfast extremely poor .
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Thiago de

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
can't get my girlfriend to stay on the same room, i needed to book a different room for her because we are not married !
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

stefano

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Due giorni nel freddo
Hotel freddo e colazione scarsa. Non consiglio.
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad service and high prices that dont reflect the value for the money paid..
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Houda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Benchami Cherki D.G.A op 31 okt 2019
Cher Client, Je vous remercie pour votre agréable commentaire et je suis heureux que votre séjour parmi nous vous ait apporté pleine satisfaction. Je n'hésiterai pas à transmettre vos appréciations à l'ensemble de l'équipe. J’espère avoir le plaisir de vous accueillir, à nouveau, lors d’un prochain séjour à l’Hôtel Avanti Mohammedia. Très cordialement,

6/10 – Redelijk

mourad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Benchami Cherki D.G.A op 21 nov 2019
Cher Client, Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre ressenti suite à votre séjour à l’Hôtel Avanti Mohammedia . Je suis désolé que votre expérience n’ait pas répondu à vos attentes. Permettez-moi de vous présenter mes sincères excuses. Votre avis est important car il nous permet d’améliorer la qualité de nos services. J'espère que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir. Meilleures salutations.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Benchami Cherki D.G.A op 21 nov 2019
Cher Client, Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre ressenti suite à votre séjour à l’Hôtel Avanti Mohammedia . Je suis désolé que votre expérience n’ait pas répondu à vos attentes. Permettez-moi de vous présenter mes sincères excuses. Votre avis est important car il nous permet d’améliorer la qualité de nos services. J'espère que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir. Meilleures salutations.

6/10 – Redelijk

Nico, Paris

Reisde met familie
Bon hôtel pour se détendre à la piscine et profiter des installations de l’hôtel (Bar ,salle de sport ect...).
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement Personnel pas correct Petit déjeuner pauvre Café tres froid Personnel qui se sert
6 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

mohammed

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
disapontment
good hotel but no service is laking staff are not helping
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

mohammed

Positief: Netheid, comfort kamer
one day in mohammadia
the hotel locate just few steps from the beach where many resturants and cafe are there very clean hotel ,room are wide although its old but comfortable the room service avaliable in the minue but no one will answer when you call for having drink or food at home swiming pool is nice clean reception staff are ok not higly welcoming but also not rude breakfast is acceptable
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

hipolito

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Thiago de

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Sammy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
Un grand soucis quand le restaurant voilier occupe tout le parking de l'hôtel, les clients de l'hôtel ont occune priorité, j'ai perdu 45 à attendre seule une place de parking et c'était très tard la nuit. J'ai dû annulé la deuxième nuit pour ne pas prendre le risque d'avoir le mème soucis samedi soir. Donc la chambre est bien avec une vue mais tout le reste à revoir.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Hanane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Treffen von Freunden
Gutes Hotel direkt am Meer
5 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Khalid, Zürich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freundliche Personal, Zimmer sind sauber, Infrastruktur und l’âge idéal für einen kurzen Aufenthalt
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

DIDIER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AGREABLE SEJOUR
Malgré sa grandeur, on se sent bien dans cet établissement, personnel très attentif à nos demandes
5 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Fourmis dans les chambres, room service très cher, resto piscine hors de prix et se moquent des clients en proposant un service midi a volonté a 300 dirham, 30€ personne, pour l'enlever 1h après !!!! Bref, prend ces clients pour des pigeons et demande 450€ pour un lit supplémentaire enfant jamais demandé! Beaucoup d'erreur dans les commandes au restaurant et nombreux oublis lors du ménage des chambres (serviettes, papiers toilettes)
13 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

kabil, lyon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
Horrible il mon pourrie mes vacances allez voir de vos yeux si vous croyez que je m’en c’est vraiment horrible il mon dégoûté du Maroc je ni reviens plus jamais à Dieu
14 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel magnifique vue mer
Très bel hôtel magnifique vue mer j’en recommande fortement petit hic odeur d’evaciatiô dans la salle’ de bain et la porte ne ferme’ pas à clé elle était cassé sinon l’hotel Est vraiment beau
5 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Houssein

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Hicham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

khadija, paris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel proche plage
Personnel restaurant très accueillant Manque de diversité dans les plats proposés au buffet du dîner Spa super Piscine propre et bien entretenue Accès direct plage pratique
6 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Christof und Ruth

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Angenehm
Für ein ****-Hotel im Marokko akzeptabel, weil unser Tagespreis (inkl. Pool und Frühstück) mit CHF 124.- durchschnittlich pro Tag in der Hauptsaison für ein Doppelzimmer unserer Meinung nach angemessen ist (inkl. Gebühren, excl. Tourismusabgabe). Was uns aufgefallen ist: + Das Hotel ist sicher und überwacht und hat einen gepflegten Grünpark mit Pool. + das Frühstück ist reichlich und vielseitig, + jeden Tag zwei 3.3 dl Fläschchen Mineralwasser, + gratis WLAN, erspart Roaming-Packet - das defektes Licht in Sanitärraum (Led um Spiegel herum) und de Nachttischlampe im Zimmer wird nicht repariert, - nasse Wäsche im Sanitärraum wird nicht immer gewechselt, - zum Voraus-Buchungen wurden von der Reception nur nach Vorweisen unseres schriftlichen Beleges von der PC-Buchung erkannt. Als neue Gast ist das etwas befremdlich, wenn das längst vorher gebuchte Zimmer scheinbar der Reception unbekannt ist. Aber man hat sich wegen des Belegs gefunden. - Der Zimmerservice hat von sich aus die Klimaanlage hochgefahren und auf 16°C bei einer Aussentemparatur von 26 °C eingeschaltet. Das war in der ersten Nacht etwas kalt, wir haben am Morgen selbst einfach auf 20°C hinauf geschaltet, dann war es an den übrigen 4 Tagen angenehm.
4 nachten verbleven in juli 2018