Hotel Transatlantique

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Casablanca

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Transatlantique

Exterieur
Voorkant van accommodatie
Ingang accommodatie
Bar (ter plaatse)
Zitruimte lobby

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
79 rue Chaouia, Casablanca, 2000

In de buurt

  • Centrale markt van Casablanca - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Mohammed V-plein - 7 min. lopen - 0.6 km
  • United Nations Square - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Haven van Casablanca - 2 min. rijden - 2.2 km
  • Moskee Hassan II - 3 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Marché Central - 4 min. lopen
  • Station Casa Voyageurs - 8 min. rijden
  • Casablanca (CMN-Mohammed V) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Al Mounia - ‬4 min. lopen
  • ‪Snack Monaco - ‬5 min. lopen
  • ‪Miramonti Pizzeria - ‬5 min. lopen
  • ‪Paris dream's - ‬3 min. lopen
  • ‪Restaurant AKNOUL - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Transatlantique

Hotel met een chique stijl in de buurt van Moskee Hassan II
Als je bij Hotel Transatlantique verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een koffiebar/café en een tuin. Het plaatselijke restaurant met Marokkaanse gerechten, Restaurant Al Anbar, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 80 kamers zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien voordelen zoals airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Extra bedden (tegen een toeslag) en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met designer toiletartikelen en bad-/douchecombinaties
  • Plasmatelevisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Arabisch, Engels en Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Restaurant Al Anbar

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Designer toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Plasma-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 01.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MAD 300.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MAD 19.80 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: MAD 300.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Transatlantique
Hotel Transatlantique Casablanca
Transatlantique Casablanca
Transatlantique Hotel Casablanca
Hotel Transatlantique Hotel
Hotel Transatlantique Casablanca
Hotel Transatlantique Hotel Casablanca

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Transatlantique?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Transatlantique te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Transatlantique?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 01.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Transatlantique uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Transatlantique?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Casablanca, binnen 10 minuten lopen van Centrale markt van Casablanca, École Assimil-Formation en Complexe culturel Sidi Belyout. Ook Mohammed V-plein en United Nations Square liggen binnen 15 minuten lopen. Station Marché Central ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station Place Nations Unies is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Transatlantique

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 118 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 118 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 118 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 118 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 118 beoordelingen

5,4/10

Netheid

5,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

roosje, limburg

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

het geeft betere hotels

gedateerd hotel wat zich doorvoert ook in de hotel kamers kapotte gordijnen,bad/douche oud muffig vies douchegordijn ontbijt summier gekookt ei , met veel geluk een smeerkaasje,boter jam en dat was het niet iets om je op te verheugen als je meerdere dagen verblijft..........dit was 1x maar nooit meer

10/10 – Uitstekend

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gezellig art-deco hotel in hartje Casablanca

Wie iets van de nostalgie van het reizen in de eerste helft van de 20ste eeuw wil meemaken, moet dit hotel onverwijld bezoeken! Het is een tamelijk klein en intiem hotel dat nog geheel de sfeer van vroeger uitademt; de kamers zijn sfeervol ingericht, zonder dat dit ten koste van modern comfort gaat. De personele bezetting is klein, hetgeen de hotelgast meteen iets van een vertrouwd gevoel geeft, maar staat dag en nacht klaar om de wensen van de gasten te vervullen. Alleen de badkamer zou wel eens gerenoveerd mogen worden, anders had dit hotel van mij de maximale score gekregen.

4/10 – Matig

Olaf, Breda

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Onder de maat voor 4 sterren.

Het hotel is erg oud en komt rommelig en vies over. De kamers zijn oud, de bedden onder de maat en de badkamer oud en versleten. Normaal douchen was niet mogelijk vanwege een kapotte douchekop. Tijdens mijn 5 daagse verblijf is de kamer niet schoongemaakt , tevens zijn er geen schone handdoeken of nieuw toiletpapier gebracht. Dit hotel is onder de maat voor 4 sterren.

6/10 – Redelijk

Asraf, Casablanca

Negatief: Personeel en service

Toplocatie

Het ontbijt viel heel erg tegen,, weinig keuze en beperkte hoeveelheid. Ontzettend veel muzieklawaai in het gebouw.

4/10 – Matig

Marianne, Den Haag

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

herrie

We sliepen in kamer 501. Dit bleek op de 1e verdieping. De gehele nacht ging het gewandel en gepraat op de gang door, het leek of we tegenover een kroeg sliepen. Na twee keer vragen of het zachter kon - tweede keer aan personeelslid zelf - werd het rustiger. Bed had een matras met een kuil erin.

6/10 – Redelijk

anneke, rotterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

prachtig oud hotel. jammer dat de service te wensen over liet en er geen warm water was.

Het is een relatief duur hotel en we hadden de indruk dat men ons niet helemaal serieus nam met de vraag over de mogelijkheid van warm water. We werden erg aan het lijntje gehouden over de mogelijke oplossing die niet kwam. Dat vonden we jammer, doe gewoon en draai er niet omheen.

6/10 – Redelijk

R, Delft

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Leuk voor een nacht

Positief is de authentieke sfeer van de accomodatie, dit is geen doorsnee hotel. De kamers zijn ruim. Ook het personeel was zeer correct en vriendelijk. Wij hebben er tweemaal één nacht verbleven (eerste en laatste dag van ons verblijf in Marokko). De eerste maal was er geen warm water, de douchekophouder hing op één schroef, dus douchen was geen feest. De tweede maal was er weer geen warm water, maar de douchekop zat perfect. Ditmaal was de toiletrolhouder kapot, en ook het licht in het halletje, het grote licht in de kamer en één van de bedlampjes waren defect. Voor één nacht zijn het mankementen waar je je overheen zet, maar voor een langer verblijf kan het een probleem worden. Verder is een kamer op een hogere verdieping te prefereren; op de eerste verdieping kan het met name in het weekeinde nogal rumoerig zijn in de club op de begane grond en op straat.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
予約してあったのに、フロントでは把握してなくて、印刷した紙も持っていなかったので、部屋が足りず追加でお金を払って泊まりました。その後、メールを見せて予約していたのを発覚。 クレジットで会計したので、本当に戻ってくるのかも心配です。何故かTAXと言われ90ユーロ取られました。
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist architektonisch interessant und wirklich hübsch. Es liegt in einer sehr interessanten Gegend, gleich beim zentralen Markt, wo es gute Fische gibt. Durch die interessante koloniale Architektur ist die Umgebung sehr sehenswert, aber auch lebendig, mit vielen Restaurants, Cafes usw....
3 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Thierry

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dégouté

Les draps étaient sales , trace d’excrement De quelq’un Qui n’avait pas les fesses propres et s’etaient Assis sur le bord du lit , inadmissible , j’ai du dormir habillé , coffre qui fonctionne pas , frigo vide , la musique de la disco a hurlé jusqu’a 3/4h puis les portes qui claquent , puis cette porte entre l’hotel Et la boîte entre ouverte , porte ouverte à tout....
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed Ridha

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I’ Not satisfied,it’s not 4 stars
3 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Gabriele, Lecco

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Non per viaggio affari

Albergo quasi deserto. Vive sul night club loro proprieta' annesso. Letto durissimo. Personale gentile e collaborativo. Mi aspettavo che fosse stato ristrutturato nel vero senso, non mettendoci una toppa. Si apre l'acqua il pomeriggio e per 10 minuti esce marrone per ruggine nelle tubazioni... Non ci tornero'.
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Lanfeng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Ric, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice deco hotel 10 mins from the railway station

A great place to experience the Casablanca of the 1920s. Staff were great and look forward to coming back.
2 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Dirk

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
This hotel is in need of maintenance.

8/10 – Goed

Petr

Positief: Comfort kamer

Аутентично

Отель находится в центре, рядом рестораны, рынок.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room was not very Clean, The Breakfast was very simple and on top of all the wifi was very weak and some tome not at all

6/10 – Redelijk

Kirk, Seattle

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was poor. Staff was not very helpful and almost surly. Wifi did not work in room, tv had terrible reception and was fuzzy. Sheets were too small and did not stay on bed. Noisy bar with loud thumping music and fighting outside our window. The hotel ambience -- lobby furnishings, hooks room, and general layout was very interesting, but tired

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible Surprise !!! A Eviter !

Horrible Surprise !!! C'etait surement un bon hotel .... dans les années 30 , mais depuis le temps a passé. Et laissé pas mal de trace !! Par quoi commencer ? par le quartier glauque aux cabarets sordides et aux ivrognes louches ! par l'accueil sans allure ni sourire ! par la chambre sentant le moisi et l'humidité ! par les draps et oreillers plus que suspects ! et pas quoi finir ? par le réveil aux cris et insultes des clients des cabarets qui partent enfin dégueler chez eux ! par le service minimum du petit dej aux viennoiseries froides et à la bouteille d'eau remplie du robinet ! par le receptionniste endormie derriere son desk et qui n'a meme pas de cachet pour la facture de la taxe de sejour (en sus !) Bref, l'hotel aurait eu du charme s'il était entretenu mais en son etat il est tout juste bon pour tourner "The Adams Family"

2/10 – Ontzettend slecht

Hussain, المملكة العربية السعودية

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

الفندق لايستحق حتى نجمه واحده

سيئه جدا

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad Hotel , Dont try it

very bad hotel , stuff cheat you to get more money, no good service , the most bad hotel i see it

4/10 – Matig

Michael, West Virginia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointed with Transatlantique

Overall, the hotel was disappointing. The hotel is on a back street with many shady characters hanging around. The wi-fi was only available in the lobby and notin the room. The night club in the hotel over charged me for my drinks. I do not recommend this hotel. The breakfast was of poor quality with very few choices.

6/10 – Redelijk

Mugal, London UK

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very bad experience stay this hotel don't again b

room is not like 4 star,and mosquitoes in room.very basic rooms.net is not working in room only in lobby.hotel staff is asking tip for all working.they make money for his pockets.if you with family or girl friend don't use this hotel.breakfast very basic and no can eat well don't think this hotel is 4 star they get wrong quality about this.even no can speak English money taking they know English word.night club is very bad and to much expensive i no recommend to go.we go there and bill is come 1500/-about 100/£ just bear drinking.there only songs in there language only.

10/10 – Uitstekend

Secundino, Bilbao

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gracias trabajadoras-res del Transatlatique

Viaje familiar. Edificio año 1922 . Trato Amable . En recepción una persona nos atiendo en castellano muy atento . Te dan mapa del entorno y muchas explicaciones de lugares para ver. Gracias Casablanca

4/10 – Matig

OW, Hannover

Negatief: Personeel en service

Verlebtes Hotel

Positiv: sehr zentrale Lage, nette alte Inneneinrichtung & Fahrstuhl, Flair vergangener, besserer Zeiten Negativ: Rezeption nicht englischsprachig, Concierge erwartet viel Trinkgeld, Farbe bröckelt von der Zimmerwand, Frühstück eher bescheiden