Route d'EL Jadida, Angle 1077, Lissasfa, Casablanca
Beoordelingen
5,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 24 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 24 beoordelingen" "
8 - Goed
6
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 24 beoordelingen" "
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 24 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 24 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
6,8/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4/10 – Matig
Antony
7 nov 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moldy and unclean
For the price is was a very bad room
Antony
6 nachten verbleven in oktober 2020
4/10 – Matig
Ant
7 nov 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unclean and moldy
Room rugs not vacuumed, floor was dirty and so wax the headboard and tables,
Nothing like the room I thought I booked as per the photo. Also most staff had no masks
Ant
2 nachten verbleven in november 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Mark
28 okt 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BAD HOTEL in CASA BLANCA
There were no outlets in room to charge phone. Sometime during the night the electricity went off and did not come back on. The phone in my room did not function either. It was a horrible experience and I want to be reimbursed the cost of the room.
Mark
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
People are nice sadly the hotel which can be great need to be refreshed . Carpet lift bedding Air Con everything is old ... I felt like being in the 70’s . Bedroom are old but clean which is after all the most important ...
The swimming pool is not very good underground -1 cold water and the place is very dark .
Thanks god the staff is nice which keep the place alive !
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service !!! I am always staying at Le Zenith when traveling for business. Well situated and very warm welcoming each time
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 jan 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
RHIZLANE
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
محل الاقامه مريح لرجال الاعمال وهدوء تام جدا
RHIZLANE
4 nachten verbleven in september 2018
4/10 – Matig
bernard
6 mei 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bernard du Québec
Trop de bruit,nous avons entendu la musique jusqu’à 3 hres du matin.j’y retournerai pas
bernard
8/10 – Goed
Albert
29 jan 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albert
2 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
JEANNETTE APOLINE
27 jan 2018
Positief: Netheid
Acces difficille
JEANNETTE APOLINE
4 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Marcel Jose Miranda de
24 dec 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Marcel Jose Miranda de
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 jul 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kein warmes wasser , kein Wlan ; viel Lârm
sicher stellen dass die angebotenen sachen wie WLAN und Clima tatsäzlich fonktionnieren und ob zur Zeit eine Baustelle in der Nähe ist !!!!!!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 mei 2017
Negatief: Comfort kamer
Hôtel calme
Le service d'une manière générale est correct. L'équipe est sympa. L'hôtel est situé en retrait des commerces. Les travaux actuels dans la ville rendent son accès difficile.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
MALIK
15 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MALIK
2/10 – Ontzettend slecht
hillbilly, canada
23 mrt 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very bad location
hotel was on the edge of the city.
alot of construction around the hotel and a continuous traffic jam in front of the hotel..very difficult to get a taxi.
somebodys nose pickings were stuck on the wall next to the bed.
hillbilly
4/10 – Matig
claude, canada
22 mrt 2017
Negatief: Personeel en service
Très loin du centre ville
Pas agréable , loin de Tout même dû tramways je ne recommande pas cette Hôtel
claude
2/10 – Ontzettend slecht
Rizlen
12 mrt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel insalubre, hôtesse d accueil condescendante
Horreur totale. A l'arrivée on nous donne les clefs d'une chambre non nettoyée, pas d'eau chaude, pas de trousse de secours j'ai du aller au marché pour un pensement. J'ai écourté mon séjour tellement l'hôtel était horrible. Il ne vaut même pas 1 étoile alors 4 c'est se moquer des clients.
Rizlen
4/10 – Matig
voyageuse déçue, Canada
5 mrt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très décevant
mal situé, très difficile de prendre un taxi, embouteillage, chambre défraîchie, murs de la chambre sales, petits déjeuners médiocres sans diversités, très bruyant la nuit (discothèque de l'hôtel) et ce, malgré un changement d'étage! Personnel apathique. Je ne le conseille à personne!
voyageuse déçue
8/10 – Goed
Pierre
22 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierre
8/10 – Goed
Deepmala, India
11 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Good value for money
It is a great option for short stay, the staff are very helpful. Rooms are clean and breakfast is decent. It is slightly far from the main city but easy to get taxi. Nothing fancy but good and great value for money
Deepmala
Reactie van Mazouz said op 14 dec 2016
Dear guest,
The whole team of the Zenith Hotel joins me to thank you warmly for your kind comment.
We are delighted to hear that you enjoyed our establishment and its universe and concept.
I will certainly share your comments with our team.
Best regards
8/10 – Goed
Jtinder
23 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Casablanca Weekend
Staff were very helpful and polite which made it a pleasant stay. Spacious rooms, hotel is clean throughout and seems very popular. Only drawback is the hotel is situated in a area whereby road works are happening and is a bit remote.
Jtinder
Reactie van General Manager op 14 dec 2016
Dear guest,
The whole team of the Zenith Hotel joins me to thank you warmly for your kind comment.
We are delighted to hear that you enjoyed our establishment and its universe and concept.
I will certainly share your comments with our team.
Best regards
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
19 okt 2016
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
negatif
Geverifieerde reiziger
Reactie van General Manager op 14 dec 2016
Dear Guest,
Your feelings are precious to us and we thank you for sharing it through this opinion.
We are sincerely sorry that your experience did not bring you complete satisfaction.
Our concept is to make our guests live moments when the stress is not at the rendezvous within our rooms.
We would have liked to know more about your disappointment when you were there to find a solution. We are at your disposal day and night to meet all your expectations, which is why we regret that we did not call us directly.
We would really like to be able to regain your confidence during your next stay by letting you discover our other rooms or one of our 2 types of suites and by having your breakfast in your room.
Best regards
8/10 – Goed
Habiba, London
18 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
It's a nice hotel. The staff are helpful and friendly. We had a comfortable stay.
Habiba
Reactie van Mazouz said op 14 dec 2016
Dear guest,
The whole team of the Zenith Hotel joins me to thank you warmly for your kind comment.
We are delighted to hear that you enjoyed our establishment and its universe and concept.
I will certainly share your comments with our team.
Best regards