Strand

Beoordelingen van Hapimag Resort Mas Nou

4 out of 5
Hapimag Resort Mas Nou
Carretera De Romanyà, S/n, Castell-Platja d'Aro

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 80 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 80 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 80 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 80 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 80 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi uitzicht vanop de kamer. Het grote zwembad is aangenaam. Spijtig dat de weg naar het resort in slechte staat is en de parking op het domein ook nog betalend is.
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Lourdes Vilavedra ( Back Office Manager ) op 12 sep 2019
Thank you very much for your score

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Buitenkant mooi, binnen zeer gedateerd.
Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt uitstekend. Zwembad goed aantal ligbedden oké.

6/10 – Redelijk

Joeri Leemans, belgium

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie locatie
De locatie is mooi, vrij afgelegen bovenop een berg, omgeven door een golfterrein. De huisjes zijn vrij basic, maar zeker oké. Qua netheid globaal gezien niet te klagen, alleen jammer van de platgeslagen mug op het plafond waar je echt niet kon naast kijken. Het personeel was over de hele lijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant kon beter. Het ontbijt kon gevarieerder, er werden ook niet altijd verse producten gebruikt (bijvoorbeeld voor de roereieren). Qua diner hebben we de eerste twee avonden in het hotel gegeten, waaronder een tapas avond. Dit had weinig te maken met authentieke Catalaanse tapas. Wij hebben nadien veel beter en bovendien goedkoper gegeten in streekrestaurants die een meer authentieke keuken serveerden. Al bij al een prima verblijf, maar voor het eten kan je er beter op uit trekken en de minder toeristische restaurants opzoeken, of zelf voor ontbijt zorgen in het vakantiehuisje. De lokale superette is daarvoor zeker aan te raden.

10/10 – Uitstekend

Meijering

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Borja

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Sandra, Alexandria

Reisde met huisdieren, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hermosa! Un hotel arriba de las montañas en un lugar espectacular, tranquilo y relajante, el personal muy amable desde recepción asta la persona de la tienda, los de Restaurant súper amables, lo único que no me gusto es que llegamos en miércoles y la tienda estaba serrada, para servicios se nececita aser recervacion con tiempo, pero la belleza del lugar opaco eso. Regresare más días.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

TAHAR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bel hebergement en famille
Tres sympathique endroit qui surplombe une ville aussi belle en hauteur de montagne ou tout a été parfait
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Pierre

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Séverine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 28 jul 2022
Nous vous remercions de votre appréciation et nous nous réjouissons de vous rencontrer personnellement à une autre occasion.

8/10 – Goed

Susagna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La acomodación y restauración perfecta . Problema: factura en alemán ( estamos en Catalunya) y nos cobraron por aparcar en parquing subterráneo cuando fueron ellos los que nos dieron la tarjeta en ningún caso dijo eran que era de pago , y nosotros aparcamos en el exterior ( no hicimos servir el parquing )
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 20 jul 2022
Buenas tardes Sentimos mucho que la información recibida no fuese la correcta. Ya hemos pedido a nuestra central que nos modifique el sistema de facturación y podamos hacer facturas en catalán.

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 28 jul 2022
Les agradecemos su valoración y esperamos poder saludarles personalmente en otra ocasión

10/10 – Uitstekend

GLORIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fin de semana agradable
Es un lugar muy tranquilo, muy cuidado y perfecto. Limpieza impecable y personal muy amable. La unica pega es que la piscina y el.lugar donde se encuentra es demasiado pequeeña para la cantidad de apartamentos que hay en el complejo
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 20 jul 2022
Les agradecemos su comentario y esperamos poder saludarles personalmente en otra ocasión

10/10 – Uitstekend

Meritxell

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un sitio precioso y agradable.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 2 jul 2022
Buenas tardes Les agradecemos su comentario y esperamos poder saludarles de nuevo muy pronto

10/10 – Uitstekend

Clara

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Repetiremos
Muy bien. Servicio genial!
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 28 jun 2022
Buenas tardes Les agradecemos su comentario y esperamos poder saludarles personalmente pronto.

10/10 – Uitstekend

James, Royal Oak

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Setting was beautiful, views of hills and sea were fantastic, gardening and landscaping were great. We liked the cats guarding the property from rodent invaders!
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 2 jul 2022
We thank you for your comment and look forward to greeting you personally again.

6/10 – Redelijk

Nicoletta

Reisde met partner
Zu viel Elektrosmog, der Sicherungskasten hat ununterbrochen ein ätzendes Brummen von sich gegeben. Auch dann, wenn wir alles abgestellt haben. Sehr ringhörig, man hat die Gespräche der Nachbarn gut gehört. Wir werden diese Unterkunft nicht mehr berücksichtigen, obwohl der wunderschöne Masnou Golfplatz sehr nahe war.
12 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Lucas Matías

3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Mathieu

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Tres agreable pour des vacances en famille !
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 26 jan 2022
Merci beaucoup pour votre commentaire. C'est très motivant pour nous.

8/10 – Goed

francisco

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Menu y informacion
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Stephan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Resort für Leute die es gerne etwas ruhiger angehen und Wert auf Erholung setzen ohne dabei auf die Möglichkeit zu verzichten binnen 15 Minuten am Strand oder in einer lebhaften Kleinstadt zu sein. Einziger Kritikpunkt das Treppenhaus dürfte ab und an mal gereinigt werden. Ansonsten Zustand der Unterkunft, Personal und Angebot respektive Service top.
5 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Hugo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon lloc per allunyar-se del soroll
D'acord amb les espectatives.
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Jesko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Ferienanlage eingebettet in eine Golfanlage, sehr gepflegter Zustand, Hundefreundlich aber etwas weit vom Meer entfernt.
7 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nos gustó mucho la tranquilidad que se respira. El servicio excelente. Apartamentos muy amplios.
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Enric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Noemí

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lugar para desconnectar
Lugar maravilloso para desconnectar, en pareja o familiar
1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

MARC

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 12 jul 2021
Good afternoon We are very sorry that you have given us such a low score and we would like to know on what basis you have given us this score so that we can work on it and improve it.

8/10 – Goed

RUBEN

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen resort en la zona de Platja d’Aro
Resort muy correcto. Muy tranquilo y aunque algo alejado de Platja d’Aro, fácilmente accesible. La zona es muy bonita y la piscina y el restaurente de la piscina están muy bien. Los apartamentos, correctos. Añadiría un microondas a la cocina (no tiene).
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 8 jul 2021
Buenas tardes Le agradecemos su comentario. Muchas gracias. Esperamos poder saludarles personalmente otro día. Saludos cordiales

8/10 – Goed

MARIANO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un lugar ideal para descansar
Lugar tranquilo, bonito y todo muy limpio, Ideal para descansar unos días. El acceso no es cómodo se suben cuestas de un 17% de desnivel, pero una vez tienes unas vistas muy bonitas.
3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 29 jun 2021
Le agradecemos su comentario. Sabemos que no es fácil de encontrar y que la carretera de acceso tiene un desnivel muy pronunciado pero le agradecemos que después del esfuerzo encuentre que merece la pena venir. Esperamos poder volver a saludarles personalmente en otra ocasión

2/10 – Ontzettend slecht

laszlone

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 star resort, bring your own towel and rubish bag
Really hate to leave a negative review, and i TRIED AND TRIED everyday to give this place a chance, even on the last morning, at our check-out I wanted to NOT leave a negative review, but what one is about to experience here, is probably better to prepare for. The start with the positives, the location and lay-out of the resort is absolutely STUNNING. it's a calm isolated mountain-top oasis, with fantastic views. The less so good, the pool is way too little for this siyze of resort and extremely over-crowded (and also heavy chlorine smelling), so dont expect to relax or swim there. Now to the horror. This 4 STAR GOLF RESORT, that charges up and around 300 eur a night forget to inform you that they will not provide a couple of things: TOWELS, HOUSEKEEPING, RUBBISH BAGS. So you are expected to use the same towel for the duration of your stay, clean your own studio/apartment and get rid of your own rubbish (and then get a black bag somewhere). That is probably a "tad" surprising, me at least after visitign 107 countries in my life, have not been to such resort yet. We were begging the reception for no cleaning, no help with the rubbish but PLEASE give us some fresh towels. They promised, they lied, never delivered. On my check-out day, there I was again, literally begging for 1 single towel, to be able to shower for the journey home. The receptionist (on duty 27/JUN, 10AM) PROMISED TO SEND ONE UP, I took the shower, but the towel never came. I find it morbidly disrespectful.
3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 29 jun 2021
Good Afternoon We are sorry to hear that your stay with us was not satisfactory. Hapimag's rule is that on arrival the apartment must be clean and with sheets and towels for the number of people occupying it. However, towels and sheets are not changed daily. From 9 days, towels and sheets are changed on the 4th day. When toilet paper and rubbish bags are missing, clients can pick them up free of charge at the supermarket. You do not have to pay for them. We are a 4 star resort but the daily rate is not 300 €. The daily rate for your studio was about 130 € per day. We apologies that on the day of your departure the receptionist did not remember to give you towels.

10/10 – Uitstekend

Danilo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Lourdes Vilavedra/ Back Office Manager op 5 apr 2021
Buenas tardes Muchas gracias por su puntuación. Significa mucho para nosotros. Esperamos poder volver a saludarles pronto

10/10 – Uitstekend

Tajul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flawless
This is not my first time at this resort and definitely won't be my last. Can't fault them for anything, staff were very friendly and helpful, service is great and overall brilliant. Only flaw if anything was the swimming pool filter wasn't working on the last day but won't be fair to blame hotel for this.
4 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Lourdes Vilavedra op 23 sep 2020
We thank you for your comment and rating and look forward to welcoming you soon

10/10 – Uitstekend

CRISTINA M

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Entorno idílico, apartamento cómodo
Me encantan estos apartamentos, la urbanización es muy bonita y son perfectos para llevar mascotas . He ido varias veces ya.
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Lourdes Vilavedra op 17 sep 2020
Le agradecemos su comentario y puntuación

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Lourdes Vilavedra op 17 sep 2020
Muchas gracias por su puntuación

8/10 – Goed

Susana

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Relax
El sitio es tranquilo y muy bonito. Buenas vistas desde el apartamento. Encontramos a faltar microondas y el sofá cama bastante incómodo.
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Lourdes Vilavedra, Back Office Manager op 31 aug 2020
Buenas tardes Muchas gracias por su comentario. Nos ayuda a mejorar. Saludos cordiales

10/10 – Uitstekend

Xavi, Terrassa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A mejorar los servicios complementarios. Restaurante, supermercado, etc.
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Lourdes Vilavedra, Back Office Manager op 31 aug 2020
Buenas tardes Muchas gracias por su comentario. Lo voy a pasar a dirección para que se puedan mejorar los servicios complementarios. Saludos cordiales

8/10 – Goed

Ferran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Lourdes Vilavedra, Back Office Manager op 1 sep 2020
Buenos días Muchas gracias por su puntuación. Saludos cordiales

10/10 – Uitstekend

Rubén

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Lourdes Vilavedra op 17 sep 2020
Muchas gracias por su puntuación

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Lourdes Vilavedra op 17 sep 2020
Muchas gracias por su puntuación

8/10 – Goed

stephan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cadre très sympa mais logement assez rustique
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Claudia, Barcelona

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal encantador!!!super atentos!y el sitio espectacular
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Lourdes Vilavedra, Back Office Manager op 16 jul 2020
Buenas tardes Muchas gracias por su valoración. Saludos cordiales

8/10 – Goed

David, Castelnau de Médoc

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Endroit exceptionnel méritant la longue route unique, serpentueuse et pentue pour y accéder... Havre de paix, îlot de résidences au centre d’un golf, entouré de verdure, propre et bien entretenu. Bien entendu, en cette « hors » saison, impossible de juger de tout mais logement top.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Lourdes Vilavedra ( Back Office Manager ) op 20 sep 2019
We thank you for the score you've given us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Lourdes Vilavedra ( Back Office Manager ) op 12 sep 2019
Thank you very much for your score. Kind regards from Hapimag Mas Nou

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las instalaciones en general muy bien, pero al apartamento le faltaba aire acondicionado y microondas.
7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Los apartamentos no tenían aire acondicionado y pasamos calor por lo demás está bastante aceptable.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Lourdes Vilavedra, Back Office Manager op 10 jul 2019
Buenos días Muchas gracias por su comentario. Sentimos que ningún apartamento tiene aire acondicionado y son calurosos. Saludos cordiales

8/10 – Goed

Tajul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall you will be happy
Staff are fabulous, friendly and very helpful so no issues whatsoever there. Overall, the hotel is not too bad but no room service or daily cleaning of rooms and you have to check in by a certain time otherwise you'll left stranded with nothing as the reception closes early. But I think I'd stay there again if I was to travel to Barcelona again.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No entiendo que un complejo, grande cierre su recepción a las 18:00 horas, por lo demás correcto
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

rudolf

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas recommander en hiver ;trop loin de tout;
6 nachten verbleven in februari 2019