Fotogalerie voor Sensoria Dolomites





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 678
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
Slaapkamers
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
Slaapkamers
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Schlernstraße 37, Castelrotto, BZ, 39040
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mirabell Alpine Garden Resort
Mirabell Alpine Garden Resort
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 80 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: EUR 250 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 14 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 30 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor laat uitchecken: 50 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het zwembad is toegankelijk van 19.00 uur tot 20.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 14 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Genießerhotel Ritterhof
Sensoria Dolomites Hotel
Sensoria Dolomites Castelrotto
Sensoria Dolomites Hotel Castelrotto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sensoria Dolomites
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jul 2025
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sussie
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Sussie
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Melanie
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
michael
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michael
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Tim
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing, relaxing hotel
Tim
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Brittany
Reisde met partner
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brittany
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
florencia
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
florencia
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Hk
Reisde met partner, Reisde met familie
4 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hk
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Vipool, Del Mar
24 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vipool
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Brittany
8 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brittany
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Rafael
Reisde met familie
13 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rafael
10/10 – Uitstekend
Michael
2 jan 2023
Michael
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met familie
6 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Frank
2 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne wieder!!
Frank
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019