Primo Hotel

Bed & breakfast met gratis ontbijt, in de buurt van Haven van Catania

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Primo Hotel

Interieur
Receptie
Terras
Tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed
Zitruimte lobby

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Singola Basic (senza finestra)

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Digitale zenders
  • 20 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via Trovato 36, Catania, CT, 95121

In de buurt

  • Haven van Catania - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Piazza del Duomo - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Vismarkt van Catania - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Strand van Catania - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Kerk van Catania - 17 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Catania Acquicella - 11 min. lopen
  • Station Porto - 20 min. lopen
  • Catania (CTA-Fontanarossa) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bar Seby - ‬3 min. lopen
  • ‪Il Borgo di Federico - ‬11 min. lopen
  • ‪Ma SRL - ‬10 min. lopen
  • ‪Al Cavalier Roxy - ‬8 min. lopen
  • ‪Irish Coffee - ‬10 min. lopen

Over deze accommodatie

Primo Hotel

Bed & breakfast in de buurt van Haven van Catania
Primo Hotel ligt niet alleen dicht bij Piazza del Duomo maar biedt ook faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een terras en een bar. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt deze bed & breakfast de volgende voordelen:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Meertalig personeel, een rookvrije accommodatie en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Primo Hotel bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Regendouches, bidets en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • (kleding)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Italiaans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 08.30 uur tot 10.30 uur
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 19.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 19.00 uur te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

De volledige accommodatie is gesloten van 6 november tot 31 december.

Toegang tot accommodatie

Privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 3 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht voor maximaal 4 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 16 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Registratienummer van de accommodatie IT087015B464VC9DVU
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Primo Hotel Catania
Primo Hotel Catania
Primo di Adriana Celso
Primo Hotel Bed & breakfast
Primo Hotel Bed & breakfast Catania

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Primo Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Primo Hotel te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Primo Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 19.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Primo Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.30 uur uit te checken.

Biedt Primo Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Primo Hotel?

Deze bed & breakfast ligt in Oude stad van Catania, binnen 15 minuten lopen van Ursino-kasteel, Haven van Catania en Piazza del Duomo. Ook Casa Museo Giovanni Verga en Terme dell'Indirizzo liggen binnen 15 minuten lopen. Station Catania Acquicella ligt op 11 minuten lopen en naar Station Porto is het 20 minuten lopen.

Beoordelingen over Primo Hotel

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 61 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 61 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Bernardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

tutto ok

Esperienza alla fine positiva.....diciamo non una delle migliori zone di catania
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

daoud

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Thomas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Never again

One of the worst hotels I have stayed in the last few years. To date, I have not found anyone at the reception. The room was very dirty, there were also insects in it. The breakfast was indescribably bad. The hotel is in a very unsafe area. Never again, even for free.
2 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Rosario

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hard to find as the location is terrible, not accessible to any local tourist attractions and transportation.
1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Bonnie

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The area felt unsafe, it was noisy. The room was not clean, I felt like I had to wear my shoes at all times. I did not shower as it didn’t feel clean
1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Perry

Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Richard

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is in a residential area and there was a lot of noise from dogs and children. Even though the property had suggestions for restaurants, those closest were no longer in business. Parking was a real issue with only street parking that at times resulted in our car being blocked in.
4 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Swatantra

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is terrible...no dining outside, no public transport, nothing nice outside . Owner is a nice man to look into complaints over the phone as nobody is at the premises ever
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Giuseppa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Dariusz

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

LEONE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Primo hotel è molto simpatico..Molto disponibile la ragazza che abbiamo trovato alla reception. Ben tenuto e pulito. La colazione buona....nulla da poter dire sull' alloggio...ma la zona che lo circonda non è certo delle migliori ed è molto degradata e non brilla di sicurezza...è un vero peccato....

10/10 – Uitstekend

Ilona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

leora

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I never saw a human. The room was okay, I could not keep the lights in as one flickered constantly. The neighborhood was not nice, dirty out of the way to get there. It took over an 1 1/2 hours by public transport. I would choose to stay here again
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ben

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

christine

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Ricardo

4 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo staff è super simpatico e disponibile , ti fa sentite al proprio aggio . Grazie

6/10 – Redelijk

sabato

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Così così

L'hotel in per se è carino ma purtroppo la camera che mi è stata assegnata senza finestre, e con le prese del clima e della TV penzolanti e il letto distrutto che sembrava quasi di cadere ogni qual volta ci si muoveva
2 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die schrecklichste Nacht! Wir hatten am selben Tag (am Flughafen in Deutschland) noch 2 Nächte spontan in diesen B&B gebucht. Nach der Buchung haben wir eine SMS Bestätigung erhalten. Als wir in den Flieger eingestiegen sind hab ich einen Anruf erhalten das sie für die erste Nacht kein Zimmer frei haben, mir jedoch ein Zimmer anbieten können uns zwar den „SPA Zimmer“. Da wir am abfliegen waren und wir keine Zeit mehr hatten habe ich das Zimmer für die erste Nacht bestätigt. Als wir uns das Zimmer angeschaut haben war es für den ersten Blick schön und zugleich witzig. Doch als wir uns das Zimmer genauer angeschaut haben war es nur eklig und schrecklich! Das Zimmer wurde wahrscheinlich seit Monaten nicht benutzt, es hat gestunken, überall war Staub, es war stickig nach Schimmel und das allerschlimmste es lagen überall tote Käfer!! Das Bett war für eine Person gedacht und nicht für zwei. Da den Mitarbeitern ein Fehler unterlaufen ist haben die uns eine andere Möglichkeit gegeben. Aber wieso putzt man das Zimmer nicht ordentlich damit auch Gäste in das Zimmer schlafen können ?? By the way das Zimmer war kein Übernachtungszimmer. Die Chefin hat sozusagen Geld für ein Zimmer verlangt bzw. für eine Nacht die uns eigentlich kostenfrei zur Verfügung gestellt werden sollte. Die Chefin hat uns nämlich ein Rabatt von 20€ gegeben, sprich 10€ p.P. Es geht darum, wie die Chefin mit ihren Gästen umgeht. ICH EMPFEHLE DORT NICHT HINZUGEHEN.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Francesco

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Tamas

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Julia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They messaged me the day before to offer a shuttle the hotel, and they took care of the transfer.
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

1 nacht verbleven in april 2022