2/10 – Ontzettend slecht
afm
Reisde met familie
3 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Twee dagen voor vertrek werd ons ineens door de eigenaar van Olisamir medegedeeld dat er een overbooking was en dat we de eerste twee nachten in een ander hotel ondergebracht zouden worden. Dit betekende dus een verhuizing tijdens ons toch al korte verblijf van 5 nachten. Dit alternatieve hotel had een zeer ongezellige eetzaal en een ronduit slecht ontbijt en was in het algemeen veel eenvoudiger. Het was weliswaar ook 3 sterren hotel maar veel goedkoper per nacht. De eigenaar van Olisamir heeft geen één keer zijn verontschuldiging aangeboden en behandelde ons ronduit onbeschoft. Wij kregen sterk de indruk dat hij bewust overboekte want we zagen nog andere mensen verhuizen van het alternatieve hotel naar Olisamir. Voor hem ideale situatie. Zijn hotel altijd vol en eventuele overboekingen onderbrengen in een goedkoper hotel, maar wel het volle pond vangen. Wij hebben geweigerd het verschil te betalen. Verder vonden wij de kamers in Olisamir ronduit slecht. Heel klein en schimmel op de muren in de driepersoonskamer van de kinderen (zie foto’s). Hier betaalden we dan drie keer 90 euro per kind per nacht voor (270 euro!!!) weliswaar incl halfpension maar totaal buiten proporties. Al met al een zeer teleurstellend verblijf.
afm
5 nachten verbleven in december 2019