Particuliere eigenaar
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van SM City Cebu
Fotogalerie voor Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation





Beoordelingen
8,2 op 10 â
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is âŹÂ 42
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kaohsiung Street, North Reclamation Area, Cebu City, Cebu, 6000
Over deze accommodatie
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation
Vergelijkbare accommodaties

bai Hotel Cebu
bai Hotel Cebu
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is âŹÂ 71
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: PHP 1000 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1250 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Â
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bayfront Hotel Cebu
Bayfront Hotel
Bayfront Cebu
Bayfront Hotel Cebu Cebu Island/Cebu City
Bayfront Hotel Cebu
Bayfront Cebu Reclamation
Bayfront Hotel Cebu North Reclamation
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation Hotel
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation Cebu City
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation Hotel Cebu City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jan 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2023
8/10 â Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
6/10 â Redelijk
Mae, Amsterdam
21 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie van het hotel. Loop afstand naar S.M
Mae
4/10 â Matig
Hans, Amersfoort
8 jan 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Generally speaking it is a very good hotel, but ..
Hans
8/10 â Goed
GUYDE, Rockwall
18 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GUYDE
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 â Goed
tom
Reisde met familie
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tom
6 nachten verbleven in november 2025
8/10 â Goed
Ian
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 â Redelijk
flora
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
flora
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 â Redelijk
EDGARDO
Zakenreiziger
6 nov 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
EDGARDO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
ISIDOR
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ISIDOR
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
Ralph
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralph
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 â Goed
Ian
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
DAISY
14 okt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
DAISY
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Maria Lenor
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Lenor
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
Thomas
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
5 nachten verbleven in september 2025
4/10 â Matig
HITOSHI
2 okt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HITOSHI
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Peter
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Renato Jr
20 sep 2025
Renato Jr
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Mary Grace
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Grace
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 â Goed
Peter
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Peter
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 â Goed
John
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 â Redelijk
Mine
Reisde met een groep
7 sep 2025
Mine
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Sydel
Reisde met partner, Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sydel
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Tomohiro
Zakenreiziger
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohiro
7 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 â Goed
Reno
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Reno
2 nachten verbleven in augustus 2025








