Particuliere eigenaar

Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van SM City Cebu

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Restaurant
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(33 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
  • 29 mÂČ
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Kaohsiung Street, North Reclamation Area, Cebu City, Cebu, 6000

In de buurt

  • SM City Cebu - 1 min. lopen - 0.1 km
  • Winkelcentrum Robinsons Galleria Cebu - 17 min. lopen - 1.4 km
  • Pier 4 Cebu Port - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Ayala Center - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Bedrijvenpark van Cebu - 4 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Cebu (CEB-Mactan - Cebu Intl.) - 29 min. rijden

Restaurants

  • â€ȘStarbucks - ‬4 min. lopen
  • â€ȘKenny Rogers Roasters - ‬3 min. lopen
  • â€ȘDin Tai Fung - ‬4 min. lopen
  • â€ȘRadisson Blu Hotel - Lobby Lounge - ‬5 min. lopen
  • â€ȘCabalen - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation

Hotel in de buurt van SM City Cebu
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation bevindt zich in de buurt van Provinciaal Museum van Cebu en biedt extraatjes zoals een gratis Engels ontbijt, een kruidenier/supermarkt en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Cafe Breeze, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een businesscentrum.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een bankethal en een geldautomaat/bankservice
  • Een kluis bij de receptie, een lift en een 24-uurs receptie
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 168 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 10,1 kilometer afstand
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis Engels ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 10.00 uur
  • Een koffiebar/cafĂ©
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Cafe Breeze

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kruidenier/supermarkt

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt

Gastendiensten

  • ConciĂ«rgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 15 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2014

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • PrivĂ©badkamer

Entertainment

  • Led-tv met premium zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 09.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: PHP 1000 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1250 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bayfront Hotel Cebu
Bayfront Hotel
Bayfront Cebu
Bayfront Hotel Cebu Cebu Island/Cebu City
Bayfront Hotel Cebu
Bayfront Cebu Reclamation
Bayfront Hotel Cebu North Reclamation
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation Hotel
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation Cebu City
Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation Hotel Cebu City

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation?

Vandaag, 18 nov. 2025, kost een verblijf bij Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation van één nacht voor twee volwassenen op 20 nov. 2025 min. € 42,47, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van PHP 1250 per voertuig.

Waar ligt Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation?

Dit hotel ligt in Mabolo, op enkele stappen van SM City Cebu en op 2,1 km van Provinciaal Museum van Cebu.

Beoordelingen over Bayfront Hotel Cebu - North Reclamation

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 394 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 368 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 161 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 49 van 1004 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 1004 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Olivier

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Wouldn’t recommend.

Dirty rooms and hallway, very old. Pillow sheets were used by prior guests, bathroom was dirty. Loud and not well functioning A/C.
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is zeer vrIendelijk,de ligging is ok.
5 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Mae, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Goede locatie van het hotel. Loop afstand naar S.M

Modern ingericht, zwarte gordijnen is een kwestie van smaak. De gangen zijn slecht geĂŻsoleerd, er is geen geluiddempend materiaal aangebracht, dus werden we regelmatig wakker door pratende en met koffers lopende gasten. Ontbijt was ok, iets meer variatie in het menu kon geen kwaad.

4/10 – Matig

Hans, Amersfoort

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Generally speaking it is a very good hotel, but ..

After the possibility to cancel my reservation, the hotel informed me about planned maintenance: During our stay we would not to able to use our room for half a day. I made a complaint about this to the hotel, but they never bothered to respond to my complaint. Trying to avoid being in the hotel during the planned maintenance, we asked them to book us a daytrip. The morning before the trip the hotel confirmed reservation. When we came to the frontdesk later that day to sign the paperwork, they informed us there was no reservation and they could not make us a new one. I made a complaint about this to the hotel, but again they never bothered to respond to my complaint.

8/10 – Goed

GUYDE, Rockwall

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did had breakfast for I checked out very early morning
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

tom

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
none
6 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Ian

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place.. good buffet
4 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

flora

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast needs to be improved. Pretty boring. Not much choices. Hardly any fruits there’s only one type which is papaya. Room is ok. Staffs good.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

EDGARDO

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good stay but checkin just took long. Their was a long line just to check in.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

ISIDOR

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Air condition was just right, breakfast is great.
5 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Ralph

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay at this property
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Ian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

DAISY

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Lenor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room. Noise outside is very disturbing.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean. The staff was friendly and helpful. Plenty of shops, and 5 minute walking distance to the SM Mall, and it was very nice. The air conditioner was excellent!
5 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

HITOSHI

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ă‚·ăƒŁăƒŻăƒŒăŒæ°Žă—ă‹ć‡șăȘい
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Earthquake happened! Staff were amazing and professional throughout
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Renato Jr

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mary Grace

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was excellent. Hallways are too hot
6 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
Happy with our stay
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Mine

Reisde met een groep
Liked the breakfast buffet. Didn't like the room facing the bus terminal, bit loud and noisy.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Sydel

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convinient and cheap, staff were great and room overall was in great condition. 7-11 downstairs which is 24/7 which is useful
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Tomohiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
èż‘ăă«ć€§ăăȘăƒąăƒŒăƒ«ă‚‚ă‚ă‚Šă€ă‚»ăƒ–ăƒłă‚€ăƒŹăƒ–ăƒłăŒçœŸæšȘă«ă‚ă‚‹ăŸă‚éžćžžă«äŸżćˆ©ă€‚æŹĄă«ă‚»ăƒ–ćł¶ă«èĄŒăæ™‚ă‚‚ă“ăźăƒ›ăƒ†ăƒ«ă«æłŠăŸă‚‹ă€‚
7 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Reno

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great place.
2 nachten verbleven in augustus 2025