2 outdoor pools, open 7:00 AM to 8:00 PM, pool umbrellas, sun loungers

Beoordelingen van Regent – Chaam, Hua Hin

4 out of 5
Regent – Chaam, Hua Hin
849/21 Petchkasem Road, Cha-am, Phetchaburi

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 270 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 131 van 270 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 270 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 270 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 270 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige plek
Wat een geweldige plek, blij dit ontdekt te hebben. Kamer netjes, ontbijt goed en ook nog uitzicht op zee. Gelegen in een prachtig aangelegde en onderhouden tuin, een oase van rust op ongeveer 2 uur rijden van Bangkok. Een echte aanrader voor iemand die wil ontstressen.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Sawitree T. op 12 apr 2019
Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation. We are delighted to note that you had a pleasant experience on your stay with us and appreciate your valuable feedback. We look forward to receiving another opportunity to welcome you again at our resort. Best Regards, Regent – Chaam Hua Hin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voornamelijk oudere gasten
Wat ouder hotel, echter goed onderhouden en schoon. Groot en schoon zwembad maar 's morgens om 8.00 uur zijn alle stoelen al voorzien van handdoeken, zonder dat er mensen zitten zodat je vroeg op moet staan om een plaatsje te bemachtigen. Voornamelijk ouderen in het hotel.

8/10 – Goed

Mukvarin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
สระว่ายน้ำใหญ่มาก มีหลายสระ น้ำสะอาด มีสระเด็กและ kids club ที่ดี อาหารเช้าโดยรวมใช่ได้ บรรยากาศกลางคืนดี เงียบ และพิซซ่าอิตาลีของโรงแรมอร่อยมาก
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

AYAKO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
リーズナブルにプールとビーチを楽しむことができました。スタッフもフレンドリーです。 ただ、洗面台の蛇口をひねると赤茶の水がでてきて、かつ、排水がほぼ流れず、澄んだ水を使用できるまでに相当の時間がかかりました。 歯ブラシやスリッパもありません。
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Thitichayakon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ดีมากค่ะ
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Pawel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place for overnight stay at the river.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

anchalee

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Göran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

??????

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ห้องพักดีมากแต่ห้องน้ำควรมีสายฉีดชำระ
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van นิด op 7 nov 2023
เรยน คณลกคาผมอปการะคณ โรงแรม เดอะ รเจนท ชะอำ บช รสอรท ขอกราบขอบพระคณททานไดกรณาใหเกยรตและสละเวลาอนมคายงของทานเพอแสดงความคดเหนใหกบทางโรงแรมฯ สายฉดชำระมใหบรการทอาคารรเจนซคะ ทางโรงแรมมวางแผนจะปรบปรงเพมเตมสายฉดชำระในหองซพเรย และดลกซในอนาคตคะขออภยในความไมสะดวกคะในนามของตวแทนเจาหนาทพนกงานทกคน ขอขอบพระคณสำหรบการสนบสนนและเลอกใชบรการกบทางโรงแรมฯ โอกาสหนาเรยนเชญใชบรการท เดอะ รเจนท ชะอำ บช รสอรท อกครงนะคะขอแสดงความนบถอ สจตรา วรากรณ – ผจดการแผนกตอนรบ

10/10 – Uitstekend

Ann

14 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Andy

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Chakkapong

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Laurence

21 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Phanawan

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Mathias

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unterkunft und Umgebung sind wunderbar, ausser dem Strand ausserhalb des Hotels, der ungepflegt ist und leider erodiert. Essen, Wartezeiten und Bedienung sind verbesserungswürdig.
11 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always enjoy our stay rhere
9 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Louis, SASKATOON

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is a bit dated but it clean with friendly helping staff. Great breakfast. Walking distance from great restaurants
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Louis, SASKATOON

7 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Louis, SASKATOON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just a wonderful hotel, reasonably priced with very friendly helpful staff. Also a great breakfast
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

ARVE inge

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Praab

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Louis, SASKATOON

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and helpful staff. Great breakfast Short walking distance to many restaurants
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Louis, SASKATOON

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
About 500 meters from a great restaurant and shopping street
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

alireza

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
auwsom
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

NORM

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Old needs renovations, pizza place closed Mon and Tue, kids club closed. For the price of 4 star hotel, it should be better. The telephone in the room was not working
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Nid op 31 jan 2023
Dear Khun Norm,We are regretted to hear that your stay with us didn't meet your expectation.We appreciate your feedback, please accept our sincere apologies regarding the phone not working during your stay. There is no excuse for this. We should check and prepare everything before the customer arrives.Again, deepest apologies for what happened, and we thank you for your feedback.Best Regards,Sujitra W - FOM

10/10 – Uitstekend

brent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Kamaleeporn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
พนักงานบริการดี โรงแรมใหญ่ หาดสวย เล่นน้ำได้ สระว่ายน้ำใหญ่ถ้าเป็นไปได้ อยากให้ renovate บางส่วนของโรงแรมนี้ จะได้ดูใหม่ แต่ก็โดยรวมก็ใช้ได้ แนะนำให้จองห้อง Seaview

10/10 – Uitstekend

NATHNADDA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
เงียบ สงบ บรรยากาศดีค่ะ

8/10 – Goed

Ornuma

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Nid op 31 jan 2023
Dear Khun Ornuma,Thank you very much for taking the time to review us. We look forward to having the opportunity to welcome you in the near future.Best regards,Sujitra - FOM

10/10 – Uitstekend

MARUT, Bangkok

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Phawinee

1 nacht verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

w

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
It can only get better with improved service
The property has fantastic resources but the staff was not well trained and the hotel did not honor their posted promotions. Most facilities were closed including gym, tennis, and kids zone. Peppina was good for food but the hotel restaurant was disappointing.
5 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

RATTHANAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ห้องสะอาด พนักงานเอาใจใส่ดี
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Butsarin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

suriya

Reisde met familie
ที่พักเก่า​ สภาพห้องไม่ค่อยสะอาด ห้องน้ำ มีกลิ่น
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van The Regent Cha Am op 20 aug 2020
Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation.

8/10 – Goed

Jirasuda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Regent Cha Am Beach Resort op 30 jul 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Sawitree T. op 3 mei 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
เงียบสงบเหมาะกับผู้ที่ชอบความสงบ แต่น่าเสียดายไม่ได้เล่นนำ้ทะเลเพราะเป็นช่วงโรงแรมกำลังปรับปรุง อาหารอร่อย
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Christine, England

Reisde met partner
Positief: Netheid
It is a quiet hotel with a good swimming pool.It is very close,within a few minutes walk to the local village which has numerous restaurants at reasonable prices and good quality.The hotel rooms are a bit tired and as frequent returners we were disappointed to have to ask for bath robes and slippers which are usually provided! The hotel restaurant is expensive and the breakfast overpriced.Its interesting that if you dont pre book breakfast,you are offerred it at half the price when you arrive and tell them its expensive!Perhaps Expedia should negotiate direct with the hotel for a better price beforehand.Customers bewarned..every weekend hoardes of Thai,Japanese or Chinese descend on the hotel for conferences and parties.These are loud affairs but do usually end at 11pm!
13 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Manager op 25 feb 2020
Thank you for choosing The Regent Cha-Am Beach Resort for your recent vacation in the Huahin-Cha am. We also wanted to thank you for your feedback. The comments have been shared with our team. We are very sorry to read that we were not able to meet all your expectations. Hopefully we have the pleasure to welcome back to our resorts in the future. In the meantime should there be any further assistance you need, please do let me know. Best regards, Suneephan Boupho /Hotel Manager

8/10 – Goed

あきこ, 東京、JAPAN

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
建物設備は可もなく不可もなく。とにかく蚊が非常に多く困りました。ホテルの周りを散策しましたが溜池?が多く、この環境ならしかたないと思いましたが虫刺され対策はしっかりしておく必要あると思います。ホテルに虫対策を伝えたら日本式?ベープマットを貸してもらえましたが、それだけでは足りず敷地内コンビニで部屋用に防虫スプレーと外出時用に肌に吹きかけるスプレーを買いました。 アメニティはほぼありません。毎日メイキングに入ってもらえますが、タオルの補充がなく、受付にコールして持ってきてもらってはチップを渡すという・・・こういう文化なのでしょうか。。。 買い物は敷地内コンビニに何でも揃っています。虫刺され用の塗り薬や、他薬品も売っていました。 食事は敷地内の食事処もとても美味しかったですが、10分ほど歩いた近所に同じメニューで1/3程度の価格で清潔感のある食堂があったので、そちらも通いました。
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Manager op 25 feb 2020
Thank you for taking the time to review us and it is good to see that you have enjoyed your stay in our beautiful resort. I have shared your feedback in regards to noise from the construction and the mosquito our related manager who will look into this matter again. We will be looking forward to the next opportunity to welcome you back soon. Kind regards Suneephan Boupho / Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sawitree T. op 14 feb 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Weraya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Regent Chaam, Hua Hin op 17 feb 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked a room in the Regency Wing. Facilities are not available at the Regency Wing as there is renovation work ongoing, 8am to 8pm at night, seven days a week. Noise was intrusive an unbearable at times. There was no warning about the building work either here or on hotel website prior to booking. Likely that renovations could be ongoing for most of 2020.
16 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sawitree T. op 11 feb 2020
Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation. We are sorry for the inconvenience occurred to you during your stay. I have passed to our Management Team in order to improve and keep it more consistent for all of our customers. We looking forward to welcoming you again at our resort. Best Regards, Regent – Chaam Hua Hin

8/10 – Goed

YOUNGBUM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
나쁘지 않았어요.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sawitree T. op 11 feb 2020
Thank you for staying with us. We are delighted to note that you had a pleasant experience on your stay with us and appreciate your valuable feedback. We look forward to welcoming you again at our resort. Best Regards, Regent – Chaam Hua Hin

10/10 – Uitstekend

IN SOON

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비 좋은 호텔 입니다~ 그리고 식사는 노보텔 앞에 있는 식당을 이용하는 것이 좋습니다.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sawitree T. op 7 feb 2020
Thank you for staying with us. We are delighted to note that you had a pleasant experience on your stay with us and appreciate your valuable feedback. We look forward to welcoming you again at our resort. Best Regards, Regent – Chaam Hua Hin

10/10 – Uitstekend

Julia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing weather. Quiet area. Found sun loungers whenever needed!
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sawitree T. op 10 jan 2020
Thank you for staying with us. We are delighted to note that you had a pleasant experience on your stay with us and appreciate your valuable feedback. We look forward to welcoming you again in the near future. Best Regards, Regent – Chaam Hua Hin

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間乾淨,熱水夠熱,員工態度良好,泳池大,乾淨,但改變,沙灘不能玩耍,附近沒甚麼店鋪,到華欣夜市需要座grab,附近食店味道好,沒有甚麼早餐,所以最好訂埋早餐
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sawitree T. op 24 jan 2020
Thank you for staying with us. We are delighted to note that you had a pleasant experience on your stay with us and appreciate your valuable feedback. We look foward to welcoming you again in the near future. Best Regards, Regent – Chaam Hua Hin

10/10 – Uitstekend

Tarn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sawitree T. op 7 jan 2020
Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation. We are delighted to note that you had a pleasant experience on your stay with us and appreciate your valuable feedback. We look forward to welcoming you in the near future. Best Regards, Regent – Chaam Hua Hin