Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hivetel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
In eigen stijl gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

22 Moo 3, Soi Palai, Chaofa Rd, Chalong, Phuket, 83130
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Blue Mavi Hotel
The Blue Mavi Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
9.2 van 10, Fantastisch, 12 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: THB 1000.0 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1200 per voertuig (enkele reis)
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hivetel Hotel Chalong
Hivetel Hotel
Hivetel Chalong
Hivetel Hotel
Hivetel Chalong
Hivetel SHA Plus
Hivetel Hotel Chalong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hivetel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Muhummad
11 feb 2025
Muhummad
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Diana
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
6/10 – Redelijk
Jaqueline Ramos
Reisde met een groep
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jaqueline Ramos
8 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Daniela
Reisde met een groep
18 jan 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniela
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Goran
17 jan 2025
Goran
10 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ABRAHAM
Reisde met familie
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ABRAHAM
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Seh M
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seh M
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Gianna
Reisde met familie
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gianna
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Martin, Norfolk
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Martin, Norfolk
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
2 nachten verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Vikram
20 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vikram
8 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Mika
Reisde met een groep
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erilainen majoituskokemus
Mika
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Marius
9 jan 2024
Marius
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Porya
5 jan 2024
Porya
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Charles
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charles
4 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
kevin
1 mrt 2023
kevin
3 nachten verbleven in februari 2023
4/10 – Matig
Theo
Reisde met familie
23 feb 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Theo
4 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Boontriga supphakarn, bangkok
2 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boontriga supphakarn
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Munin
Reisde met een groep, Reisde met partner
27 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Munin
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Agustin
25 jan 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Agustin
7 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
damon
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
damon
1 nacht verbleven in oktober 2019