Hotel Rajshree

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met een volledig uitgeruste spa bij een winkelcentrum in Chandigarh

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Rajshree

Exterieur
Dineren
Receptieruimte
Feestruimte
Royal suite, 1 kingsize bed | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Wasservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Honeymoon suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Plot no 181/45 Industrial Business Park, Phase I, Chandigarh, Punjab, 160002

In de buurt

  • Elante-winkelcentrum - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Sector 17 Market - 7 min. rijden - 5.1 km
  • Sukhna-meer - 7 min. rijden - 5.5 km
  • Rotstuin - 8 min. rijden - 5.8 km
  • Rajiv Gandhi Chandigarh Technology Park - 8 min. rijden - 6.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Chandigarh - 12 min. rijden
  • Chandigarh (IXC) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pirates of Grill - ‬9 min. lopen
  • ‪The Coffee Bean & Tea Leaf - ‬14 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬9 min. lopen
  • ‪Urban Cafe - ‬9 min. lopen
  • ‪Swagath Restaurant and Bar - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Rajshree

Hotel in Industrial Area Phase I
Bij Hotel Rajshree zijn er de volgende voorzieningen: een shuttleservice van/naar de luchthaven, een terras en een koffiebar/café. Gun jezelf een body scrub, een gezichtsbehandeling of een lichaamsbehandeling bij Revive Spa, de plaatselijke spa. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een kapsalon en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een gratis shuttleservice vanaf het treinstation en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Vergaderruimtes, koffie/thee in de lobby en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden extraatjes zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Herbruikbare koffie-/theefilters en ledlampen
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Koelkasten, waterkokers en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 210 voor volwassenen en INR 210 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Feestruimte
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Herbruikbare koffie-/theefilters
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Mobiele toegangssleutel
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf het treinstation (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 999.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 210 voor volwassenen en ca. INR 210 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 400 per voertuig
  • Toeslag voor extra bed: INR 999.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Rajshree
Hotel Rajshree Chandigarh
Rajshree Chandigarh
Rajshree Hotel
Hotel Rajshree Hotel
Hotel Rajshree Chandigarh
Hotel Rajshree Hotel Chandigarh

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Rajshree?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Rajshree?

Vandaag, 18 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Rajshree van één nacht voor twee volwassenen op 20 jul. 2025 min. € 36,94, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Rajshree te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Rajshree?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Rajshree uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Rajshree een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 400 per voertuig.

Waar ligt Hotel Rajshree?

Dit wellness hotel ligt in Industrial Area Phase I, binnen 2 km afstand van Elante-winkelcentrum en CII Convention Centre. Ook Vogelopvang en Butterfly Park liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Rajshree

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 34 beoordelingen

6,4/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

3,4/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Sukhchain

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Sunil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice Hotel

Lovely room and good value for money. Friendly staff and nice restaurant.
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Amit

1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ASHU

1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Sinjini

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is not at all equipped with latest required maintenance facilities. and staff are not trained. The Room rates are very much higher side as compared to services provided.
2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Karan

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overpriced for the services provided. Had no welcome drinks or atleast water for a person checking in. The room was a non smoking room and found cigarette buds in the room. Lights were not in good condition. Had no jet in faucet. When ordered for drinks they had no drinks available . Minibar was empty.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Varinder

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was not clean enough. Washroom was also not upto mark. Receptionist was rude. Only food was good.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Kishor Vyas

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Rooms are good ,staff is OK. Smoking is concernen.

We had booked 03 Rooms from 18 to 19 Aug. All rooms were having smell of smoking . When we checked IN , and entered in rooms , it was full of smell of smoking . Though , smoke detectors are placed , still it seems that guests are smoking . Strictly smoking should be prohibited. Secondly , For making tea , coffee , kettles for hot water area not placed.
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Raju

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Levi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Please read one star reviews before booking!!!

I can only hope that you read the one star reviews before you booked this place (which I didn't) because it is exactly what you will get. I booked Rajshree because of the good reviews but upon reviewing them believe most of them are false. Here's how it went for us. We turned up very early in the morning off a train. While waiting in the lobby someone was coughing and hacking insanely. It sounded disgusting and disturbed my wife which the staff noticed. They went to tell the guy who was obviously sick to be quiet and he then came out of the bathroom and went straight into the kitchen. They then gave us our keys so we proceeded to the not so nice elevator. We exited onto our floor and it was pitch black. No lights at all in the corridor. We had to feel our way to our room which took a while. Having to exit in an emergency at night would be very scary. Our room was not clean. It wasn't that they had forgotten to clean but just that whoever cleans it is very lazy and does a very bad job. There was also exposed wiring in the room. We felt we had been completely mislead and that it was a dangerous place to stay so we left. The management begged us to stay and tried to make excuses but eventually agreed with everything we pointed out because it was impossible to explain away. The only good thing I can say about the hotel is that they refunded us but they really need to put some effort into cleaning the place up.
2 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

J, Chicago, IL

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

Great staff at a once better hotel

It is clear that this hotel was once in a much better condition. Maintenance and Housekeeping are lacking at this property. the staff were nice, friendly, and helpful and the Dining area was also nice. The hotel location could be a bit better, but it wasn't the worst. Everything overall was good, but more care needs to be taken to make repairs and perform detailed cleanings in the rooms. This hotel could easily go back to a much higher rating with some TLC.

6/10 – Redelijk

Rampal

Negatief: Netheid

Some thing better than nothing

Room key not provided till the end of my stay even after two time reminder, wrong info of location from airport , cheap mattress and dirty furniture..

6/10 – Redelijk

Kavinder

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Budget hotel with high pricing.

Food was the best part of my stay, rest of the things were not so good as they suppose to be. Poor bedding, old furniture, less friendly staff,etc.

6/10 – Redelijk

Armin

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Kaadambari, Gurgaon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent value for money.

Hotel is situated in a quiet and decent area but close to Chandigarh's best Mall, which is a 15 min walk. Rooms were spacious, bathroom fairly good. Sumptuous Indian breakfast but could be more for western style. Staff were very helpful. Room clean and neat.

8/10 – Goed

Manoj, Navi Mumbai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location of the hotel from the railway station is good. Rooms were neat and clean. Services were good during our stay of one night.

8/10 – Goed

Gurjit sidhu, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Need more cleaning , surrounding neighborhood was disturbing . Room service and food is good , staff service was good, cleaning service was not consistent . Towel was wash but it was not white , its looks like wear out . All saff was very helpfull and they did great service .

6/10 – Redelijk

Bansidhar, Khar - Mumbai - India

Value For Money

Location was good, breakfast was good but the cleaniness was very very poor, lobby glasses were as if they are cleaned from diwali to diwali, artificial flowers kept in the lobby were with dust accumulated and the passage outside the room are not cleaned or swiped, otherwise rest was good and advisable for transit only.

10/10 – Uitstekend

B.B. Agarwal & Ms Asha, Mumbai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel management found extreemly receptive.

Location wise , being walking distance to two latest/modern Malls is distinct advantage. Very receptive accommodative management was a big advantage making our 2 days stay very good.

2/10 – Ontzettend slecht

Pushpinder, France

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Jacuzzi H.S'

Nous avons été contrainte de changer cinq fois notre chambre pour de multiples causes . ( chambre très sale; L'un des chambres avait pas de rideau sur la baignoire ; d'autres chambres n'avaient pas de protection sur la pompe d'inspiration du jacuzzi ; le sèche-cheveux fait des étincelles; Des serviettes salle avec des taches ; la clim fait office d'un tableau !!! H.S. ; Des éclairages plafonnier sans protection; Etc... ) je déconseille vivement cet hôtel à moins qu'ils change leurs politique de gérer les chambres.

4/10 – Matig

Gurmeet, Delhi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Executive

The room was not cleaned properly, fan noice really disturbed alot. Towels was in bad shape . Staff should learned how to deal with the cutomers.

2/10 – Ontzettend slecht

Bhavin, Mumbai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pathetic

The hotel is not at all as it looks in the pictures. To begin with, cleanliness of the rooms was not upto the mark. A.C. did not cool beyond a certain temperature. In between there was an electricity failure for about 15min; and to our surprise the hotel which claims to be 3 star did not have any back up. Our room was supposed to be honeymoon suite, but it was not even close to what we had seen in photos. Bathroom showers were very slow, so was tap in the bathroom. No wonder it took us 2hrs to fill the bath tub. There was no jacuzzi as the hotel had claimed. Complains to management yielded no response. What was surprising that even basic things like milkshakes and ice creams were not available inspite of being mentioned in the menu. For our every order, we had to remind the room service twice. Even the person who came to collect our luggage during check out came after 45 min and reminding twice. Luckily we were checking out early, else we would have missed our flights. They provide with only 3 sugar cubes when you order tea or coffee, so if you want extra sweetner, you have to contact room service and wait for another half an hour. Overall a pathetic experience, wont recommend this hotel to anyone.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

Can / has to improve

It is new hotel and facilities are not fully operational, food is ok, need to improve a lot on the breakfast , the quality , the spread and the service.parking fascility has to be for drive in guests.

10/10 – Uitstekend

V R Sonecha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer