Pimdara Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Chanthaburi
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Dara Suite Twin laden

Dara Suite Twin
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Dara Garden King laden

Dara Garden King
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Dara Suite King laden

Dara Suite King
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dara Garden Twin
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Dara Green View Twin laden

Dara Green View Twin
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Dara Green View King laden

Dara Green View King
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

69/5 Raksakchamul Road Soi 24, Moo 5, Tha Chang, Muang, Chanthaburi, 22000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Maneechan Resort & Sport Club
Maneechan Resort & Sport Club
- Zwembad
- Bubbelbad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
8.8 van 10, Uitstekend, 134 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: THB 500.00 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: THB 600.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pimdara Hotel Chanthaburi
Pimdara Chanthaburi
Pimdara
Pimdara Hotel Hotel
Pimdara Hotel Chanthaburi
Pimdara Hotel Hotel Chanthaburi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Pimdara Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
8 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Vitchaboon
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vitchaboon
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Shan
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shan
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Nopadol chevathamanon
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nopadol chevathamanon
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Asirawathana
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ที่พักในเมืองจันท์ท์ท์ท์ท์
Asirawathana
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
biixg, กรุงเทพ
21 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
บริการดี
biixg
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
YoshiMaru, Thailand
18 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Art Gallery Hotel in Chantaburi
YoshiMaru
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
kaikook, bangkok
4 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kaikook
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Radasa
4 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Radasa
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Paew, BKK
3 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
โรงแรมสะอาด เดินทางสะดวกใกล้สถานที่ท่องเที่ยว
Paew
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved It!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Maik
10 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Urlaub
Maik
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Apple, Chiangmai, Thailand
3 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and good circumstances
Apple
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
KOKO, Bangkok
29 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ห้องกว้าง สบาย อาหารเช้าอร่อย ราคาไม่แพง
KOKO
1 nacht verbleven in september 2017
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Crest Resort & Pool Villas
- The Cove Phi Phi
- Hilton Hua Hin Resort & Spa
- Pimalai Resort And Spa
- Phuket Graceland Resort And Spa
- Koh Tao Cabana Resort
- Thavorn Beach Village Resort & Spa Phuket
- Long Beach Chalet
- Phi Phi Banyan Villa
- Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach
- Kiang Haad Beach Hua Hin
- Panvaree The Greenery
- Phi Phi Villa Resort
- Phi Phi CoCo Beach Resort
- Koh Tao Beach Club
- Centara Grand Beach Resort & Villas Hua Hin
- Pahili Pool Villas Koh Tao
- Phi Phi Long Beach Resort & Villa
- Samed Villa Resort
- Maehaad Bay Resort
- Arinara Beach Resort Phuket
- The Marina Phuket Hotel
- Deevana Patong Resort & Spa
- The Vijitt Resort Phuket
- Citygate Kamala Resort and Residence
- Santhiya Koh Yao Yai Resort & Spa - Compulsory Join Santhiya Speedboat from / to Ao Po Grand Marina at Phuket
- Barcelo Coconut Island Phuket
- Patong Resort
- Ananya Lipe Resort
- Diamond Resort Phuket