SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten in Chapecó

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

Receptie
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen
Deluxe driepersoonskamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren
Familie suite | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren
Terras

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt inbegrepen
  • Fitnessruimte
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, toegankelijk voor rolstoelgebruikers

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familie driepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een minibar
Huisdiervriendelijk
Een kluis
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe driepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Premium suite

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Privéspa binnen
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Triple Room Deluxe

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Double Room Deluxe

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Double Room Deluxe

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Suite Superior

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Av. São Pedro 1780, Chapecó, SC, 89816-141

In de buurt

  • Unimed Ziekenhuis - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Santo Antonio-kathedraal - 4 min. rijden - 2.5 km
  • Condá Arena - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Plínio Arlindo de Nes Cultuur- en Evenementencentrum - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Stadhuis van Chapecó - 5 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Chapeco (XAP) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Celeiro Superitália - ‬3 min. rijden
  • ‪Pizzaria Quatro Queijos - ‬14 min. lopen
  • ‪Cacau Show - ‬16 min. lopen
  • ‪Panificadora Doce Pão - ‬13 min. lopen
  • ‪Galpão Grill e Pizzaria - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

Hotel met een chique stijl in São Cristóvão
Bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een terras en een bar. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een businesscentrum.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • 4 vergaderruimtes, een kluis bij de receptie en een rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 144 gastenkamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.

Gesproken talen

Engels en Portugees

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 4 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast badkamermeubel
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van BRL 100 per huisdier, per nacht, naast een borgsom van BRL 100 per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
1 in totaal (maximaal 10 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Borgsom voor huisdier: BRL 100 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: BRL 100 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

SLAVIERO Chapecó
Slaviero Essential Chapecó
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI Hotel
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI Chapecó
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI Hotel Chapecó

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI?

Ja, bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI zijn katten en honden (maximaal 1 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 10 kg per huisdier. Er wordt een borgsom in rekening gebracht van BRL 100 per dag en er geldt een toeslag van BRL 100 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI?

Dit hotel ligt in São Cristóvão, binnen 2 km afstand van Memorial Paulo de Siqueira en Capela Sao Carlos - Colonia Bacia. Ook Ecoparque en Unimed Ziekenhuis liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 149 van 227 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 227 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 227 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 227 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 227 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Maximiliano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service

É preciso melhorar

Não é a primeira vez que fico no hotel. Nas demais tudo correu normalmente. Mas desta vez ficou claro que o hotel não comporta atendimento com ocupação alta. Havia um evento e uma delegação esportiva no hotel. Pela manhã não havia água quente no chuveiro. Foi necessário esperar uma meia hora para poder usar. Não havia espaço no café da manhã. Faltavam utensílios e itens de reposição também. Conseguir subir/descer pelo elevador foi um martírio. Ficou claro que devem repensar toda logística e estrutura do hotel com alta ocupação. Destaco que a diária do hotel não é ínfima. Pelo contrário.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Evandro H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tudo muito bom, somente chamo a atenção para o desconforto que tivemos em não ter sido realizado nosso serviço de quarto durante a segunda diaria.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Manoel Juares da Silva

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Édson l

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

LETICIA R

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Alessandra

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Foi excelente nossa estadia no hotel! Ambiente lindo e agradável
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Dieny

2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
O hotel não tinha água quente para o banho, comunicamos os funcionários e não solucionaram o problema. Atendimento pessimo.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Sofia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Lorí

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Mauricio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel muito bom!

Passos uma noite hospedados lá. Super recomendamos o hotel...
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Carlos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fairly new hotel with nice rooms. This was my third time staying in this hotel. The check in process was extremely and unnecessarily slow, only one person at the front desk.
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Rangiel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Marcio L

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Júlia

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Lincoln

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Dieny

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

adriano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Normal

3 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Pedro

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Alan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Allan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Jonny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Cássio Amaral

1 nacht verbleven in augustus 2024