Blu Iris

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice in Chennai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Blu Iris

Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Terrein van de accommodatie
Voorkant van accommodatie
Receptie
Exterieur

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 kingsize bed

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een kluis
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 37, Govindan Street, Ayyavoo Naidu Colony, Aminjikarai, Chennai, Tamil Nadu, 600 0329

In de buurt

  • Vadapalani Murugan Temple - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Sankara Nethralaya-ziekenhuis - 5 min. rijden - 4.0 km
  • Apollo Hospital - 5 min. rijden - 4.4 km
  • Pondy Bazaar - 6 min. rijden - 4.0 km
  • U.S. Consulate General Chennai - 6 min. rijden - 5.4 km

Lokaal vervoer

  • Shenoy Nagar Station - 3 min. rijden
  • Metrostation LIC - 7 min. rijden
  • Chennai International Airport (MAA) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪PVR Cafe - ‬7 min. lopen
  • ‪Pizza Hut - ‬7 min. lopen
  • ‪Kalmane Koffees - ‬7 min. lopen
  • ‪Hot Plate - ‬1 min. lopen
  • ‪Squeez Juice Bars - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Blu Iris

Hotel in Centraal Madras
Als je bij Blu Iris verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice, een volledig uitgeruste spa en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een snelle incheckservice, een kluis bij de receptie en vergaderruimtes
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een bagageopslagruimte en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Blu Iris bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals roomservice (laat op de avond) en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • HOT PLATE

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Volledig uitgeruste spa

  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Avondroomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 608 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 608 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie te kunnen aantonen dat ze gehuwd zijn.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

BLU IRIS Hotel Chennai
BLU IRIS Hotel
BLU IRIS Chennai
BLU IRIS Hotel
BLU IRIS Chennai
BLU IRIS Hotel Chennai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Blu Iris?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Blu Iris te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Blu Iris?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Blu Iris uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Blu Iris?

Dit wellness hotel ligt in Centraal Madras, binnen 3 km afstand van Winkelcentrum Ampa Skywalk, Vadapalani Murugan Temple en Forum Vijaya Mall. Ook SDAT Tennisstadion en Tamil Nadu Agricultural University liggen binnen 5 km afstand. Shenoy Nagar Station ligt op 21 minuten lopen en naar Station Chennai Nungambakkam is het 21 minuten lopen.

Beoordelingen over Blu Iris

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 18 beoordelingen

6,4/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The smell of what i was told of air freshner was awful. It was too powerful to have a relaxing night. The whole hotel had that smell.
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Jayanthi

1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Beena

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recent trip to chennai and stay at Blue Iris

2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Shivashankari

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ramesh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Tilak

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Linen / towels was not available and the electric points / lights were not working
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Muthukumar

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I am regular visitor to the property but this time the staff behavior and hospitality is not satisfied.
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Beno, Houston

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible staff never going back Please s5ay out of the place
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

Na
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Segaran

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Not too pleased

Shower Facilities is bad
4 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Ajith Kumar

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff, especially the people at the reception were not behaving cordially; they were rude.
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was perhaps the lousiest of all my stays and am so sorry to sound so negative. I do not recommend anyone to stay here ever. Parking was difficult at that place. The room did not have hot water and we had to struggle whole evening long but still it didnt work. We had to change room shifting all the bags etc. The other was marginally better but hot water still was just warm in the evenings. If there was anything that was good, it was the breakfast which was pretty decent. there was no major complaints. The other good thing was that the place is calm and u dont hear all the noise on the road.
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Need to improve in customer services and facilities
1 nacht verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Disappointed

Didnt have a comfortable stay. Everything needed to ask for few times till we actually got it. Such as hairdryer, clearing the rubbish, towel and water. Cleanliness was bad. Still could feel the floor wasnt clean. The hotel was too noisy by music, renovations and events.
4 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Ganesh, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel with excellent service.. Hats off to the staff.. I stayed 15 days with my wife and two kids.. My son who is three years old didn't want to leave the hotel at the end of the trip...
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Happy.... but

Overall I am very happy and the staff are very helpful. However I was charged for the day that I didn't stay. I booked for 2 days but due to changes in travel plan I only stayed there for 1 day. The night before I have informed the receptionist but he didn't alert me on this. The next day morning I called the receptionist and informed him again and he did't alert me. I came down with my luggage and then he told me and he claim its the hotel policy. Very much dissapointed and since my cab is waiting I payed the amount and walked away.
2 nachten verbleven in maart 2018