Hotel Halez
Hotel met een healthclub en een spa in Chennai
Fotogalerie voor Hotel Halez





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Regendouchekop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

SH 49A, Chennai, TN, 600119
Over deze accommodatie
Hotel Halez
Vergelijkbare accommodaties

Fairfield by Marriott Chennai OMR
Fairfield by Marriott Chennai OMR
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 69 beoordelingen
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Spatoeslag: INR 1000 per persoon, per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 600 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 2500 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er is gratis wifi op de kamer beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximaal 3. Wifi in openbare ruimtes is ook gratis, met een toestellimiet van maximaal 3.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet toegelaten tot het zwembad en de fitnessfaciliteiten. Gasten jonger dan 18 jaar oud worden alleen toegelaten tot het zwembad en de fitnessruimte onder toezicht van een volwassene
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Halez Hotel
Hotel Halez Chennai
Hotel Halez Hotel Chennai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Halez
Beoordelingen
6,6
8,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Mansur
Zakenreiziger
2 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mansur
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Santhosh
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Santhosh
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Vetriselvan
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vetriselvan
2 nachten verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
AgnelRosariyoRajan
Reisde met familie
15 apr 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
AgnelRosariyoRajan
4 nachten verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Elamurugu
6 feb 2023
Elamurugu
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Salma
16 aug 2022
Salma
1 nacht verbleven in augustus 2022








