Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Rajiv Gandhi Memorial

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel

Zwembad
Lobby
Gang
Bar (ter plaatse)
Tuin

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 96
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Traagschuim
Luxe beddengoed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive suite, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Traagschuim
Luxe beddengoed
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Classic

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Traagschuim
Luxe beddengoed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Privilege

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Traagschuim
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
CP 8 SIPCOT Industrial Park, Sriperumbudur, Tamil Nadu, 602105

In de buurt

  • Vallakottai Murugan Temple - 2 min. rijden - 1.9 km
  • SRM University - Kattankulathur Campus - 20 min. rijden - 18.8 km
  • SRM Institute of Science and Technology - 20 min. rijden - 18.8 km
  • Arignar Anna Zoölogisch Park - 21 min. rijden - 22.7 km
  • Kamakshi Amman-tempel - 32 min. rijden - 35.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Palayasivaram - 19 min. rijden
  • Chennai International Airport (MAA) - 65 min. rijden

Restaurants

  • ‪Velmurugan Sweets and Bakery - ‬7 min. rijden
  • ‪Hilarity Inn - ‬6 min. rijden
  • ‪Miyabi Restaurant - ‬4 min. rijden
  • ‪Hilarity Inn - ‬8 min. rijden
  • ‪Sri Pandiyan Hotel - ‬20 min. lopen

Over deze accommodatie

Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel

Hotel met een chique stijl in de buurt van Rajiv Gandhi Memorial
Bij Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een koffiebar/café, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een 24-uurs fitnesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een waterkoeler
Kamervoorzieningen
Alle 100 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien voordelen zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en douches
  • Baby-/kinderbedjes, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: INR 699 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • HYBRID

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool
  • Biljart/pooltafel

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kinderopvang
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 163 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 3 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation

Buiten

  • Groentetuin
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 100% hernieuwbare energie
  • 7 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2017
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Jaarlijkse compensatie gekocht voor minstens 10% van de ecologische voetafdruk
  • Minstens 10% van de winst wordt geïnvesteerd in gemeenschap en duurzaamheid
  • Ramen met dubbelglas
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Kinderen tot en met 12 jaar oud krijgen gratis ontbijt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen INR 1000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 699 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1700 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor babybed: INR 1000.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mercure Chennai Sriperumbudur AccorHotels Brand Hotel
Mercure Chennai AccorHotels Brand Hotel
Mercure Chennai Sriperumbudur AccorHotels Brand
Mercure Chennai AccorHotels Brand
Mercure Chennai Accors Brand
Mercure Chennai Sriperumbudur
Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel Hotel
Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel Sriperumbudur
Mercure Chennai Sriperumbudur an AccorHotels Brand
Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel Hotel Sriperumbudur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 25 jul. 2025 min. € 96,23, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1700 per voertuig.

Waar ligt Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel?

Dit hotel ligt in het zakendistrict, binnen 20 km afstand van Rajiv Gandhi Memorial, Arignar Anna Zoölogisch Park en Tempel van Varadharaja Perumal. Ook Kamakshi Amman-tempel en Ekambareshvara-tempel liggen binnen 40 km afstand.

Beoordelingen over Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 27 beoordelingen

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

TSE YU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2 nights stay

Great service, staff are always helpful and pays great attention to guests' needs. Cozy rooms, great dining options, amazing bar. Although the in-room dining menu ought to be updated and pictures are missing.
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Hidetoh

1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Prabhakar

1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

LAGEON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

SAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

SANTIPARB

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Deepak

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a good stay there in Mercure. Room should be better in terms of cleanliness. Other than that everything fine.
4 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

SANTIPARB

1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Santiparb

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service

an official complaint

we would like to have an official complaint with your service due to my team did not satisfy with our service. Let me summarize as below following 1. Anonymous underwear in wardrobe in Santiparb's room , even he told your staff but next day it's still in the room 2. WIFI could not use for 2 days 3.no slipper in room 4.the maid took toothpaste from the bathroom and no refill Since we had been stayed with you for 2nd time already this time really not reach the level of satified , please improve your cleaniness , facilty and customer service.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Manoj

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Feedback on Recent Hotel Stay

While I appreciate the convenience and location of your hotel, I must express my disappointment with the overall quality of service during my stay. Despite the charges incurred, I found that the service response was lacking and did not meet my expectations. Some specific areas that I believe need improvement include: Customer Service: I encountered delays and challenges when trying to reach out for assistance. Timely and efficient customer service is crucial, especially for guests who rely on your staff for various needs. Room Maintenance: The condition of the room I stayed in was not up to the standard I anticipated. [Provide specific details if applicable, such as cleanliness issues or maintenance concerns.] Value for Money: The discrepancy between the charges for the stay and the quality of service provided was concerning. It's important for guests to feel that they are receiving value for the price they pay. I believe that by addressing these issues, your hotel can greatly enhance the overall guest experience and reputation. I hope my feedback will be taken into consideration as you work to improve your services. I want to emphasize that my intention in providing this feedback is to assist you in creating a better experience for future guests. I hope that you will take my comments constructively and use them to make positive changes. Thank you for your attention to my concerns. I look forward to hearing about any actions you plan to take to address these issues.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ramesh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good and apt stay. Good service
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

YuShin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked their in-room dining service the best .Whatever I asked, The chef ensured that I got everything at one go --from salad to salt-pepper to pickle or required sauces. I did not have to call back gain for anything. The food was as per my specification. The property is new and has been very tastefully done up .
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

BOOSEOP

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

출장용으론 손색없음

주변에 볼건 없지만 출장자에게는 굿
4 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

vishwesh

YOU HOTELS NEEDS TO IMPROVE ON THE FOOD QUALITY AND THE WATER IN BATHROOM WHICH SMELLS. UNDERSTAND YOU HAVE EX PACK PEOPLE VISITING. BUT THE RATE OF THE BUFFET DINNER IS TOO HIGH COMPARE TO THE QUALITY.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very friendly staff and clean hotel. Nice food too!
7 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

괜찮음

깔끔하고 친철하네요.
7 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel people was so kind and service was so great
5 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Matej

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not providing complimentary break fast or dinner is very bad and charging more money for one day.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Strongly recommended

Good and patient service
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Average

Nice stay all ok nothing fancy but ok overall
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Sungkoo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable and silent

객실 청결 및 서비스는 훌륭하나 위치가 주변 식당이나 편의 시설이 없어서 위치는 보통
1 nacht verbleven in juli 2018