Saibala Grand Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met gratis valetparkeerservice bij het congrescentrum in Chennai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Saibala Grand Hotel

Lobby
Bar (ter plaatse)
Bar (ter plaatse)
Nachtclub
Een bureau, geluiddichte muren, extra bedden, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een slaapbank
Een plafondventilator
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Premium driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No.6, Pallavaram (Pammal Main Road), Chennai, Tamil Nadu, 600043

In de buurt

  • Super Saravana Stores - Chrompet - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Thirunallar Temple - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Sree Balaji Medical College And Hospital - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Dr. Rela Institute & Medical Centre - Chennai - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Chennai Trade Centre - 11 min. rijden - 11.2 km

Lokaal vervoer

  • Meenambakkam Metro Station - 7 min. rijden
  • Station Chennai Pallavaram - 20 min. lopen
  • Chennai International Airport (MAA) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pizza Hut - ‬2 min. lopen
  • ‪Domino's Pizza - ‬5 min. lopen
  • ‪Muhadditheen Chicken and Mutton Briyani Centre - ‬5 min. lopen
  • ‪Hotel Balaji Bhavan - Chromepet - ‬5 min. lopen
  • ‪Aasife and Brothers - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Saibala Grand Hotel

Hotel in de buurt van Phoenix Market City
Als je bij Saibala Grand Hotel verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een nachtclub, een dakterras en een koffiebar/café. Bij het plaatselijke restaurant, Thiviyam Restaurant, kun je genieten van internationale gerechten. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren, plaatsen voor valetparkeren en plaatsen voor lang parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), een lokale shuttleservice en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, hulp bij uitstapjes/tickets en een geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Saibala Grand Hotel zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Plafondventilatoren, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis lang parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Airway Restaurant
  • Thiviyam Restaurant

Dingen om te doen

  • Nachtclub

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2015
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 700.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 700.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Saibala Grand Hotel Chennai
Saibala Grand Hotel
Saibala Grand Chennai
Saibala Grand
Saibala Grand Hotel Hotel
Saibala Grand Hotel Chennai
Saibala Grand Hotel Hotel Chennai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Saibala Grand Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Saibala Grand Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Saibala Grand Hotel?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Saibala Grand Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Saibala Grand Hotel?

Dit hotel ligt in Pallavaram, op 11,9 km van Arignar Anna Zoölogisch Park en op 12,6 km van Phoenix Market City. Shore-tempel ligt op 51,5 km. Station Chennai Pallavaram ligt op 20 minuten lopen.

Beoordelingen over Saibala Grand Hotel

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 9 beoordelingen

5,8/10

Netheid

4,8/10

Personeel en service

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Erica, Ekeren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goede prijs- kwaliteit.

Nieuw hotel 15 km buiten Chennai. 1km van station. Goede service van en naar vlieghaven. Wel een beetje gehorig. Goed restaurant in hotel. Een aanrader als je op doorreis bent.

6/10 – Redelijk

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service

8/10 – Goed

Mohanan, kakinada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

great hospitality

it was good. Hotel staff are cooperative. When I was feeling uncomfortable health issues, the staff took me to hospital. it was great hospitality.

2/10 – Ontzettend slecht

Kiran, Mumbai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst, it would be better to stay in a lodge......

Worst...Anything superlative than this word if in grammer. coffee Cups in room not clean, Milk powder expired, they charge extra 700 per guest, if guests comes to meet you in room for more than 1/2 an hour, food not served for guest in room. Hotel charged me 2100 INR extra because my friends were just with me for 1hr over a dinner. Thye never mentioned this at the time of booking the hotel, it was only told once I ordered for dinner. Very bad experience, donot recommend to stay.

8/10 – Goed

M, Somerset

Does the job.

This hotel does the job. It is in a pretty downbeat and very very dusty area but the hotel itself is fine. Reception staff were ok but did not ooze charm. The room was clean and in fair condition considering the turnover airport hotels have to cope with We ate in the restaurant in the evening and the food was good if quite spicy even by Indian standards. We had a very early flight the next morning and a basic breakfast is available to help yourself even at an unearthly hour. The airport transfer is free one way and efficient. Overall it is probably as good a choice as any for a Chennai airport hotel as long as you aren't hoping to see anything of interest in the noisy and dusty local area.

2/10 – Ontzettend slecht

Dominique, Strasbourg

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Déception sur toute la ligne. Non respect du contr

L'hôtelier m'a conduit dans une autre hôtel, un soit disante filiale, au prétexte que les clés de la chambre que j'avais réservée avaient été perdues par le client précédent. Bizarre. L'hôtel de remplacement était vraiment sâle, aucun confort, ambiance sordide, quartier douteux. Pas de serviettes, ni de savon dans la salle de bain. Clim ne fonctionnant pas. Pas de petit déjeuner le matin, alors que j'avais tout payé d'avance.

2/10 – Ontzettend slecht

Dominique, Strasbourg

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Contrat non respecté

L'hôtelier, au lieu de me donner la chambre réservée m'a acheminé vers un autre hôtel (Yashwanth Residency), sale et dont l'hygiène était douteuse. Aucune excuse, aucun remboursement. J'ai été choqué, et ce d'autant plus que l'hôtel était prépayé.

2/10 – Ontzettend slecht

Dominique, Strasbourg

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

L'HOTELIER NE RESPECTE PAS L'ENGAGEMENT

Il est toujours gênant de devoir émettre des avis négatifs quand il s'agit d'un hôtel situé dans un pays pas encore au même niveau que ceux d'Europe. J'ai récemment réservé dans cet hôtel, mais j'ai été extrêmement déçu. Un chauffeur de l'hôtel Saibala Grand m'a récupéré, comme convenu, à l'aéroport de Chennai la nuit, mais m'a ensuite acheminé vers un autre hébergement, la YASHWANTH RESIDENCE. Il faisait nuit, je n'ai d'abord rien vu, et le chauffeur et son accompagnateur ne m'ont pas dit qu'il s'agissait d'un autre "hôtel" que celui où j'avais réservé. Après quelques minutes, voyant le côté insalubre des lieux, j'ai réalisé l'arnaque et demandé à voir le manager du vrai Saibala. L'hébergement vers lequel on m'avait acheminé était un lieu sâle, à l'hygiène extrêmement douteuse, aucun confort, indigne de ce que propose habituellement hotels.com pour ce niveau de prix. Rien à voir non plus avec ce qu'on voit sur le site web de Saibala Grand Hotel. Une belle arnaque: l'hôtelier n'a rien voulu savoir disant que l'établissement proposé était équivalent à celui pour lequel j'avais fait la réservation. Pas de remboursement de la part de l'hôtelier qui n'a pas respecté la réservation faite par internet, alors que prépayée ! Pour excuse, l'hôtelier a prétexté que le client précédent avait perdu clé de la chambre, celle que je devais occuper. Bizarre qu'il n'ait pas eu de double !! Pourquoi cet hôtel figure-t-il encore sur hotels.com ?

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Staff needs more training in hospitality

This could have been a great experience if its not for the incompetent staff. Staff is rude and should work on their professionalism and cordiality.