THE MADRAS GRAND

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Chennai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor THE MADRAS GRAND

Exterieur
Lobby
Receptie
Exterieur
Receptie

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Vierpersoonskamer, niet-roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Traagschuim
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden

Premium Twin kamer, niet-roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Traagschuim
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie appartement

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Een vaatwasser
Ledtelevisie
  • 111 m²
  • 3 slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 7
  • 1 kingsize bed, 1 queensize bed, 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Premium tweepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Traagschuim
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium suite, niet-roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
NO 1 - CHINNA STREET, EGMORE, Chennai, Tamilnadu, 600008

In de buurt

  • Sankara Nethralaya-ziekenhuis - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Apollo Hospital - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Express Avenue - 3 min. rijden - 3.3 km
  • U.S. Consulate General Chennai - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Marina Beach - 4 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation LIC - 4 min. rijden
  • Station Chennai Egmore - 9 min. lopen
  • Chennai International Airport (MAA) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mathsya - ‬4 min. lopen
  • ‪Sudha Hotel - ‬11 min. lopen
  • ‪Cheers Bar and Restaurant - ‬4 min. lopen
  • ‪Café Coffee Day - ‬6 min. lopen
  • ‪Madras Masala - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

THE MADRAS GRAND

Hotel in de buurt van Marina Beach
THE MADRAS GRAND biedt faciliteiten zoals wasvoorzieningen en een restaurant aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor valetparkeren
  • Een snelle uitcheckservice, conciërgeservices en een geldautomaat/bankservice
  • Een bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Lakens van Egyptisch katoen en traagschuimmatrassen
  • Regendouches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • (kleding)kasten, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Hindi, Maleisisch en Urdu

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis overdekt valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • 5 treden naar de ingang
  • Lift (183 centimeter brede deur)
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Restaurantgidsen
  • Schoonmaakartikelen

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 2000
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 800.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

THE MADRAS GRAND Hotel
THE MADRAS GRAND Chennai
THE MADRAS GRAND Hotel Chennai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij THE MADRAS GRAND?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij THE MADRAS GRAND te parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij THE MADRAS GRAND?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van INR 2000. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij THE MADRAS GRAND uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt THE MADRAS GRAND?

Dit hotel ligt in Centraal Madras, op 0,8 km van National Art Gallery en op 4,1 km van Marina Beach. Ook Mayor Radhakrishnan-stadion en Overheidsmuseum liggen binnen 15 minuten lopen. Station Chennai Egmore ligt op 9 minuten lopen en naar Nehru Park Station is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over THE MADRAS GRAND

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 45 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good place to stay. Breakfast was excellent. Stay very helpful and friendly. Area surrounding is okay
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Shaibal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Mahmud

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My experience at The Madras Grand exceeded all my expectations. From the moment I arrived, I was welcomed with genuine warmth and professionalism. The staff went out of their way to ensure my stay was comfortable, and their attention to detail was impressive. My room was impeccably clean, tastefully decorated, and offered all the conveniences I needed for a relaxed and productive stay. One of the highlights was the food. They were fresh and delicious. The hotel also deserves special mention for its efficient housekeeping, prompt room service, and courteous front-desk team. Everyone—from the doorman to the manager—treated is with sincere hospitality. I’d visit them again.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Arockiadoss, London

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Nadarajah

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was average, hotel reception staff were not very polite no warm welcome when we check in compared to many other hotels we stayed in that week commencing 12/05/25 .They needed more training about hospitality.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Shiyamala

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They ok we enjoy the staying
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Pooja

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sanjay

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Cleaning
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Ousephachan K.

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing much
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Empuku

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても素敵なホテルです。しかしWi-Fiは快適ではありませんでした。そしてシャワーを浴びるとトイレはびしょ濡れです。これは好ましくありませんでした。その他はとても良いです。朝食も素敵です。スタッフも素晴らしい。
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

GANESH

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Lynette

7 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Cornel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite nice
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Velvilie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The staff were nice and helpful, but the marketing on the website and the actual property was deceiving
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Sugata

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff. Courteous, professional.
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Arun Richard

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness of the hotel is remarkable. Courteous service of the staff was impressive. Inadequate parking facility is a concern for customers. Cost of food served in the restaurant is high.
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Kanaka

1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

BARAKATHU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As a whole ok
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

KANA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
ホテル内は常に清潔でシャワーも安心して使えました。スタッフの方もとても親切です。ひとつだけ残念なのがWi-Fiが非常に遅いことです。そこを改善してもらいたいです。
2 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Unmesh Hemant

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Had to wait for 5 hours to check in. Also breakfast was mentioned as free but needed to pay when reached there
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Sumathy

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water breakfast Biuffet very poor selection out side is not clean
10 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Arafathunnisa Beevi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and quite
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Ramakrishnaprabhu

1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

ANUSYIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel was good and staff were polite.The bed & room was clean. we only had the chance to dine at the restaurant on the last day as it was rather small and could only fit a certain number of people at each time. The hotel staff recommended restaurant nearby, matsya which had a very nice spread of veg food.There is some odour at the walkway and bathroom, maybe the management can fix that in the future. Overall it was a comfortable stay.
2 nachten verbleven in augustus 2024