Hotel Zen

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Rajnagar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Zen

Terrein van de accommodatie
Serveert ontbijt, lunch, diner, tuinzicht
Serveert ontbijt, lunch, diner, tuinzicht
Balkon
Terrein van de accommodatie

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Roomservice
De huidige prijs is € 7
inclusief belastingen en toeslagen
1 sep - 2 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer (A/C)

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 slaapkamer (Non A/C)

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Keuken
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jain Temple Road, Rajnagar, Madhya Pradesh, 471606

In de buurt

  • Varaha Temple - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Khajuraho-tempels - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Lakshmana Temple - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Chaturbhuj Temple - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Museums - 2 min. rijden - 1.4 km

Lokaal vervoer

  • Khajuraho Station - 15 min. rijden
  • Khajuraho (HJR) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪Khajuraho Group of Monuments - ‬8 min. lopen
  • ‪Madras Coffee House - ‬1 min. lopen
  • ‪Maharaja Cafe and Restaurant - ‬2 min. lopen
  • ‪Mediterraneo - ‬4 min. lopen
  • ‪Bella Italia Restaurant - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Zen

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid bij een winkelcentrum
Met voorzieningen zoals een dakterras, een tuin en een spelletjesruimte kom je niets tekort bij Hotel Zen. Laat jezelf in de spa verwennen met een gezichtsbehandeling, Ayurvedische behandelingen of een Thaise massage. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals wasvoorzieningen.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en oppasservices (toeslag)
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden extraatjes zoals kussenkeuzemenu's en airconditioning.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Italiaanse Frette-lakens, pillowtop-bedden en donzen dekbedden
  • Badkamers met massagebaden
  • Hd-televisies van 21 inch met premium tv-zenders
  • Balkons, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Hindi en Italiaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 199 per persoon
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Piano
  • Spelletjesruimte
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Spa

  • Ayurvedische behandelingen
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages in de kamer
  • Thaise massages

Meer

  • 2 gebouwen
  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Extra bed (toeslag)
  • Italiaanse Frette-lakens
  • Kussenkeuzemenu
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bubbelbad
  • Haardroger (op verzoek)
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • HDTV van 21 inch met premium zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 5 kinderen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 300.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. INR 199 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 400.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 300.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Zen Khajuraho
Zen Khajuraho
Hotel Zen Hotel
Hotel Zen Rajnagar
Hotel Zen Hotel Rajnagar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Zen?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Zen?

Vandaag, 8 aug. 2025, kost een verblijf bij Hotel Zen van één nacht voor twee volwassenen op 1 sep. 2025 min. € 6,57, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Zen te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Zen?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Zen uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Zen een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 400.00 per voertuig.

Waar ligt Hotel Zen?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt in het centrum van Rajnagar, vlak bij Matangeshwara Temple, Varaha Temple en Viswanath Temple. Ook Parvati Temple en Khajuraho-tempels liggen binnen 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Zen

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 41 beoordelingen

5,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

8/10 – Goed

Dirck, Utrecht, Nederland

Positief: Personeel en service

Hotel Zen Khajuraho

Dit hotel voldoet wegens zijn prijs aan de verwachtingen. Het kon slechter, maar zou beter moeten zijn. Desondanks biedt het een prettig verblijf.

4/10 – Matig

Mathieu

2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

yogesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GOOD GARDEN WORTH THE PRICE OWNER IS VERY GOOD FRIENDLY
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Eujoo

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Dinesh

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is nearest to western gallery temple.
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Jim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good clean room at fair price in good location re Western temples. But: 2 people should = 2 towels, not one. Soap but no toilet paper :( Little improvements would add value
2 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Vipul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

Think before booking

Room was clean and overall good. The issue was there was no back up/inverter. There was some issue in Electric line so 11 PM to 2.30 AM there was no electricity and therefore AC and even fan/light were not working. The manager was not having any back up planning, even they did not know the tel number of the Electrician. They ask me what can they do if electricity is not there. I booked the room with 3 adult and they refused to provide extra bedding. There was no drinking water jug and glass in the room. When I called the Hotel for confirming my booking they refused that they have already blocked the room and I can not book through Hotel.com. but after calling hotel.com and hotel it was settled and they provide the room.
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

vijay, allahabad

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst hotel in Khajuraho

AC was so small and fitted near almirah and cooled the almirah only. Towel was like a cleaning cloth. Staff was courteous. However not fit for stay. Couldn’t sleep whole night.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

4/10 – Matig

livre partida

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

It must improve

Yes, it is a cheap hotel, I know. But it need to improve a lot to worth the price. Shower just got hot once, then it was always cold. Internet doesn't work in the room and even in reception is really bad. Bed was not comfortable and there were many mosquitoes inside the room, ants as well. Staff was always trying to sell you something, but it's just the way that Khajuraho is, people there can be really invasive and annoing.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Price Good. Rooms OK. Don't expect more.

You cannot find a hotel with a higher standard for this price.

6/10 – Redelijk

Kesh, Manila

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice, nature-feel, quiet

Flowers and plants are everywhere, making this hotel have that nature-garden-feel. Because of that, there are sooo many mosquitoes. Be sure to bring your repellent with you if you wish to stay here. Toilet's got tons of stains (maybe for being too old). But room is spacious though.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

6/10 – Redelijk

voyageuse solo, Montréal

Negatief: Personeel en service

Correct pour le prix

Hôtel correct pour un séjour de passage et à petit budget. J'ai demandé à changer de chambre parce que la première était malpropre. Il a fallu que j'aille demander mon petit-déjeuner deux fois... Des personnes qui étaient arrivées après moi ont été servies avant. Le café était excellent.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

最差的酒店质量

发霉的枕头,肮脏的床单黄色的大便印,对酒店服务站說些床单这么这样脏服务员居然说这里是印度。。我晕。。。这样的酒店服务真无语。。。浴室也是脏乱差,呼吁同胞们别去住这家酒店

8/10 – Goed

Carlos, Barcelona

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good quality/price

The room was big and with A/C. Cleanliness as per India's standards. We could have rest, the place is quiet and you have a table outside the room to have breakfast.

6/10 – Redelijk

Claudine, France

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Escale à Khajuraho

Hôtel très bien situé pour la visite des temples, original dans son architecture, mais non mis en valeur par le manque d'entretien évident. Quartier calme. Très bon accueil. Chambre bien équipée mais propreté à revoir indéniablement. Chambre non faite quotidiennement. WIFI quasi inutilisable dans la chambre et dans les parties communes (très faible ou non connexion). Pendant notre séjour nous avons du aller à un cyber service pour lire et envoyer courriels urgents.

8/10 – Goed

dawnstar0615, seoul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

가격대비 훌륭한 호텔

인도 여행 중 가격대비 질이 제일 좋은 편. 정원이 아름답고 스태프는 친절한 편. 방 상태도 인도 기준으로는 청결한 편. 욕실이 매우 넓음. 저가 호텔치고는 온수 상태도 나쁘지는 않음. 주변의 저가 호텔보다 아주 약간 비싼것 같지만 질은 훨씬 좋음.다만 창문이 복도쪽으로 나있어 커텐을 계속 닫고 있을 수 밖에 없음

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

N P Deshpande, Nasik ( Maharashtra)

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

If you want to spoil your trip - Stay in Zen

Worst. I never had stayed in such type of hotel. I stayed in road side hotels even, but they were far and far better than Zen. 1) No water in room 2) Toilet- like railway waiting room, 3) Lights - Festival Decoration- not useful at all. 4) No telephone in room- If you have to call for attendant, you have to come out of room and shout from deepest possible. 5) Attending staff sleep till 9 in the morning- no bed tea. ^0 Room never cleaned, 7) Salvaged items are stored in room. 8) Indian food not available. They say, they serve Italian food- you have to accept the food served as ITALIAN... 9) No wardrobe- you have to search for a nail and hang your apparels... no hangers even. 10) Dinning Table for outsider is placed just outside room window-- curtain is of thin ( used sari..) cloth, You cannot use room lights till the customer it sitting in balcony. OVER ALL- DO NOT BOOK THIS HOTEL- YOU WILL SPOIL YOUR TOUR. HOTEL.COM/ PLAN MY TOUR- NEVER RATE THIS HOTEL OR SUGGEST THIS HOTEL- YOU WILL SPOIL YOUR CREDIBILITY.

8/10 – Goed

hector

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

shekhar, hyderabad

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

pictures and description on net is misleading..

the rooms which are offered for ppl coming through online booking are different than those for foreigners..the room given for us was very bad at first and when we fought with them and showed them wats written on their site, thats when they gave us another room..manager is good..he didnt charge us for the extra stay of 6 hours..he is really a good man..

8/10 – Goed

Marie, Birgit, Graz, Österreich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nettes Hotel mit gutem Preis-Leistungsverhältnis

Das Preis-Leistungsverhältnis passt. Garten ist hübsch, Lage zentral (nahe den Westtempeln), Besitzer und Mitarbeiter sind sehr nett und hilfsbereit. Im Haus wird sehr gut gekocht, serviert wird entweder auf der Terrasse im Garten oder auf dem Balkongang vor dem Zimmer. Unser Zimmer, Bett und Bettwäsche waren sauber, die Einrichtung "basic", was notwendig ist, ist vorhanden. Kein Hotel für Menschen, die sich Luxus erwarten, aber ein netter Platz für Reisende, die auch einmal gern bei einem Tee mit Zitrone und Ingwer oder einem Masala-Tee im Garten sitzen und in einem Buch schmökern oder einen Mungo (berühmt durch Kipplings Geschichte Rikki Tikki Tavi) beim "Organisieren" von Essensresten beobachten. Wir (19 und 61 Jahre) haben bedauert, dass wir nur eine Nacht bleiben konnten.