9.5 Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van MAYA Lifestyle Shopping Center
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor 9.5 Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Regendouchekop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

27/1 Chomdoy Road (Huaykaew Soi 2), Chiang Mai, 50200
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Moose Hotel Nimman
Moose Hotel Nimman
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 104 beoordelingen
De prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. THB 250 voor volwassenen en ca. THB 250 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 600 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor laat uitchecken: THB 1500 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: THB 700 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 20.00 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
9.5 Hotel Chiang Mai
9.5 Chiang Mai
9.5 Hotel Hotel
9.5 Hotel Chiang Mai
9.5 Hotel Hotel Chiang Mai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over 9.5 Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
isida
2 feb 2025
isida
12 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sam
27 jan 2025
Sam
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 dec 2024
Positief: Personeel en service
清邁9.5 hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
yonatan
20 nov 2024
Positief: Netheid
yonatan
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Derrick
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Derrick
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Curtis
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Curtis
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
KITAE
Reisde met familie
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KITAE
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jul 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jul 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
ELENA
Reisde met partner
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ELENA
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Charlene
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charlene
4 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 jan 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 jan 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Jianghua
27 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體體驗不錯
Jianghua
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
HOI LENG
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很好
HOI LENG
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Manuel Dos Santos
26 aug 2018
9.5 Hotel stay
Manuel Dos Santos
3 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Goh
16 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Basic, Clean but not too comfy
Goh
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 aug 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018