Een buitenzwembad

Beoordelingen van Duangtawan Hotel Chiang Mai

4 out of 5
Duangtawan Hotel Chiang Mai
132 Loy Kroh, Chang-Klan, Muang, Chiang Mai, Chiang Mai

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 238 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 455 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 216 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 63 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 1000 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is uitstekend, verder is de hotel prima. Hotel is wat oud en dat is te zien, douch had een hele zwak stroom water.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van online op 31 jul 2019
Thanks for staying with us and we are very sorry for any inconvenience that may cause you - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Goed

Ton

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van online op 13 sep 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

A W F Gauw

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
With a frontdesk so un-polite, I never come back
After checking in at the frontdesk, I was already sure never to come back to the hotel. The ladies at the frontdesk were un-polite, not willing and offending to the guests. Never been in an hotel you feel so very unwelcome. Also with breakfast, all the employees seem to be busy with other things than serving the guests. Finally the people in the lobby downstairs are helpfull and also the ladies in the coffeebar downstairs, I remember as very positive the name Sunee.

8/10 – Goed

chu

Positief: Personeel en service
uitstekende lokatie
Hotel heeft echt een opknapbeurt nodig maar toch is het netjes.Zou ik hier wel terug gaan.Heel goed dim sum restaurant op de 24ste etage met prachtig uitzicht.

8/10 – Goed

Marchien

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Op de rand van de nacht bazaar en op loopafstand van de oude binnenstad. Goede basis voor uitstapjes in de omgeving van Chiang Mai.

6/10 – Redelijk

Jim, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gedateerd maar op toplocatie
Geweldig verblijf ondanks de keiharde bedden

8/10 – Goed

Roger Scheirs

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goed hotel
Centraal gelegen. Zeer uigebreid ontbijt. Prijs kwaliteit aan te bevelen.

10/10 – Uitstekend

Trevour

3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Warunee op 22 dec 2022
Thank you and hope to welcome you stay again at Duangtawan Hotel

10/10 – Uitstekend

Wataru, Nagoya

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Hotel canceled at last minute, no explanation
Hotel canceled on me, without explanation, less than an hour before I headed to the airport, so I scrambled to find another hotel at the last minute. I don't know what was going on, but it wasn't easy finding a hotel I liked at the last minute. Not a happy camper.
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van warunee op 28 nov 2022
Dear Sir,We did not cancel you stay at our hotel but expeadia did it.Pleased contact our hotel if you like to rebook at gm@dtw.co.th

6/10 – Redelijk

SENG

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort level
The hotel is getting aged . Need to upgrade . Air con , toilet appearance is aging . Lighting in room are rather dark .
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van warunee op 21 nov 2022
Thank you for your feedback , that is good for our planing to upgrade room pretty soon. Looking to welcome you stay again next time.

6/10 – Redelijk

UTSUNOMIYA

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋のランプが点かなかった。連絡した人は即電球を入れ替えてもらったらしいが、私は特に不便ではなかったので、そのままに。充分な水量と湯温のバスタブがあり満足。
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Ivan

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Neil

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the main city, everything in walking distance
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van warunee op 15 nov 2022
Thank you for your feedback and see you again nect visit to Chiangmai.

4/10 – Matig

Scarlett

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is very old and has not been updated for a long time. Carpets in the corridors were very dirty. Shower didn't work when we checked in and the bathroom light was broken. Breakfast was mostly inedible.
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Warunee op 20 okt 2022
We are apologies that happen with you and thank you for feedback, we will handle to fixed the problem as per inform.

6/10 – Redelijk

TSUTOMU

対応も良くゆっくり過ごすことができました。
8 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van warunee op 17 okt 2022
Thank you for your feedback and looking to welcome you stay again soon.

10/10 – Uitstekend

Jens, Zwickau

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sheets and towels changed daily. Large accommodation and brilliant view over Chiang Mai. Cleaning staff always happy, smiling and helpful
10 nachten verbleven in september 2022
Reactie van warunee op 14 okt 2022
Thank you for your feedback and we hope to welcome you back to stay with us in next visit.

10/10 – Uitstekend

DW

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van warunee op 11 okt 2022
Thank you and hope to welcome you again to stay with us.

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel great location
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van warunee op 30 sep 2022
Thank you and looking to welcome you stay again for next visit.

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van por op 12 sep 2022
Thank you for comment and hope to see you stay again in next visit.

8/10 – Goed

Wayne

Positief: Netheid, comfort kamer
Handy to night market. Poor breakfast not good value for money better places around but nice swimming pool.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van warunee op 5 sep 2022
Thank you for suggestion, will will take a look and improved our breakfast service.

6/10 – Redelijk

Jürgen

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat keinen 4 Sterne Charakter
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van warunee op 5 sep 2022
thank you for you comment

10/10 – Uitstekend

seng

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van warunee op 26 aug 2022
Thank you for share your happy stay with our hotel. And looking forward to welcome you or your friends again at Duangtawan Hotel in the coming visit.

6/10 – Redelijk

Kia

Reisde met familie
Bien
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van warunee op 22 aug 2022
Thank you for your feedback and looking to welcome you next visit.

10/10 – Uitstekend

Kheng Long

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice convenience place
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van warunee op 22 aug 2022
Thank you for your kindly feedback. Hope to welcome you again in the furture.

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

william

Good position, close to shopping
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van warunee op 22 aug 2022
Thank you for feed back and looking to welcome you again on next trip.

8/10 – Goed

koichi

7 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

yasuji

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
以前はNHKテレビチャンネルがあった 朝の食事が悪くなった レストラン、カウンターバーが閉まっていた 日本人お客様が少ないでかな?
12 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van warunee op 22 aug 2022
Sorry that the date that you stay we no have NHK channel.Now done to install NHK channel to our TV channel for Japanese guest.All comment are important for our service .Thank many thanks

6/10 – Redelijk

Darren

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staffs are nice but the room needs a major update
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van por op 28 jun 2022
Thank you very much for comment. Product will be put in hotel investment budget soon for to upgrade.

6/10 – Redelijk

Robert

Unfortunately the covert problem is worldwide hotels for enjoyed my experience there I’ll be going back in the next couple of weeks I was just Covid that’s unfortunate and I feel sorry for the whole world
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Bryan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
I stayed at this property for 3 nights. The internet was basically non-existent and I never had hot water!! I would never recommend this property to anyone!
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Yew Teck

2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
สะดวกสบายดีอยู่ใกล้ถนนคนเดิน หน้ารร.มีเซเว่น​ เดินทางไปมาสะดวกไม่ไกลสนามบิน
3 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Onuma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

ไม่ระบุ, ลำปาง

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
โรงแรมอยู่ใจกลางเมือง อาหารเช้าดี มีให้เลือกหลากหลาย แม้โรงแรมจะเก่าแต่สะอาด
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Bernard, Kamphaeng Phet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful staff, always smiling and polite. Room is spacious and clean. Location is great just meters from the Night Bazaar (when it is back from this Covid situation).
4 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Online team op 17 nov 2020
Thank you very much for staying with us. Your positive feedback is very much appreciated.

10/10 – Uitstekend

Rapeephun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

ASHISH

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice
Good value
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Annette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Online team op 30 mrt 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Andy

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Hotel was well situated, the swimming pool was OVER COLD nobody warned to use it and staff at pool when told were rude. The hotel entrance is 100% Not wheelchair friendly because of the ramp. I had to chase room cleaners EVERY DAY asking for shampoo or water or coffee so with these issues I won't be returning to the hotel in future
22 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Online Team op 24 mrt 2020
Thanks for staying with us and we are very sorry for any inconvenience that may cause you - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Redelijk

Terence

Positief: Netheid
Chaing mai
Needs refurbishment and modernisation .
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Online Team op 24 mrt 2020
Thanks for staying with us and we are very sorry for any inconvenience that may cause you - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Redelijk

Tor Ernie

Zakenreiziger
Hotellet er stort og fungerende men også gammelt og godt nedslidt. Beliggenheden er midt i centrum og fåes ikke meget bedre.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Online Team op 19 mrt 2020
Thanks for staying with us and we are very sorry for any inconvenience that may cause you - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel in Chiang Mai :-)))
Customer friendliness is very important here! When I arrived at the hotel, I was greeted very friendly. The hotel is very clean and there was disinfectant available everywhere. You could feel that the staff worked very well together. When I checked out I forgot my wallet in the room and only noticed this at the airport. After a call, I was informed that my wallet was found. I had a big amount of cash and all of my cards in it. 10 minutes later 2 receptionists brought my wallet to the airport and nothing was missing. I recommend this hotel to everyone. You will rarely find such an honest and friendly team. Thank you so much
5 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Online Team op 19 mrt 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We all are looking forward to serving you in the near future. Thank you very much again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Online team op 18 mrt 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Line

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Online team op 13 mrt 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
老舗だけあって、設備の老朽化は否めません。 ただ、部屋の広さはゆとりがあり、昨今の開放感がないコンパクトなホテルとは違った良さがあります。
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Online team op 9 mrt 2020
Thanks for staying with us and we are very sorry for any inconvenience that may cause you - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.