Kantary Hills Chiang Mai
Hotel in luxe stijl in Chiang Mai, met gratis parkeerplaatsen, bij een winkelcentrum
Fotogalerie voor Kantary Hills Chiang Mai





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 156
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Diep bad
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer laden

Suite, 1 slaapkamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Two-Bedroom Suite laden

Two-Bedroom Suite
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Apart bad en douche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

44 Nimmanhaemin Road, Soi 12, Suthep, Muang, Chiang Mai, Chiang Mai, 50200
Over deze accommodatie
Kantary Hills Chiang Mai
Vergelijkbare accommodaties

U Nimman Chiang Mai
U Nimman Chiang Mai
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.003 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 515 voor volwassenen en ca. THB 350 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 500 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 9)
- Toeslag voor extra bed: THB 875.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kantary Hills Hotel & Serviced Apartments
Kantary Hills Hotel & Serviced Apartments Chiang Mai
Kantary Hills Chiang Mai Hotel
Kantary Hills Hotel
Kantary Hills Chiang Mai
Kantary Hills
Kantary Hills, Chiang Mai Hotel Chiang Mai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kantary Hills Chiang Mai
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,8
Locatie
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 dec 2024
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Peter
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Toshihide
Zakenreiziger
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshihide
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
TOYOYUKI
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOYOYUKI
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
david, TORONTO
Reisde met partner
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
david
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tokoyo
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tokoyo
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sui Ting
Reisde met partner
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sui Ting
10 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Minjung
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minjung
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
huei-ling
Zakenreiziger
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

huei-ling
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Dowon
Reisde met een groep
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dowon
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NOBUO
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUO
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met een groep
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
RYONGGU
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RYONGGU
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Takatoshi, NAKANO
9 jul 2025
Takatoshi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
RYONGGU
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천합니다!!


RYONGGU
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Otto
Reisde met partner
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Otto
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alan
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
3 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
MIN
16 jun 2025
MIN
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jiunnwoei
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiunnwoei
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jiunnwoei
Zakenreiziger
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiunnwoei
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kyungwho
Zakenreiziger
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyungwho
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
SUKJUN
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUKJUN
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pung
Reisde met familie en kleine kinderen
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pung
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nikaela
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nikaela
3 nachten verbleven in mei 2025








