Fotogalerie voor Lavana Hotel Chiangmai





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Lavana Deluxe Room laden

Lavana Deluxe Room
Alle foto's voor Lavana Suite laden

Lavana Suite
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een regendouchekop
Badjassen
Waterkoker
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een regendouchekop
Een diep ligbad
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Lavana Deluxe twin Room laden

Lavana Deluxe twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Shangri-La Chiang Mai
Chang Khlan
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
9.2 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 134
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

98 Rachadamnoen Rd, Chiang Mai, CHIANGMAI, 50200
Over deze accommodatie
Lavana Hotel Chiangmai
Vergelijkbare accommodaties

Pastell Oldtown Chiang Mai
Pastell Oldtown Chiang Mai
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 261 beoordelingen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
23 okt - 24 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. THB 280 voor volwassenen en ca. THB 150 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 350 per persoon (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lavana Hotel Chiangmai Hotel
Lavana Hotel Chiangmai Chiang Mai
Lavana Hotel Chiangmai Hotel Chiang Mai
Lavana Hotel
Lavana Chiangmai
Hotel Lavana Hotel Chiangmai Chiang Mai
Chiang Mai Lavana Hotel Chiangmai Hotel
Hotel Lavana Hotel Chiangmai
Lavana Hotel Chiangmai Chiang Mai
Lavana
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lavana Hotel Chiangmai
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Augusto c
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Augusto c
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Héctor
Reisde met partner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Héctor
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Maria, Guatemala
Reisde met partner
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jose Luis
Reisde met partner
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Luis
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Naoto
20 mrt 2025
Naoto
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jan 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Iris
Reisde met familie
10 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iris
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Wolfgang
23 jan 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wolfgang
15 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Denise
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denise
8/10 – Goed
Eric
Reisde met familie
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Pierre, Montreal
26 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierre
6 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Luma
Reisde met partner
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luma
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Adam
Reisde met een groep
28 nov 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
5 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Anthony
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anthony
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Yves
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect stay
Yves
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
DAVID
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chang mai visit
DAVID
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Linda
20 nov 2019
Linda
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
soyun
Reisde met familie
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
치앙마이 두번째 방문중 최고 호텔
soyun
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Pauline, Hong Kong
Reisde met partner
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pauline
5 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
PCF, KL
Reisde met een groep
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
PCF
4 nachten verbleven in april 2019