Thapae Happy House
Hotel met een bar/lounge, op enkele stappen van Tha Phae-poort
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Thapae Happy House





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Thapae Happy Villa laden

Thapae Happy Villa
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior room type B with Balcony laden

Superior room type B with Balcony
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior room type A with Balcony laden

Superior room type A with Balcony
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11/1 Chang Moi Kao Road, Chiang Mai, 50300
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Darley Hotel Chiangmai
Darley Hotel Chiangmai
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
9.0 van 10, Fantastisch, 93 beoordelingen
De prijs is € 29
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Thapae Happy House Hotel Chiang Mai
Thapae Happy House Hotel
Thapae Happy House Chiang Mai
Thapae Happy House Hotel
Thapae Happy House Chiang Mai
Thapae Happy House Hotel Chiang Mai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Thapae Happy House
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ashley
15 apr 2023
Ashley
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
James
31 jan 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
19 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Joh
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Relaxed atmosphere
Joh
4 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Justin
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Justin
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My favorite place in Chiang Mai
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
David
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Youngjoo
14 nov 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
위치는 좋지만 좁고 애매해요.
Youngjoo
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 nov 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
KOEUN
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가격대비 제일좋음
KOEUN
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Stephen
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephen
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Yoshimi
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利なロケーション、フレンドリーなスタッフ
Yoshimi
4 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Manfred
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manfred
5 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
J
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Homely
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018