Sabai@Chiang Rai
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Klokkentoren van Chiang Rai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sabai@Chiang Rai





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

136/6 Moo 26, Sanambin Road, Robwiang, Chiang Rai, Chiang Rai, 57000
Over deze accommodatie
Sabai@Chiang Rai
Vergelijkbare accommodaties

Laluna Hotel & Resort
Laluna Hotel & Resort
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.8 van 10, Uitstekend, 574 beoordelingen
De prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
11 jul - 12 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sabai@Chiang Rai Hotel Chiang Rai
Sabai@Chiang Rai Hotel
Sabai@Chiang Rai Chiang Rai
Sabai@Chiang Rai Hotel
Sabai@Chiang Rai Chiang Rai
Sabai@Chiang Rai Hotel Chiang Rai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sabai@Chiang Rai
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Panin
23 apr 2023
Panin
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Kit Sum
28 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
下次會再來住

Kit Sum
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Premruedee
Reisde met familie
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Premruedee
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Silvi, Toledo
Reisde met partner
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvi
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
jumporn
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jumporn
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Boon Wee
22 mrt 2019
Once is enough
Boon Wee
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Iat Meng
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Simle and modern hotel for self driven travellers
Iat Meng
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Krzysztof, Warszawa
12 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiang rai
Krzysztof
5 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Jean Jacques
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean Jacques
2 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jan 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Ernest
20 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ernest
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Anon, Bangkok
12 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anon
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Kate, Illinois, USA
13 jul 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
3 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Bhoy , Chonburi
18 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bhoy
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
PONGSAKORN
7 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ห้องสะอาด
PONGSAKORN
6/10 – Redelijk
佐藤, 日本
25 mrt 2018
Positief: Netheid
街中にある新しいビジネスホテル
佐藤
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
James
12 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
James
3 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Larry
2 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Larry
2 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
สาโรจน์, ชลบุรี
11 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ห้องพักสะอาดมาก
สาโรจน์
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Nik, Moscow
11 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just new, comfort hotel.
Nik
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
KEWALIN
15 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEWALIN
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
John
31 dec 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
John travelling in Asia
John
3 nachten verbleven in december 2017