Fotogalerie voor Hotel Au Sans Souci





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
1 nov - 2 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 allée Jacqueline Auriol, Chinon, 37500
Over deze accommodatie
Hotel Au Sans Souci
Vergelijkbare accommodaties

Citotel Le Plantagenet
Citotel Le Plantagenet
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 284 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
16 okt - 17 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.80 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 9 voor volwassenen en ca. EUR 9 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 5.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Au Sans Souci Chinon
Au Sans Souci Chinon
Au Sans Souci
Hotel Hôtel Au Sans Souci Chinon
Chinon Hôtel Au Sans Souci Hotel
Hotel Au Sans Souci Chinon
Au Sans Souci Chinon
Au Sans Souci
Hotel Hotel Au Sans Souci Chinon
Chinon Hotel Au Sans Souci Hotel
Hotel Hotel Au Sans Souci
Hôtel Au Sans Souci
Hotel Au Sans Souci Hotel
Hotel Au Sans Souci Chinon
Hotel Au Sans Souci Hotel Chinon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Au Sans Souci
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
24 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Maria
22 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
David
9 sep 2025
David
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ozkan
Zakenreiziger
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
ozkan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bruno
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bruno
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Agnès
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agnès
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvie
Reisde met een groep, Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvie
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sylvain
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvain
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
sophie
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sophie
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
annick
9 jun 2025
Positief: Netheid
annick
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charles
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Anne
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anne
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Peter
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Carrignon
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carrignon
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
marc
Zakenreiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marc
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Willy
Zakenreiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Willy
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mélanie
Zakenreiziger
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mélanie
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
jean pierre
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean pierre
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Olivier
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
brigitte
1 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
brigitte
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Eric
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Bruno
Reisde met familie
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bruno
1 nacht verbleven in september 2024