Een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Hotel Bristol

4 out of 5
Hotel Bristol
Viale Lungomare Adriatico, 46, Sottomarina, Chioggia, VE

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 69 van 159 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 64 van 159 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 159 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 159 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 159 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige ervaring in Chioggia Qualys Hotel Bristo
Goede ontvangst bij onze late binnenkomst ( na middernacht), mooie kamers mooi zwembad en een zeer uitgebreid en lekker ontbijt (toeslag 3 euro pp) Gelegen aan de boulevard vlakbij het strand. Al met al een prima hotel om nog eens heen te gaan.
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Bart, Noordwijkerhout

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima lokatie
Prima lokatie, dicht bij strand. Makkelijk parkeren.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Mireille, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel en super vriendelijk personeel!
Wij hebben er een fantastische week gehad, met temperaturen boven 30 hebben we enorm genoten van het prachtige zwembad (inclusief bar met heerlijke cocktails!) en het strand op 100 meter lopen. Hotel Bristol in Chioggia is ideaal als je een zon, zee, strand en zwembad vakantie wil in een luxe hotel met vriendelijke en super klantgerichte medewerkers. Ontbijt is zeer goed, zeker voor Italiaanse begrippen, alles wat je je bij een uitgebreid ontbijt voor kunt stellen is er, inclusief een handmade cappuccino of espresso. Airco en WiFi werken uitstekend ook in hotelkamer. Tip: Venetië met de boot, leuke dagtrip! Nog een tip: Ristorante Antico Toro in het oude Chioggia is een heel fijn restaurant met een mooi terras.

8/10 – Goed

Bob, Prague

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke plaats en omgeving alles op loop afstand
Goede ligging alles op loop afstand. Net of je in zandvoort bent maar dan warmer. Op loopafstand van de baay van venetie en in de avond direct aan het uitgaans centrum op het strand.

8/10 – Goed

Leopold, Hilversum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met een locatie van het model Loret de mare

8/10 – Goed

thomas

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

paolo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Empfehlenswertes Hotel
Empfehlenswertes Hotel: Wunderbare Lage, toller Swimming Pool (leider nicht geheizt), die Zimmer mit Geschmack eingerichtet, aber leider viel zu klein (wir haben 22m2 gebucht und 16 m2 bekommen; nachdem wir reklamiert haben, bekamen wir 19.5m2, der im Internet als 28m2 angezeigt wird). Die Bedienung sehr freundlich und hilfsbereit. Gratis Parking.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Bristol is an excellent hotel if you want to be near the beach in about 15 minutes away from the cruise port in Chioggia. Hotel staff are very polite and thorough.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gur
Sehr freundliches Personal. Tolles Frühstückbüffet. Schöner Pool. Nahe zum Meer. Sehr gutes Preis Leistungsverhältnis
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Gerry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The price for the facility is too expensive for what it provides There is no restaurant on site We will not be here again but if we were we would not stay at this hotel
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Per una vacanza di mare e di escursioni nelle vicinanze ( Chioggia e isole della laguna, Venezia, delta del Po, Pomposa, Rovigo) ottimo albergo fronte mare con rigoglioso giardino e piscina di acqua salata, camera molto curata con letti e cuscini confortevoli, parcheggio a disposizione. Ricca prima colazione.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van AgneseD. op 13 sep 2023
Dear Michael, Many times thanks from the Management and all the Staff for the extremely positive score that you addresse to us!It will be a great pleasure for us to welcome you for your next stays in Sottomarina.Best RegardsBristol Team

10/10 – Uitstekend

Tomokatsu

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van AgneseD. op 8 sep 2023
Dear Tomokatsu, it is great pleasure that you found your experience at the Hotel Bristol so positive and we hope you will be pleased to come back for your next stay in Sottomarina.Best RegardsBristol Team

10/10 – Uitstekend

corrado

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto pulito ottimo servizio ottima posizione
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van AgneseD. op 4 aug 2023
Gentile Corrado, Grazie di cuore per condividere il suo pensiero! Ci rende felici sapere che abbia trascorso un confortevole soggiorno con noi e che gli ambienti, i servizi e lo Staff abbiano saputo esaudire le sue aspettative. Speriamo tornerà a trovarci in una prossima occasione!Cordiali SalutiBristol Staff

8/10 – Goed

natalie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Family friendly with beautiful pool area, across from the beach
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van AgneseD. op 3 jul 2023
Dear Natalie, We are grateful for your time to leave us your review, of which we can only be proud and glad.We look forward to welcoming you back to our Hotel!Best regardsBristol Staff

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van AgneseD. op 22 mei 2023
Dear David, thank you very much for spending time to review your experience at our Hotel. We are delighted for the good score that addresses us!We hope in a future StayBest RegardsThe Bristol Team

10/10 – Uitstekend

Robert

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van AgneseD. op 22 mei 2023
Dear Robert,Thank you so much for the maximum score. Our Staff is considered rewarded and proud of the commitment that puts every day for our esteemed Guests and make their stay comfortable and unforgettable at our Hotel. We hope to welcome you againBest RegardsThe Bristol Team

6/10 – Redelijk

Giorgio

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prezzo alto per il periodo
Camera molto bella pulita con letto grande e molto comodo. La struttura è datata. Visto il periodo il prezzo è spropositato. Le brioches servite a colazione sono terrificanti dure come il marmo... Ma come è possibile una cosa del genere?
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van AgneseD. op 7 apr 2023
Gentilissimo Giorgio, La ringraziamo per aver lasciato una recensione del suo Soggiorno, per noi è sempre una preziosa opportunità per migliorarci. Siamo lieti abbia riscontrato tanti aspetti positivi, ma ci rincresce intendere che altrettanti sono i negativi. Le saremmo stati grati se ci avesse informati del disagio nel momento in cui l’ha riscontrato, allo scopo di potervi porre rimedio immediatamente. Per quanto riguarda la tariffa, il costo della camera varia seconda la disponibilità del periodo. Ci dispiace molto per la colazione, la quale è uno dei nostri maggiori punti di forza. Il nostro Buffet offre una variegata scelta di prodotti freschi per poter assaggiare piatti a km0. Nella speranza di poterla accogliere nuovamente come nostro Ospite e di poter cambiare l’impressione avuta nel soggiorno precedente, ringraziamo nuovamente e porgiamo i nostri piùCordiali SalutiBristol Staff

10/10 – Uitstekend

Anna Maria

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van AgneseD. op 10 mrt 2023
Gentilissima Anna Maria, Ci fa un immenso piacere che abbia trovato la sua esperienza presso l’Hotel Bristol così positiva e speriamo avrà piacere di tornare a trovarci per i prossimi soggiorni a Sottomarina.Cordiali Saluti Bristol staff

8/10 – Goed

Roberta

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van AgneseD. op 4 nov 2022
Gentilissima Sig.ra Roberta, Mille volte grazie da parte della Direzione e tutto lo Staff per il punteggio positivo che ci rivolge!Sarà per noi un immenso piacere accoglierla per i suoi prossimi soggiorni a Sottomarina.CordialmenteBristol Staff

2/10 – Ontzettend slecht

Roberto

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van AgneseD. op 4 nov 2022
Gentilissimo Sig. Roberto, La ringraziamo per il tempo dedicatoci nel redigere la sua recensione.In merito al punteggio che ci ha assegnato, siamo molto spiacenti nel comprendere che il soggiorno da lei trascorso presso la nostra struttura, e quindi il nostro servizio, non sia stato all’altezza delle sue aspettative.Ci teniamo a far presente che ogni componente dello Staff dei nostri reparti si impegna per offrire ai nostri Ospiti il massimo della qualità, prendendosi carico e facendo del proprio meglio di soddisfare ogni esigenza e richiesta. Infatti, in caso di insoddisfazione, apprezziamo ci venga esplicata nell’immediato, in modo da poter provvedere sin da a subito rimediare a sgradevoli situazioni.Nella speranza di poterla accogliere nuovamente come nostro Ospite e di poter cambiare l’impressione avuta nel soggiorno precedente, ringraziamo nuovamente e porgiamo i nostri piùCordiali SalutiBristol Staff

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van AgneseD. op 7 okt 2022
Sehr Geehrt Herr Martin, Wir sind Ihnen unendlich dankbar für die Art und Weise, wie Sie Ihre Erfahrung im Hotel beschreiben, und für die Punkte, die Sie uns gegeben haben. All dies ist für uns ein Preis für die Leidenschaft, die wir täglich in unseren Beruf einbringen.Wir hoffen, dass Sie für Ihren nächsten Aufenthalt in Sottomarina gerne wiederkommen werden.Viele GrüßenDie Rezeption

6/10 – Redelijk

Alessandro

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Recensire il Bristol è complicato - è il miglior hotel di Sottomarina, alcune cose sono buone o molto buone (piscina, camera, parcheggio, spiaggia), altre meno (staff!). Il prezzo non è basso per la zona, ma nemmeno alto essendo centrale e con spiaggia e parcheggio.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van AgneseD. op 12 sep 2022
Gentilissimo Sig. Santo, Siamo lieti abbia apprezzato numerosi aspetti durante il suo soggiorno, e la ringraziamo per aver condiviso la sua impressione! Le sue osservazioni sono state inoltrate alla Direzione.Sperando di poterla accogliere di nuovo come nostro Ospite, le porgiamo i nostri piùCordiali SalutiBristol Staff

10/10 – Uitstekend

Paola

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura vicinissima al mare, con ombrelloni riservati ai clienti, personale gentilissimo e sempre disponibile, camere ultra pulite e dotate di ogni comodità, colazione eccellente...solo commenti ultra positivi sotto ogni aspetto.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van AgneseD. op 7 jul 2022
Gentilissima Sig.ra Beretta, La ringraziamo di cuore per il tempo dedicatoci nell’esprimere la sua opinione in merito al soggiorno trascorso presso in nostro Hotel Bristol. E’ per noi una grande gioia riscontrare la sua soddisfazione Sperando ci sia un'altra occasione le porgiamo i nostri più Cordiali Saluti, il Bristol Team

8/10 – Goed

Klaus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon hôtel très bien situé avec parking privé chambre spacieuse avec vue mer. petit déjeuner exceptionnel proche a pied du centre de Chioggia.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van ErikaM. op 26 apr 2022
Dear Claude thank you so much for your positive feedbak we are very happy you enjoyed the stay at Bristol ! Hoping to meet you soon again Best Wishes The Reception Team

10/10 – Uitstekend

Bettina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sehr gutes Hotel, nette Mitarbeiter (Unterstützung bei Planung von Ausflügen), gutes Frühstück, Chioggia, Venedig, Lido und Pelestrina, aber auch die Flüsse Adige und Po gut mit Fahrrad bzw. Schiff erreichbar
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Claus

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint hotel
Det er et ude mærket hotel, venlig personale, lidt slidt hotel især værelser
8 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van ErikaM. op 1 nov 2021
Dear Sirs thank you for your positive feedback . We are planning some room and common area renovation works . So we really hope youll visit us in the future to discover all our news! Best Wishes The Bristol Team

8/10 – Goed

Fernando, Pinerolo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura situata in buona posizione a due passi dal centro
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van ErikaM. op 1 nov 2021
Gentilissimi ringraziamo vivamente per il vostro contributo siamo davvero lieti che abbiate trascorso un piacevole soggiorno! Ci auguriamo di rivedervi presto Cordialità Il Bristol Team

10/10 – Uitstekend

Marlene Ploug

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super dejligt hotel
Skønneste hotel med super beliggenhed. Der er nem adgang til hygge, ro, restauranter, strand , turistet Tivoli mm. Sødeste personale, lækre lyd værelser, som er ekstrem rene🙏. God morgenmad. Gratis cykler man kan låne. Stranden er meget lækker og ren. Kun 1,5 time med båd til Venedig.
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van ErikaM. op 8 aug 2021
thank you :) very happy you had a nice stay ! wish you may visit us again in the future kind regards Erika & Team

8/10 – Goed

Enrico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van ErikaM. op 20 sep 2021
Grazie per il vostro contributo! Lieti che abbiate trascorso un soggiorno piacevole Con la speranza di potervi avere nuovamente come nostri ospiti Cordialità Il Bristol Team

8/10 – Goed

Ingrid

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van ErikaM. op 22 jul 2021
Thank you for your positive feedback hope your stay was pleasant and have the possibility to have you as our Guest again in near future Kind Regards The Reception Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cortesia e disponibilità del personale, camera pulita e una buona colazione
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van ErikaM. op 27 okt 2020
Grazie infinite per il vostro feedback! Lieti che la vostra esperienza di soggiorno sia stata positiva, ci auguriamo di potervi rivedere la prossima stagione ! Cordialità Il Bristol Team

10/10 – Uitstekend

Ulf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a very good hotel and I would gladly stay there again.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van ErikaM. op 27 okt 2020
Thank you so much for your fully positive feedback! We wish to welcome you again in a near future! Best Regards The Bristol Team

10/10 – Uitstekend

SIMONE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van ErikaM. op 20 okt 2020
Gentilissimo grazie per il giudizio pienamente positivo! Lieti che la sua esperienza di soggiorno sia stata piacevole! Ci auguriamo di poterla ospitare ancora presto. Cari saluti Il Bristol Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van ErikaM. op 20 okt 2020
Thank you for your feedback! Hope to have the possibility to have you again as our Guest next season so you could discver all our news! Kind Regards The Bristol Team

10/10 – Uitstekend

Stefano, Verona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo rapporto qualità prezzo, posizione eccelnte rispetto alle stratture della zona e grande professionalità del personale!!!
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van ErikaM. op 20 okt 2020
Gentilissimo Grazie per la vostra preferenza! Il vostro commento ci riempie di soddisfazione ed è la miglior ricompensa del nostro intero Staff per l'impegno e la passione per il proprio lavoro! Non possiamo che augurarci di ritrovarvi presto al Bristol! Cari saluti Il Bristol Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Posizione comoda, hotel pulito
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van erika op 8 sep 2020
Grazie per il suo feedback positivo Lieti che la sua esperienza di soggiorno sia stata piacevole Ci auguriamo di rivederla presto cordiali Saluti Erika M & Bristol Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Das hotel ist sehr sauber.. das personal war sehr hilfsbereit.. 2 konnten sogar deutsch sprechen.. Das frühstück fand ich wenig.. es war immer dasselbe und käse hat es auch nur 1 sprte
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Erika op 4 sep 2020
Dear Guest thank you for your feedback ! we are happy you had a posivite stay experience at our Hotel . We will keep in consideration your comment about breakfast for sure in order to improve our service. Thank you Kind Regards ErikaM & Bristol Team

10/10 – Uitstekend

Jarno

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van ErikaM op 22 nov 2019
Dear Guest Thank you for your valuable feedback! We really hope to have you soon back at Bristol Hotel Best Regards TheTeam

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima accoglienza e la colazione, con buon assortimento di prodotti
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van RICEVIMENTO op 21 nov 2019
Grazie per la vostra recensione positiva e l'apprezzamento della nostra colazione! speriamo di potervi ospitare presto ancora Cordiali Saluti Il Team dell'Hotel Bristol ErikaM.

8/10 – Goed

Agostino

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Reception op 21 nov 2019
Grazie per la vostra recensione! Speriamo di potervi riavere ancora come nostri Ospiti presto Cordiali saluti Il Team dell'Hotel Bristol ErikaM

10/10 – Uitstekend

Daniel, Roma

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sono tornato con piacere in questo hote e non sono rimasto deluso, anzi molto sodisfatto
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Ricevimento op 21 nov 2019
Gentilissimo Daniel grazie per la sua recensione la sua fiducia ed il suo giudizio positivo ci riempiono di soddisfazione! La aspettiamo nuovamente presto Cari saluti Il Team dell'Hotel Bristol ErikaM

10/10 – Uitstekend

Ida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ricevimento op 21 nov 2019
Gentilissima Ida Grazie infinite per il suo giudizio completamente positivo! Ciò ci ripaga di tutto l'impegno e la passione con cui lavoriamo ogni giorno per i nostri Ospiti! Un caro saluto da tutto il team dell'Hotel Bristol ErikaM.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage, das Personal, einfach alles an diesem Hotel ist Erstklassig.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Reception op 21 nov 2019
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung ! Ihre Wertschätzung freut uns sehr! Wir hoffen wirklich, Sie bald wieder als unsere Gäste zu haben! Mit freundlichen Grüssen Erika und das Bristol Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Room609, Tedesko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Personal -> hilfsbereit, freundlich, kompetent. Zimmer war immer picobello sauber. Exzellente Cocktails. Super Pool, das Wasser ein Traum (kaum Chlor, toll temperiert, mit einer Briese Salzwasser, Poolbar ... herrlich). Tolles Frühstück, das keine Wünsche offen ließ. Alles so delikat wie das Servicepersonal im Breakfastroom. Gute Klimaanlage, die die Hitze erträglich machte. Fazit: Immer wieder. LOB an das Personal und das gute Management.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Angelica R. op 15 aug 2019
Guten Tag, Vielen Dank für Ihre Kommentare! MfG,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Music from other hotels was very load at night on weekends, and not very good.
10 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Angelica R. op 13 aug 2019
Good afternoon, thank you so much for your review and for evalutate us with the highest score. We are very sorry for the load music, we called the location and kindly asked them to low the music, but it was useless. We are sorry that this problem troubled you. We really hope that you had a good time anyway. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

tord

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppen hotell nära stranden
Toppen hotell nära stranden och med fin pool. Bra utsikt från rummet. Frukosten var mycket bra. Sängar ok och bra luftkonditionering. Rekommendation: En enklare form typ självservering för kaffe på frukosten hade varit bra eller ett annat system för att få kaffet till frukosten och inte när man nästan ätit klart. Rekommenderar hotellet och kommer bo där även nästa gång. En mycket nöjd gäst.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Angelica R. op 3 jul 2019
Dear Mr Tord, thank you so much for your great review! we are so pleased to know that everything was ok during your stay and you had a nice experience with us. Kind regards