Een binnenzwembad, een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van King Evelthon Beach Hotel & Resort

5 out of 5
King Evelthon Beach Hotel & Resort
Chloraka Avenue, P.O. Box 61415, Chlorakas

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 149 van 397 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 135 van 397 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 397 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 397 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 397 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Dominique Marcel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Alles was aanwezig maar gebrekkig onderhoud, badkamer wel proper in de staat dat ze was , ontvangst receptie heel onvriendelijk.
9 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 31 okt 2023
Dear Guest, thank you for your review. We apologize for any inconvenience caused during your stay. We look forward to welcoming you back soon and enhancing your accommodation experience with us.

4/10 – Matig

Koen Van

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Beds are superb, bathroom nice and clean. Food though is horrible and staff is unfriendly. And then the drinks in the restaurant is bad bad bad. For a 4 star hotel you would expect a lot more
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Tsokkos Hotels & Resorts op 12 jul 2023
Dear Guest, thank you for your review. We would like to apologize for any inconvenience caused during your stay. We look forward to welcoming you back soon and enhancing your accommodation experience with us!

10/10 – Uitstekend

Estorai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay. The food was fine and diverse. The staffs were friendly and helpful.
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 30 jan 2023
Dear Estorai, thank you for your review. Looking forward to welcoming you back soon!

4/10 – Matig

Lucas

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Reception mister K was friendly first day, Otherdays he was unfriendly and not helpful
3 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Greet, nieuwegein

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern
Ondanks dat het hotel pas hooguit 4 jaar oud is, zag het er slecht uit. Overal vlekken, roestige kranen, plinten die los lagen, gekreukeld beddengoed. Deel vh personeel sprak slecht Engels. Roomservice duurde veel te lang. Vroegen 3 keer kamermummer. Na half uur gebeld en ze zeiden dat ze het kamernummer niet wisten. We hebben al veel 5 sterren hotels op Cyprus bezocht maar dit is zeker niet meer dan3 waard.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Diana, Weert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerlijk hotel met luxe uitstraling
Zijn laatste week van oktober geweest voor een zonnige relaxweek. Dit is het dus ook echt geworden. Werden bij aankomst welkom geheten met drankje. Hadden 2 kamers met 5 personen. 1 kamer had upgrade naar luxe kamer met 2 badkamers en aparte slaapkamer. Hadden zelf een upgrade gedaan van halfpension naar all inclusieve. Eten was super; diversiteit iedere dag. Werd naar je tafel begeleid. Geen rijen voor t eten. WIFI in gemeenschappelijke ruimtes gratis, ook bij zwembad en ligweide. Ligbedden voldoende aanwezig. Minpunt; à la carte restaurants zijn met bijbetaling. Zee niet toegankelijk; vaak gevaarlijke stroming en moeilijk bereikbaar. Ligt vrij ver buiten centrum om lopend te gaan. Animatie stelt niks voor.

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Repas répétitif C’est vraiment moyen
7 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Stephen

Reisde met partner
Positief: Netheid
Lack of gluten free awareness
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

MODUPE KAYODE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very welcoming and peaceful.
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nicole

Negatief: Personeel en service
This property has great potential but unfortunately for an 'all-inclusive resort' it was very limited. The building/rooms were decent and clean. The bed was comfy but the pillows were awful. Unfortunately most of the staff were not friendly and made you feel like you were putting them out to clarify or ask for anything. There was very little entertainment or activities. There is only 1 buffet style eating area - the other 'restaurants' were closed until May - so cannot comment on the food/service. The food was basic at best - cafeteria quality. The salad bar was the best choice by far with lots of options and variety and build your own. Bottled water was limited or you had to pay for it, drinks/cocktails were only offered during specific times and ended early right on the dot - if you were in line at 1 min to midnight and midnight hit, you had to pay. You are not allowed to take food out of the buffet area and absolutely no take away. Some of the serving staff were excellent but they were few and far between. Most of the servicing staff were very surly and it seemed as if you were bothering them to ask for food or cutlery or coffee cups or glasses, which ran out frequently. The chair cushions as well as the lounge cushions around the pool were not clean. Thankfully the weather was good and we were with friends and family for a wedding so we made the best of it.
7 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Chris

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Nikki

Reisde met familie
We had a good-sized room with an amazing view, so we overlooked the fact that the room was a bit tired and needed repair. The carpets in the corridor of the 4th floor needed a good clean. Unfortunately, some of the restaurants and the roof top bar were not open which was disappointing and meant we did not have much variety when it came to food. The food could have been better, but the staff in the restaurant were helpful and friendly. There were a number of weddings which created a great atmosphere. However, do not book a room on the 4th floor under where they have wedding receptions as the insulation is not great and you will feel as if your room is part of the wedding party. Not great if you want an early night. The facilities downstairs are good, the bar area, balcony, pool and space outside is great. We were told the hotel opens up properly in a week and saw staff painting and working on the building so it might be a different experience then.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Martine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous étions très inquiétes au vu de certains commentaires mais nous avons été agréablement surprise. l’accueil à la réception agréable et serviable les piscines top et propres. La chambre propre et faite tout les jours (pensez à mettre le petit papier à la poignée) Le petit déjeuner est excellent avec beaucoup de choix . L’hôtel se situe ds une zone un peu loin de tout mais cela ne nous a pas dérangé toutes les excursions sont venue nous récupérer et nous ramener.. le bord de la côte est bien aménagée il y a un sentier jusqu’au château de paphos pour une promenade à pied en trottinette ou en vélo .
7 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Andrew

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
A tired hotel
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was only there 3 nights but absolutely loved it. The staff were friendly, food for all inclusive very good, and the pool areas are lovely
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

BRYN

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not a 5 star hotel . In low season half the restaurants are shut. The room was cleaned once so no clean towels. You have to stay 7 days to be able to use the 3 other restaurants once per stay, and in low season not open. No mini bar no robes and slippers as advertised.Light in bathroom not working so dark taking a shower ,took 4 attempts to fix it Food awful and cold, lots of selection but nothing went together . Can’t have drinks in waterpark when you over there as part of all inclusive not mentioned anywhere in description Won’t be going again
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Cosmin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Timothy

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice quiet hotel the staff were great . The food was ok but often cold .
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Michaela

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Rezeption recht unfreundlich. Trotz das das Zimmer am Anreisetag sauber und frei war konnte man nicht früher rein. Auskunft über Busfahrplan nicht hilfreich
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sikeli

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Such an amazing experience , wonderful hotel ,nice food , so delicious.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sikeli

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Hayley

6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service, nice upgrade to a swim up room . Food average and could have been warmer .
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Olena

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Shojib

4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

R cabrera

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Rajni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brilliant holiday
Loved the hotel with lovely staff. We just loved it
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Netheid
Τα φαγητά ήταν εξαιρετικά, το ίδιο και το πρωινό. Τα δωματια θα μπορούσε να είναι λίγο πιο καθαρά και η κατάσταση τους χρειάζεται ανακαίνιση. Δεν επιτρέπεται το προσωπικό να μην γνωρίζει Ελληνικά και να πρέπει να μιλώ εγω αγγλικά , τι γίνεται με ανθρώπους ηλικιωμένους που δεν γνωρίζουν αγγλικά ?
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

ANDREAS

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

CHARALAMPOS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jawid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Melinda

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mikkel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Glimrende ophold - anbefales
Fint værelse, venligt personale og god, varieret mad. Ligger tæt på stranden og gode historiske sites. Upåklageligt!
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Alison

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
My second stay which was as good as my first. Excellent service from the SPA as I enjoyed another treatment from Virginia and relaxed before flying back home. A warm welcome even though it was a very late arrival and the offer of snacks and drinks as I checked in was very welcome. Warm, comfortable beds… plenty of space and just a great experience
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lars

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Flott bassengområde.
7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Olena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Terri

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
Childs bed was not suitable for oyr 11yr old. Room was grubby and needed decorating. When we called to ask foe morw pilliws as we all had 1 thin one each, we were tild no sorry cant help this weekend!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 31 okt 2023
Dear Terri, thank you for your review which is important for us. We apologize for any inconvenience caused during your stay. Our reception is available 24/7 to meet all your needs. We have forwarded your review to the customer service department to investigate further.

8/10 – Goed

Denise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Short stay
Our stay was comfortable and served our purpose but it was not what you would expect a five star property
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 31 okt 2023
Dear Denise, thank you for your review which is important for us! We apologize for any inconvenience caused during your stay and we look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Redelijk

Karina

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel heruntergekommen. In der Badewanne die Halterung für Duschzeug auf Halbmast, der Drehknopf für die Wanne defekt und einfach daneben gelegt. Im Zimmer deutliche Abnutzungsspuren. Die angebrachten Nachttische bereits in Schieflage. Balkon eindeutige Finger- und Handabdrücke der Vorgänger. Beschilderung im Hotel sehr schlecht. Mehrfach verlaufen. An 3/4 Abenden Lautstarke Hochzeiten auf der Fläche über dem Pool. 2x würde unser Tisch beim Abendessen abgeräumt inklusive bezahlen Getränke, da kein AI gebucht, während wir beim Buffet waren. Essensauswahl in Ordnung. Überall Allergene ausgewiesen.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 31 okt 2023
Dear Guest, thank you for your review which is really important for us. We apologize for any inconvenience caused during your stay and we look forward to welcoming you back soon and enhancing your accommodation experience with us.

10/10 – Uitstekend

wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 31 okt 2023
Dear Wendy, thank you for your lovely review! We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mini break
This was a short stay and did not find that the hotel was of five star rating overall
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 31 okt 2023
Dear Guest, thank you for your review which is important for us. We apologize for any inconvenience caused during your stay. We look forward to welcoming you back soon and enhancing your accommodation experience with us.

10/10 – Uitstekend

Olena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was absolutely great and would definitely will
Great location ! We were given a free room upgrade .We really appreciated this ang look forward to come again! Thank you receptions girls.Special thanks to Aggela) Clean,comfortable! Very big swimming pool. Food was excellent.The staff were very friendly. Very pleased with our stay.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 31 okt 2023
Dear Guest, thank you for your lovely review! We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Uitstekend

david

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Home moving break
Our stay was very relaxing as we were moving house
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 31 okt 2023
Dear David, thank you for your lovely review! We look forward to welcoming you back soon!

2/10 – Ontzettend slecht

Paloma

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sincerly, it was for me and my family the worst experience in our entire life. Firstly, King Evelton is far away to be a 5 stars hotel, the hotel needs an immediate down grade to maximum 3 stars. Personal has no politeness, no sense of customer care, service is unbelievably horrible, as for example this case among so many that happened, we ask two times for the TV to be check and none shown up to fix it during the whole stay. The hotel is dirty, completely dilapidated, fresh towels provided are dirty, the list is too long... Regarding the food, disappointed again. No fresh juice as well. So disappointed, promoting such hotel as a 5 stars is in my opinion a misleading advertising which lead the customers to book the worst hotel I've ever went to, this is unacceptable. To be honest, I usually do not comment about the hotels but this time I had to, I highly do not recommend King Evelton, avoid it to all cost. I hope this will help others in the future. This Hotel is a joke!
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Nicola

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 31 okt 2023
Dear Nicola, thank you for your lovely review! We look forward to welcoming you back soon!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sorry definitely not a 5 Star!
I had a nice week with my family and the best thing about this hotel was the food and friendly staff. However, there appears to be a lack of overall management, so although the staff were doing what they could, there are many areas that need improvement. It's very tatty for a 5 star. For example, mould in the bathroom, worn and tatty headboard and wardrobe in the bedroom, lifts were damaged inside and not repaired, hand rails fallen off, dirty unwashed windows, dirty carpets in hallways (that would need replacing), chipped cups and plates in the restaurant, air conditioning units leakng in the lobby and restaurant (these were occasionally wiped by staff but I wonder how often the filters are changed), the roof top bar had bird poo down the walls and on the floor and tatty stained furniture, outside there are broken sunbeds and umbrellas.... I could go on. To me this is all basic stuff. I would then add more plants and pictures as the hotel is very big so there are large empty desolate spaces. I feel it needs a LOT more investment and manager/s who raise the standard. It's quite amazing how it's still going.... I would give it about a 3 star at best and would not return....there are plenty of other hotels in Paphos to choose from.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Tsokkos Hotels op 31 okt 2023
Dear Guest, thank you for your review which is really important for us. Please accept our apologies for any inconvenience caused during your stay. We look forward to welcoming you back soon and enhancing your accommodation experience with us. Furthermore, the hotel is receiving maintenance on a daily basis and we would like to apologize once again for your unlucky experience.

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, comfort kamer
Perfect for a 4 star hotel
Amazing big pool and good food and drinks
2 nachten verbleven in juli 2023