Conciërgebalie

Beoordelingen van Hampton Inn & Suites Cincinnati-Mason

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Cincinnati-Mason
5232 Bardes Rd, Mason, OH

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 618 van 839 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 149 van 839 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 839 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 839 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 839 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Robyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, spacious and welcoming staff.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean and tidy. Bathroom shore gel was empty and tub drain was partially plugged.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van -Management op 2 mei 2024
We are sorry we didn't hit the mark with the Hampton standard during your stay. We hope you always feel comfortable bringing any issues to the attention of the front desk staff during your stay so w can fix it as soon as possible.

10/10 – Uitstekend

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access to highways and surrounding area had several dining and shopping options
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lalla

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lalla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dakota

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel to stay at. Clean, safe area, close parking, great staff!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van -Management op 5 apr 2024
We are so glad to hear you enjoyed your stay with us!

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is the nicest we’ve visited in the last several years. Looks brand new with very modern bathroom. Elizabeth at from desk was very cheerful helpful recommending places to eat. Hampton you did good on this location and Liz. A very pleased guest!!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van -Management op 5 apr 2024
We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope that you come back and see us if you find yourself back in town!

10/10 – Uitstekend

Loic

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We checked in on Easter on a super slow day and had a great conversation with Sam! Great staff
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van -Management op 5 apr 2024
We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to see you again if you visit the area again!

10/10 – Uitstekend

Abhineet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay was great, staff was courteous.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van -Management op 29 mrt 2024
We are glad to hear you enjoyed your stay with us! We hope you choose to stay with us again.

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only conplaint I have the loud girls in the pool several of them no room for anyone else to swim. I understand there was a group of them parents just let them do their own thing.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van -Management op 29 mrt 2024
We are glad you enjoyed your stay with us! Please feel welcome to bring any complaints to the front desk staff so we can rectify any trouble to make your stay the best possible.

8/10 – Goed

Gina, Blacklick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check in and the room is very nice
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van -Management op 29 mrt 2024
Thank you for staying with us! We hope to see you again the next time you visit the area.

10/10 – Uitstekend

Holly

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and quiet. Furnishings were very updated! Only complaint is all the pillows were lumpy. Breakfast was a typical breakfast and kids liked the waffle maker.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van -Management op 15 mrt 2024
We are glad you enjoyed your stay with us! We will check out the status of the pillows. Thank you for bringing it to our attention.

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Margie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best experiences we ever had the bed was absolutely amazing. Slept great.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van -Management op 15 mrt 2024
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to see you again when you need a hotel in town.

8/10 – Goed

Chantelle

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Front desk clerk was a bit salty.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van -Management op 15 mrt 2024
We appreciate your business and bringing your observations to our attention. We aim to provide a warm welcome to all of our guests. We hope you choose to stay with us again in your future travels.

10/10 – Uitstekend

Matthew Merril

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The continental breakfast was not up to previous Hampton experiences. Coffee was not hot several days in a row as well as the breakfast entrees. Each day the oatmeal was runny as if it did not have enough time to cook and chance to thicken, Area was clean and staff was available if needed anything, yet the breakfast not worthy .
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van -Management op 15 mrt 2024
Thank you for bringing this to our attention. We aim to provide a quality Hampton experience everyday to each and every guest. We will address this as a team to ensure that quality Hampton experience.

10/10 – Uitstekend

Karl

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Janeen, Hilton Head

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Shari

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Hotel was exceptional in all aspects. Very clean and well maintained. All staff were helpful and very friendly. Breakfast had a lovely selection and tasted great! Would highly recommend staying at this location!
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lalla

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Marilyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam at front desk gave great customer service!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nicole

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and friendly staff
Good location. Clean lobby and hotel rooms
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Eugene

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

LAURA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hampton Inn & Suites Cincinnati-Mason Team op 13 dec 2023
Hi Laura,Thank you for your feedback! We appreciate your business!

6/10 – Redelijk

mike

Reisde met familie
Probably won’t stay again
Positives: good location, clean, staff friendly, quiet, good price. Cons: have to register with HHonors to use wi-fi, the room was way too HOT and you couldn’t control the stat at all, no cleaning services, beds are soft, continental area has odd set up with super short tables.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hampton Inn & Suites Cincinnati-Mason Team op 13 dec 2023
Hi Mike,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate the feedback! We apologize for the confusion with the Wi-Fi, there is a promo code that you can use to login into the Wi-Fi, without using your room number and last name. We are also sorry to hear that your room was way too hot - we do have a way to override the thermostat to make the room colder, the thermostats are programmed to be energy efficient. Again, thank you for letting us know about your experience! We do hope you will stay with us again! Thank you for your business!

6/10 – Redelijk

Stephen G

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Pool was closed one morning. They said there was an issue with not enough staff to clean it. You only get maid service upon request. Yet another example of less service for the same money. Not enough seating in the breakfast area. Elevator reeked of ditch weed. Hampton Inn appears to be sinking to the likes of Red Roof.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hampton Inn & Suites Cincinnati-Mason Team op 29 nov 2023
Dear Stephen,Thank you for sharing your experience with us. Please note that stayover service is every other day. Per brand standard, since you only stayed two nights, you would not have received automatic stayover service until the third day. If you would have liked stayover service on your 2nd night, it would be upon request. The pool was not closed at all during your stay; it only closes at 10pm and reopens at 9am. We apologize if you were told misinformation, but it was open from 9am-10pm during your stay with us. We understand your frustration about breakfast seating, as it can get full easily with large families staying with us, we do our best to accommodate everyone and apologize there was a seating issue during your stay. We appreciate you sharing your feedback and hope you will give us another chance sometime soon. Thank you for staying with us.

8/10 – Goed

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Managment. op 8 nov 2023
Thank you for your feedback, we hope to see you soon!

8/10 – Goed

Diane

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Managment. op 8 nov 2023
Thank you for your feedback, we hope to see you again!

6/10 – Redelijk

Amber

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay
The Hotel Door would not lock i reported to front desk thr guy said maintenance already left juat lock it from the inside and didnt offer to move us rooms , we didnt have towels in the bathroom i called front desk asking for some tells thought they would bring to us inatead told me if i wamted towels to come to the front desk to get them.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

6/10 – Redelijk

Jeff

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Cold showers
We had no hot water in the morning for showers. Front desk tried to blame it on a water leak and said was only off for a few minutes but the water leak occurred 30 minutes after we both had to take cold showers. Hotel appeared near capacity and system couldn’t handle the demand for hot water. Front desk only made excuses and seemed to not care that we had no hot water.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Alcia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome Stay
Super friendly and helpful staff. Super clean and spacious.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Second time at this hotel. For the price, rooms were clean, staff accomodating, and everything was just right. Breakfast wont win any awards, but for a free start to your day it does the job. And I cant get over how friendly the entire staff seems to be.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

6/10 – Redelijk

Gene

Reisde met familie
What I didn’t like was a $75.00 charge for my 2 little dogs.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly and accommodating
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

shelley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Kimberly

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

jennifer

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Bob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Will stay again when I’m Cincinnati
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Casey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room and amenities were great !
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Bradley

Zakenreiziger
Clean
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience. Friendly, hospitable staff.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Engagement is key!
Clean hotel! Incredibly friendly staff who were actually interested in our reason for being there! Jen, very specifically, was amazing! There was a gentleman who worked along side her at night on the weekend too who was incredibly kind! I, sadly, cannot remember his name. Their engagement made the stay worth everything for me and my group! They made it personal and not just a hotel. I felt truly welcomed!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Mandi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fast & efficient check-in. Clean & comfortable room.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
After a day at Kings Island this hotel was 7 min drive from the park ! Breakfast was great with eggs , sausage , and way more !!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Mary K

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very well maintained!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 23 okt 2023
Thank you for your feedback.