Kameruitzicht

Beoordelingen van Hyatt Regency Cologne

Hyatt Regency Cologne
Kennedy-Ufer 2a, Cologne, NW

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 654 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 240 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 66 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jean-Pierre

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Stef

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

greet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marloes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, goede ligging. Vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Timo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Wytze

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer tevreden.
Reactie van Robin Saunders, General Manager op 2 jan 2023
Dear Wytze,thank you very much for your kind review. We hope to welcome you again soon!Kind regards

10/10 – Uitstekend

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Tim

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A fantastic room, a fantastic location, the most friendly staff ever and a breakfast buffet that contains everything you dream of.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Robin Saunders, General Manager op 12 sep 2022
Dear TimI am happy to read that you were fully satisfied during your last stay. I will pass on your kind words regarding the staff and breakfast to the responsible departments!I look forward to welcoming you back as a guest soon!With kind regards Robin Saunders General Manager

10/10 – Uitstekend

Erick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Y.W.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig!
Het was een super verblijf.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Robin Saunders General Manager op 12 sep 2022
DearI am happy to read that you were fully satisfied during your last stay. I will pass on your kind words to the responsible departments!I look forward to welcoming you back as a guest soon!With kind regards Robin Saunders General Manager

10/10 – Uitstekend

P.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: Prima 1e klasse hotel! Minder goed: Kamer na 1e nacht niet gedaan, geen schone handdoeken e.d. Wel gekregen na verzoek. na 2e nacht alles in orde.
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Sjoerd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Didier, ukkel

2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Yulia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Sjoerd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale ligging, achter de Dom, alleen de spoorbrug over lopen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Behalve één Tesla aansluiting geen mogelijkheid tot opladen van een elektrische auto in de parkeergarage.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Xander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met goede ligging
Prima hotel en op een goede plek van het centrum. Brug over en je staat op de terrassen.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima gelegen, goede badkamer, uitstekend ontbijt. Harde bedden, wam op de kamer (kon geen raam open) en bij aankomst miste er een bed op de kamer. We hadden voor 3 personen geboekt en er stond 1 2 persoonsbed...
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beetje vergane glorie aan het worden, tijd voor n update van de kamers. Airco werkte zeer slecht, bloedheet op de kamer terwijl het buiten slechts 13 graden was. Bedden veel te zacht.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie...lekker ontbijt...vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Prettig hotel met zeer goed ontbijt maar met zeer slechte bedden en kussens
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie locatie
Ontbijt had iets uitgebreider gekund voor het geld dat je er voor betaald. Verder alles ok
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer verzorgd hotel, met zeer goede ligging. Alles pico bello in orde. Zeer behilpzaam personeel
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Arnoud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Saskia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 met een griffel
Ideale locatie en ligging. Hotel heeft een kleine restauratie gedaan wat alles ten goede komt. Op alle vlakken perfect
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Wim, Almere, nl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi uitzicht op de Dom. Wel een wandeling over de brug met de hangsloten.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig Hotel, zeer vriendelijk personeel en behulpzaam.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

mark, Best

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Personeel was erg vriendelijk, kamer was goed en het ontbijt was heerlijk, wij hebben een aangenaam verblijf gehad, en zouden in de toekomst zeker weer kiezen voor dit hotel. 10 minuutjes lopen van de altstad, maar ook taxi’s staan voor de deur klaar.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Harald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, naast de Rijn.
Hotel met mooi uitzicht. Vlak naast de Rijn. Mooi zicht op het Dom.
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Joost

Positief: Netheid, personeel en service
goede ligging goed restaurant
de eerste avond heeft de verwarming niet gewerkt, en het was koud.
3 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

bhojwani, den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great 5* service
Very good service and attitude of staff, special thanks to concierge for vallet car service.. location quite good and breakfast options great with view of dom and river
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Pebbles, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een prachtig hotel, het uitzicht is top! Als je een kamer hebt zonder uitzicht op de Rhein kijk je wel een beetje benauwd tegen hetzelfde gebouw aan. Verder kan je vanaf buiten alsnog genieten van de mooie plek. Spa van het hotel is top, het zwembad geeft niet alle ruimte, maar de service is super! De kamer was erg mooi, helemaal geluidsdicht, maar ook erg benauwd en de ramen kunnen niet open en de aircondicioner werkte niet. Om 7 uur 's ochtends belde ik voor een ventilator die 10 minuten daarna werd gebracht. Daarna heb ik nog een paar uur lekker kunnen slapen. De stad Keulen is voor mij een grote afrader, ontzettend toeristisch, je moet heel ver van het hotel afzoeken voor iets leuks, waar veel energie gestoken moet worden..
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

em

Oke hotel geen 5sterren
Beetje veroudert niet echt 5 sterren badkamer oud en t zwembad ook
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Ronald, Vlijmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Mooi hotel vlakbij het centrum van Keulen, prima service, prijzig maar daar staat ook wat tegenover, ik kom er graag weer terug.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect ontbijt. Goede ligging. Vriendelijk maar afstandig personeel aan de receptie. Een verwittiging dat de liften alleen met badge werken of waar en wanneer het ontbijt zich plaatsvind kon er niet van af.
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Not Hyat not worthy
Hotel room was not clean when you look unter the bed there al used bottles and snack material it is unbelievable how they clean over there. Restaurant in the Hyat had dinner there but the personal was not verry interested and the person wo was serving us was hard to find if you wanted to order sommething. and verry loud with the dishes. by the way the food was ok. This is the 3 time i come to this hotel but it is not Hyat worthy.
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel maal goed schoon aardige mensen. Veel plezier gehad als we weer naar koln gaan gaan we weer naar zelfde hotel aanraden
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Margriet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lang weekend Keulen
+ Locatie hotel ideaal, fantastisch uitzicht op dom, zeer dicht bij centrum. - Weinig en dure parkeerplaatsen bij hotel. Van 3 liften waren 2 buiten werking. Hierdoor lange wachttijden. Transport via trappenhuis geen goede optie (kwam uit op opslagplaats van hotel).
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie lounge, badkamer, goed bed, aardig personeel
Ligging zeer mooi, ligt aan de rijn. Kamers zijn ruim, goed bed, mooie badkamer. Restaurant/bar op de beneden verdieping is gezellig. We hebben hier gegeten en was erg lekker en betaalbaar. Op de eerste verdieping restaurant erg mooi uitzicht, echter wel erg duur.