Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 94 van 371 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
94
Gastenscore: 8 - Goed. 154 van 371 beoordelingen" "
8 - Goed
154
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 371 beoordelingen" "
6 - Redelijk
78
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 371 beoordelingen" "
4 - Matig
23
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 371 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
22
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 dec 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Great location!
Location of the appartment is great. The apartment is spacious so in that sense it's very comfortable. The pictures paint a much more modern and clean space then it really is. The furniture is very worn and the entire place can use a thorough clean and update. For the price we paid I think we got a fair deal. Location was perfect for our visit to the Christmas markets.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
frank
Zakenreiziger
13 okt 2021
Positief: Netheid
kamer was erg moeilijk te verwarmen - ligging prima tov station voor de beurs
frank
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van S.R. Robinson, Manager op 18 okt 2021
Beste Frank,
Hartelijk dank voor deze recensie.
We betreuren dat u moeite had om uw kamer te verwarmen. Onze excuses voor het ongemak. Aarzel een volgende keer niet ons personeel daarvan op de hoogte te stellen, zodat wij dit direct kunnen verhelpen. We zijn echter blij dat u onze ligging waardeert en hopen dat uw verblijf verder naar wens was.
Met vriendelijke groet,
S.R. Robinson, Manager
6/10 – Redelijk
Eelco
Reisde met familie
19 sep 2021
Negatief: Comfort kamer
Een slaapplek, niets meer!
Een erg simpel hotel in het centrum van Keulen. Zoek je comfort dan moet je hier niet zijn. Zoek je een slaapplek in het centrum dan kan dit volstaan. De bedden zijn. Niet super goed en alles is kleine en aan de oude kant
Eelco
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 aug 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging en ruimte uitstekend.
Voorziening redelijk: goede sanitair, geen WiFi, weinig glazen, bij 34c slechts 1 tafelventilator
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen niet ver van de dom en het station en eveneens dicht bij de winkels . proper en goede prijs.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Te duur
Verbleven in studio. Kleine woonkamer, en kleine slaapkamer. Douche veel te klein met ook nog een douchegordijn dat tegen je aanplakt. Wij moesten om 11 uur uitchecken. Om kwart voor 10 stonden ze op de deur te kloppen om de kamer schoon te maken. Dit werd ook al in een eerdere beoordeling vermeld en als reactie werd er toen gezegd dat dit besproken zou worden en niet meer zou gebeuren. Wij hebben het bij de receptie gemeld en kregen ook te horen dat het doorgegeven zou worden. Kortom: met opmerkingen van gasten wordt totaal niets gedaan, klachten worden niet serieus genomen. Prijs voor hotelkamer veel te duur
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een waardeloos hotel, we hadden twee nachten geboekt . Wegens noodweer later dan 23.00uur aankomst, hierover TIJDIG gebeld, dat wil zeggen om 20.30 maar kregen als antwoord dat we dat twee dagen van tevoren aan hadden moeten vragen .. we mochten er met 3 kinderen niet meer in! Hebben de nacht IN DE AUTO voor het hotel geslapen... 2 volwassen en 3 kinderen.....
ze zijn niet meedenkend in oplossingen ( er zijn twee safes voor een sleutel ook daar met net geen mogelijkheid iets in te bedenken)stug en zeer klant onvriendelijk!! dus als je hier boekt zorg dat je op tijd bent; geen pech onderweg en al zeker geen noodweer....
Expedia onbegrijpelijk dat jullie zo’n hotel aanbieden.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van SR Robinson op 27 aug 2019
We would like to thank you for your stay with us and for taking the time to give us your feedback. We are sorry to read that there were some misunderstandings during your stay and would like to take the chance to apologize for any inconvenience these may have caused. With regards to your arrival we would like to thank you for informing us about the delay. As our reception is occupied daily between 7 a.m. and 11 p.m. we are happy to personally welcome our guests during these hours. If a delay occurs or in case of any arrival after this time i.e. due to flight plans we are happy to arrange a self-service check in for our guests once we know about their travel plans. The only information we require is a vaild email address one day prior to arrival. Your further note on the friendliness of our team we take also very seriously. Being an owner-managed privately-run hotel, the friendliness of our team is one of our hallmarks. We have therefore discussed your comment with the responsible person and regret if you were not satisfied. We would be happy to welcome you again in the future and will be pleased to assist with any requests you may have during your stay. Warm regards from Cologne,
on behalf of the entire team of Dom Hotel Am Römerbrunnen,
S.R. Robinson
-Manager-
8/10 – Goed
Jairo
25 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het verblijf was goed onze typ: als het 40 graden is dat ze de kamer voor koelen nu was het uit te houden.
En jammer dat in de andere kamer geen Airco hing.
Verder was alles top
Jairo
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The personnel is very friendly and helpful at check-in. Hotel is located very conveniently. However, the fridge and dishwasher were not working in the apartment we had rented.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van laura Welt op 17 mei 2019
First of all we are very happy that you enjoyed your stay at Dom Hotel Am Römerbrunnen. It is nice to read that you found our team friendly and helpful at the check-in. Indeed, the hotel is very centrally located colse to the Cologne Cathedral. We would like to apologize on the issue with the dishwasher and fridge. We have checked and fixed it in the meanwhile. We hope this did not affect your stay too negatively and would be more than happy to welcome you again, soon.
Warm regards from Cologne,
on behalf of the entire team of Dom Hotel Am Römerbrunnen,
S.R. Robinson
-Manager-
8/10 – Goed
Robert
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs, goede ligging
Grote kamer, goede ligging
Robert
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Johannes
4 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed, schoon, centraal.
Heel centraal gelegen op loopafatand van centraal station en de Dom.
Airco was welkom geweest. Maar de ramen kunnen goed open.
Johannes
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging, dichtbij het station/dom
Heel gemakkelijk om met koffers vanuit station te geraken, kamers waren groot genoeg en het ontbijt buffet was heel goed, voldoende keuze en goed verzorgt
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Marcel van Perlo
29 dec 2015
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Wat een aanfluiting
We hebben vooraf betaalt en wilden een dag later s'morgens het hotel in, vandaar de nacht extra anders kun je pas na 15.00 uur het hotel in.
Wat schetst onze verbazing, de hele boel is door hun geannuleerd en de kamer aan een ander gegeven.
Ik wist dit niet, heb dit ook nergens gelezen in de voorwaarden.
Dit vind ik niet kunnen en probeer hier toch iets aan te doen.
155 euro zomaar weggegooid.
Rare vent bij de balie die je vanalles wijs maakte wat achteraf niet waar bleek.
We hebben een ander hotel gereserveerd voor die dagen.
Mvg, marcel van Perlo
Marcel van Perlo
8/10 – Goed
Kim V.
15 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
dichtbij kerstmarkt
Leuk hotel met goede service. Dichtbij het centrum. Propere kamers
Kim V.
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2015
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
prijs/ kwaliteit prima
prijs/ kwaliteit goed, zeer gladde douchevloer, wens is een muurbeugel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
gezellige opa
21 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prijs/ prestatie goed
Leuke kersttrip, vlak bij de kerstmarkten en station
De kamer was schoon en gratis wifi.
gezellige opa
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 nov 2014
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Decent hotel in the centre of Cologne
Centrally located, comfortable and reasonably priced. A bit of refurbishing could brighten up the rooms, but this shouldn't put off those on a budget looking for a decent place to stay for a few nights.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Erik & Eveline, Leusden
22 mrt 2013
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel, zeer gastvrij
Praktisch midden in het centrum. Goed ontbijt. Kamers een beetje gedateerd. Parkeren voor de deur onmogelijk.
Erik & Eveline
6/10 – Redelijk
Mathieu, Bemmel
29 jul 2012
Positief: Netheid, personeel en service
Goed voor een kort verblijf
Hotel is uitstekend gelegen t.o.v. het centrum: Dom en Museum Ludwig 5 à 10 minuten lopen.
Geboekt via Expedia.nl. Bij de hotelinformatie op de site van Expedia staat vermeld dat er airconditioning aanwezig is. Dat is niet het geval. Wij waren er juist op een zeer warme dag en het bleef 's avonds ruim boven de 25*C in de kamer. Het personeel excuseerde zich voor deze onjuiste informatie en stelde ons een kleine ventilator ter beschikking. Maar dat was onvoldoende om het probleem op te lossen.
Voor alle duidelijkheid: deze misinformatie is het hotel niet aan te rekenen. Op de eigen site van het hotel staat niets vermeld over airconditioning.
De goedkoopste kamers hebben geen badkamer ensuite.
Mathieu
8/10 – Goed
Léon
29 jul 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Lekker dichtbij de grote bezienswaadigheden en metro en station. Prima hotel, redelijk eenvoudig maar wel goed. Prima kamer, goed ontbijt, sanitair redelijk, goede en vriendelijke service. Alleen de airco van de achterburen heeft me wat wakker gehouden.
Léon
8/10 – Goed
Jens
Zakenreiziger
19 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Freundlichkeit des Personals
Jens
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Marifel
22 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Marifel
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Katja
17 okt 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Katja
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Johnny
17 okt 2022
Johnny
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Silvio
Reisde met partner
10 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr freundlich.
Die Einrichtung ist sehr in die Jahre gekommen, Türklinken hängen, Mülleimer öffnet nicht mehr beim drauf treten, Fön funktioniert nicht richtig, Wasserhahn verkalkt, eine Tasse wurde geklebt,
Der Abfluss macht nachts Geräusche.
Das Preis Leistungsverhältniss passt meiner Meinung garnicht!
Silvio
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van S.R. Robinson, Manager op 12 okt 2022
Sehr geehrter Silvio,danke für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Wir bedauern es sehr, dass Sie mit unserem Hotel und dem Preis-Leistungs-Verhältnis nicht ganz zufrieden waren.Bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten durch die Geräusche aus dem Abfluss. Unser technisches Team wird das überprüfen.Danke auch für Ihren Hinweis zum Zustand der Zimmer. Unsere Zimmer werden nach Bedarf renoviert. Wir überprüfen die von Ihnen genannten Punkte.Andererseits bedanken wir uns für Ihr nettes Lob an unsere freundlichen Mitarbeiter, das leiten wir sehr gerne weiter.Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance, Ihren Eindruck von uns zu revidieren.Freundliche GrüßeS.R. Robinson, Manager
8/10 – Goed
Kim Jasha Bastian
5 okt 2022
Kim Jasha Bastian
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Carmen
Reisde met familie
2 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nos defraudó. Falta de limpieza.
El apartamento era grande, pero le falta modernizar y organizar mejor el mobiliario. La limpieza está bastante regular. El personal es amable y la ubicación es muy buena
Carmen
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van S.R. Robinson, Manager op 13 sep 2022
Estimada Carmen,Muchas gracias por hospedarse recientemente en nuestro hotel.Ha sido un placer recibirle y apreciamos que resaltara las generosas dimensiones del apartamento para la mayor comodidad. Acerca de una necesidad de actualizar el apartamento y en cuanto a la organización del mobiliario, tomamos nota de su opinión. Si bien, nos disculpamos y revisaremos sobre el particular, ante cualquier inconveniente no dude comunicarlo en el momento a nuestro equipo y le asistiremos. La limpieza es un aspecto que cuidamos, lamentamos que no estuviera enteramente a la altura de sus expectativas y le pedimos disculpas. En un caso así, sugerimos lo informe de inmediato a recepción y lo corregiremos. Nos resulta muy grato su reconocimiento a la atención recibida. Estamos orgullosos del personal por el trato cordial y cercano que tienen con cada huésped. Gracias por destacar nuestra fantástica y céntrica ubicación, a solo 400 metros de la famosa catedral de Colonia y justo enfrente de la histórica fuente romana.Esperamos volver a recibirle en otra ocasión para ofrecerle una experiencia del todo positiva. Saludos cordiales.S.R. Robinson, Manager
8/10 – Goed
Leonie Marie
8 aug 2022
Leonie Marie
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Harry
27 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pretty nice!
Overall a nice place in a great location! Corridors are a little creepy and the elevator is tiny but it’s a small hotel so not a problem! Did get woken up by a cleaner/staff banging on the door at 10am without requesting a wake up call but room was clean, modern and safe!
Harry
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Jens
Reisde met familie
14 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God beliggenhed - ustabil wifi
Super beliggenhed. Venlig personale. Ringe WiFi, med dårlig dækning og mange udfald.
Jens
3 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Samuel
Reisde met familie
7 jul 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint men oskött
Fin lägenhet, men oskött. Damm under sängarna, fanns inte bestick till alla, disken i skåpen var verkligen inte ren!
Samuel
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van S.R. Robinson, Manager op 29 jul 2022
Kära Samuel,
tack för att ni ville lämna ett omdöme efter er vistelse hos oss.
Det glädjer oss att ni tyckte lägenheten var fin. Vi beklagar dock för er kommentar gällande underhållet av den. Självklart tycker vi att det är viktigt att hålla rent och snyggt, och vi kommer att diskutera detta med vår städpersonal. Vi vill även notera att vi alltid uppmuntrar våra gäster att prata med vår personal i receptionen om något inte känns bra. De gör sitt bästa för att åtgärda eventuella problem direkt.
Vi önskar er varmt välkommen tillbaka.
Med vänliga hälsningar,
S.R. Robinson, Manager
10/10 – Uitstekend
Celine
Reisde met een groep
7 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ausblick!
Celine
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Lilian
3 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lilian
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Emily M., USA
21 jun 2022
Positief: Netheid
Great apartment very close to Dom
We have 5 in our family, so hotels in Europe don't always have one room that will work for us. This apartment was close to the cathedral, but not so close to be in the busy tourist traffic. Nice place, clean, with what we needed but not extra fancy. When you're in Europe, at least we don't spend much time in the hotel, but it was great for our needs. They also provided extra fans for our use, without us even thinking to ask, during the extra hot weather.
Emily M.
3 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Rikke
Reisde met een groep
21 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fint lille centralt beliggende hotel
Centralt beliggende hotel, tæt på Domkirken, Altestad mv. Roligt område. Værelset var fint og rent, badeværelset af ældre dato med rent.
Venligt og hjælpsomt personale. Kommer gerne igen.
Rikke
3 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Rebecca D
Reisde met familie
20 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Not fancy but everything we needed at a reasonable price.
Rebecca D
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Jörg
16 jun 2022
Einfaches Hotel. Gerade dem Badezimmer merkt man das Alter der Einrichtung an.
Jörg
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van S.R. Robinson, Manager op 25 jun 2022
Sehr geehrter Jörg,
vielen Dank für Ihr Feedback.
Vielen Dank, für Ihren Hinweis zum Badezimmer. Wir werden uns diesen zu Herzen nehmen, um unseren Gästen einen rundum angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen.
Wir hoffen, Sie konnten Ihren Aufenthalt stets genießen.
Hoffentlich, sehen wir uns auch in der Zukunft wieder bei uns.
Freundliche Grüße und alles Gute,
S.R. Robinson, Manager
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met familie
10 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super skønt ophold, i et skønt værelse, som kun kan anbefales.
Eneste minus var, at kaffemaskinen ikke virkede og de ikke leverede en ny,da de blev gjort opmærksom på dette.
Thomas
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Marcell
Reisde met familie
18 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We had the family room, small but perfect for us. Great spot if you traveling through, close to train station and old town.
Marcell
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Holger
4 mei 2022
Positief: Personeel en service
Treppenhaus, Zimmerwände und Badezimmer könnten eine Renovierung gebrauchen. Man spürt die Pandemiekrise der Hotellerie. Hotelpersonal supernett, Lage phantastisch.
Holger
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van S.R. Robinson, Manager op 13 jun 2022
Sehr geehrter Holger,
vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels.
Wir haben uns sehr gefreut, dass Sie die Vorzüge unser tollen Lage direkt am Kölner Dom zu schätzen wussten und auch die Bemühungen unseres freundlichen Personals herausstellen.
Zu dem von Ihnen bemängelten Zustand unserer Räumlichkeiten verweisen wir darauf, dass wir unsere Zimmer turnusgemäß modernisieren und auch sonst ständig an den Details arbeiten.
Im Namen des gesamten Teams bedanken wir uns recht herzlich für Ihren Besuch und hoffen, dass wir Sie bald wieder bei uns begrüssen dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
S.R. Robinson, Manager
6/10 – Redelijk
JULES, warner robins
5 apr 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JULES
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Melina
Reisde met een groep
3 apr 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Melina
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van S.R. Robinson, Manager op 23 apr 2022
Sehr geehrte Melina,
vielen Dank für Ihre Bewertung.
Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnte. Auf Sauberkeit und die Zufriedenheit all unserer Gäste legen wir sehr großen Wert. Alle Zimmer und öffentlichen Bereiche werden tälich von profesionellen Fachkräften gereinigt.
Hoffentlich können wir Sie in Zukunft vollständig von uns überzeugen. Freundliche Grüße,
S.R. Robinson, Manager
8/10 – Goed
Thorsten
Reisde met familie en kleine kinderen
29 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles in allem war die Unterkunft sauber und gut eingerichtet. Dass die Heizung im Schlafzimmer nicht ging wurde umgehend behoben. Top Service
Thorsten
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 mrt 2022
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Good price only in weekdays. TOO EXPENSIVE for weekend days for that kind of conditions and no elevator for 5th and 6th floor.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Denis
7 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denis
1 nacht verbleven in februari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Maxim
Zakenreiziger
4 mrt 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Badezimmer, roch wie ein Aschenbecher, die Toilette war nicht sauber, dort sah es aus, als sei Sand drin gewesen, total schmutzig. Die Bettbezüge waren weiß, doch die Kissenbezüge waren total vergilbt. Es gab eine Wasserflasche gratis, allerdings wurden die Gläser so lange nicht mehr benutzt, sodass sie mit kraft vom Tisch angehoben werden mussten. Personal war freundlich, alles entspannt.
Maxim
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van S.R. Robinson, Manager op 14 mrt 2022
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihre Bewertung.
Dass Ihre Vorgänger in Ihrem Zimmer entgegen der Bestimmungen geraucht haben, tut uns sehr leid und wir entschuldigen uns für die entstandenen Unannehmlichkeiten vielmals.
Des Weiteren bedauern wir sehr, dass Sie von unserer Sauberkeit enttäuscht wurden und werden daher Ihre berechtigte Kritik auf der nächsten Teambesprechung zur Sprache bringen.
Andererseits freuen wir uns, dass unsere netten Mitarbeiter mit Ihrer Hilfsbereitschaft positiv aufgefallen sind und bedanken uns hiermit recht herzlich für Ihren Besuch.
Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance.
Freundliche Grüße,
S.R. Robinson, Manager
8/10 – Goed
Klaas-Willem
Reisde met familie
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money. Don't expect a 5 star room if you pay for just a couple of stars. For us it was clean and we just use it one night to sleep (family with three kids) when visiting the nice Christmas markets, which are all on walking distance.
Klaas-Willem
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Carlos
16 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer