Landuitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Dorint Hotel am Heumarkt Köln

Dorint Hotel am Heumarkt Köln
Pipinstrasse 1, Cologne, NW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 476 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 346 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 95 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rudolph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sandra op 23 apr 2024
Dear guest, thank you very much for your positive review. It's great that you spent such a wonderful time here with us at the Dorint Hotel am Heumarkt. We sincerely hope to welcome you back soon. Best regards, your team at the Dorint Hotel am Heumarkt

8/10 – Goed

louis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Geen voordeel
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sandra op 31 jan 2024
Dear Guest, we thank you for your positive review and we are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsDorint-Team Heumarkt

10/10 – Uitstekend

A.w.p.m

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne winkel stad
Fijn hotel mooie kamers , geweldig ontbijt . Mooi begin om te shoppen in Keulen bv warenhuis Galeria nog geen 200 meter.Leuke restaurants in de de buurt waaronder onze favoriet MAI THAI aan de Heumarkt zeer prijsgunstig ook nog
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sandra op 12 jan 2024
Dear Guest, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsDorint-Team Heumarkt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor prima prijs
We waten vroeg daar en mochten al meteen inchecken omdat onze kamer al vrij was, dat was heel fijn. De kamer was heel ruim en rustig. Zeer vriendelijk personeel. Enige minpunt was dat het zwembad blijkbaar niet bij het hotel hoorde en je hier €16 p.p voor moest bijbetalen!!!! Dat was wel een teleurstelling. Hotwl ligt heel dicht bij de oude stad en het grote winkelgebied, alles binnen loopafstand. Parkeren bij hotel (openbare parkeerplaats) os €30 per dag. Wij hebben bij station geparkeerd voor 18€ per dag, moet je wel een 10 minuten naar t hotel lopen, maar het is wel een mooie wandeling door de stad of langs t water.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sandra op 9 jan 2024
Dear Guest, we thank you for your review.Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsDorint-Team Heumarkt

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeren in de garage van het hotel is heel duur.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt Köln op 8 jan 2024
Dear guest, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again!With best regards, your Dorint Team am Heumarkt

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt Köln op 8 jan 2024
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten.Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Team vom Dorint Hotel am Heumarkt

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt Köln op 8 jan 2024
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie sich wohl gefühlt haben. Vielleicht dürfen wir Sie ja bald einmal wieder bei uns in Köln oder in einem unserer anderen schönen Dorint Hotels & Resorts willkommen heißen. Herzlichst Ihr Team vom Dorint Hotel am Heumarkt

10/10 – Uitstekend

Frans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerstmarkten in Keulen
Voor de Kerstmarkten in Keulen een hotel uitgezocht dat een beetje centraal tussen de Kerstmarkten ligt. Dat is gelukt met dit hotel.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt Köln op 8 jan 2024
Dear guest, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again!With best regards, your Dorint Team am Heumarkt

10/10 – Uitstekend

Bennie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sandra op 14 nov 2023
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Dorint Team am Heumarkt

8/10 – Goed

Aaldrik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, perfect centraal gelegen! Goed ontbijt. Prachtige kamer. Fijne bar. Parkeren onder het hotel en directe ingang via lift. Wel duur. Naastgelegen Saturn parking veel goedkoper! Rioollucht uit badkamer en slecht werkende airco verpesten kamerverblijf. Vriendelijk personeel. Werd niet vooraf gemeld dat zwembad gesloten was
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sandra op 4 aug 2023
Dear Guest, thank you for your review. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services.We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. To this end, we would like very much apologize to you. The problems in your room are not normal.We would be delighted, if you would give us a 2nd chance, so that we can show you that we can do better.Best regards yours Dorint Team m Heumarkt

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Vijfsterren-prijs voor tweesterren-service
Het Dorint Hotel am Heumarkt te Keulen is vooral erg duur en laat wat betreft de kamers, service en algehele geleverde kwaliteit te wensen over. Zo waren de matrassen en kussens nog slechter dan in een goedkoop tweesterrenhotel, waardoor we zelfs na 3 nachten nauwelijks uitgerust waren. Ik verwacht niet dat een hotel de allerduurste matrassen aanbiedt, maar dit was echt ondermaats voor de prijs die ze voor een "Superior room" vragen. Ook het ontbijt was ronduit matig, zeker gezien de prijs van maar liefst 25 euro per persoon per dag. De broodjes waren bijv. gortdroog, de sappen kwamen rechtstreeks uit een goedkope supermarkt en de bacon en de eieren zo zout dat je acuut hoge bloeddruk zou krijgen. Het hotel adverteerde voorts met de aanwezige fitnessruimte en het binnenzwembad, maar pas in de hotelkamer kwamen we erachter dat je hiervoor 16 euro p.p. per dag bij moet betalen. Uiteindelijk zijn we zelfs een dag eerder naar huis gegaan, omdat we allebei zo moe waren dat we geen dag langer wilde blijven. Het hotel was echter niet bereid om ons een restitutie te geven voor de nacht en het ontbijt dat we reeds betaald hadden van zo'n slordige 200 euro. Er werd ons ook niet verteld dat er van de 50 euro borg nog toeristenbelasting werd ingehouden. Al met al zou ik dit hotel aan niemand aanbevelen, tenzij je een redelijke nachtrust en een behoorlijk ontbijt niet belangrijk vindt. Voor de prijs die ze vragen hadden we net zo goed in het verderop gelegen HIlton kunnen verblijven.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sandra op 31 jul 2023
Dear Client, thank you very much for taking the time to review our house. We are very grateful for your detailed constructive criticism, because only with the help of our guests, we are able to work on possible technical or organizational deficiencies and human errors in our house and to improve them. We are sincerely sorry that your stay was not satisfactory. We promise you that we can do better.We would be very happy about a 2nd chance. We would be happy to talk to you in person. Your team at the Dorint Hotel am Heumarkt

10/10 – Uitstekend

Magda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf gehad
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sandra op 17 jul 2023
Dear Client, we thank you for your positive review and we are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsDorint-Team Heumarkt

10/10 – Uitstekend

Astrid

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van FH op 11 apr 2023
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre tolle Online Bewertung. Wir möchten uns für Ihren Besuch bei uns im Haus bedanken. Schön zu sehen, dass wir durch unsere professionelle Art und Weise einen bleibenden Eindruck bei Ihnen hinterlassen haben und haben Ihr tolles Feedback selbstverständlich mit allen Mitarbeitern geteilt. Wir freuen uns Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und senden liebe Grüße, Ihr Dorint Hotel am Heumarkt Team.

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt Köln op 17 apr 2023
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten.Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Team vom Dorint Hotel am Heumarkt

10/10 – Uitstekend

ALAIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt op 27 dec 2022
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Dorint Team am Heumarkt

10/10 – Uitstekend

Jos

Reactie van Sandra op 17 jul 2023
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Dorint Team am Heumarkt

8/10 – Goed

Anton

Reactie van Sandra op 17 jul 2023
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Dorint Team am Heumarkt

4/10 – Matig

rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
sobere voorziening in de kamer, geen minibar, geen koffie of thee in de kamer, scheermesjes, tandenborstel of wat dan ook wat je mag verwachten, niet aanwezig, fitnessvoorzieningen uitbesteed in de kelder tegen meerprijs, ontbijtbuffet teleurstellend voor 29,50 pp. Bar en receptie personeel wel professioneel en keurig voor elkaar
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt op 5 dec 2022
Dear guest, thank you for taking the time to rate our hotel. We are very grateful for your detailed constructive feedback, because it is only with the help of our guests that we are able to work on and improve possible technical or organisational shortcomings and human mistakes in our hotel. We promise you that we can do better.We look forward to seeing you again at the Dorint am Heumarkt. Your Dorint Team am Heumarkt

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging is prettig, geen last van stadsgeluiden. Vriendelijk personeel maar luisteren niet naar je wensen. Bed hopeloos zacht. Grote kamer maar veel loze ruimte.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Tamim Chammout op 5 dec 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate our hotel. We are also very grateful for your constructive comment regarding the beds, because only with the help of our guests are we able to work on possible technical or organisational deficiencies and human mistakes in our house. We have taken note of your points with gratitude and will discuss them in detail with our management in order to improve accordingly in the interest of our guests.We look forward to seeing you again at the Dorint Hotel at Heumarkt.Your Dorint Team.

10/10 – Uitstekend

marcel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
service aan de balie beneden peil
de service aan de incheckbalie was niet echt geweldig. we betaalde bij aankomst gelijk cash onze toeristenbelasting. met uitchecken wilde ze ons die nog een keer laten betalen. moesten eerst een bewijs overleggen meende ze maar we hadden hier geen bewijsje van gekregen. hebben het dus niet nog een keer betaald.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt Köln op 15 nov 2022
Dear Guest,Thank you for being our guest during your recent trip to Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us. We are happy to see that you enjoyed your stay at our hotel We hope you enjoyed your visit to Cologne regardless and it would be our pleasure to welcome you back as our guest in the near future. Your Dorint Hotel am Heumarkt Team.

10/10 – Uitstekend

Michiel

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Sandra op 17 jul 2023
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre freundliche Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen.Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Team vom Dorint Hotel am Heumarkt

8/10 – Goed

marcellis, Oss

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Midden in het centrum. Alles op loopafstand.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Dorint Hotel Heumarkt op 12 okt 2022
Dear Guest, thank you for being our guest during your trip to Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us. We are happy to see that you enjoyed your stay at our hotel. Unfortunately it seems that your stay did not completely meet your expectations and we are very sorry for that. We hope you enjoyed your visit to Cologne regardless and it would be our pleasure to welcome you back as our guest in the near future. Your Dorint Hotel am Heumarkt Team.

6/10 – Redelijk

Hein

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Net hotel op een goede plek, maar de details zouden beter moeten. Jammer dat de airco het niet deed en dat er niet een extra kussen was (de standaard kussens zijn wel heel erg dun).
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Dorint Hotel Heumarkt op 10 okt 2022
Dear Guest, thank you for being our guest during your recent trip to Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us. We are happy to see that you enjoyed your stay at our hotel. Unfortunately it seems that your stay did not completely meet your expectations and we are very sorry for that. Please accept our apologies for any inconvenience you might have experienced. We hope you enjoyed your visit to Cologne regardless and it would be our pleasure to welcome you back as our guest in the near future. Your Dorint Hotel am Heumarkt Team.

10/10 – Uitstekend

Saad

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Sandra op 17 jul 2023
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre freundliche Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen.Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Team vom Dorint Hotel am Heumarkt

6/10 – Redelijk

Stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk dat er veel voorzieningen zijn, maar alles kost extra geld. Kussen van het bed waren niet goed. Verder was het personeel behulpzaam!
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Dyonne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Accommodatie is prima. Klimaatsysteem op de kamer staat te warm. Kan je niet zelf aanpassen. Hierdoor erg benauwd op de kamer.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

A.F.

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat alles aan de incheckbalie super traag ging, voor de rest alles perfect. Minibar had aangevuld mogen zijn.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van SFOS op 18 jul 2022
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Dorint Team am Heumarkt

10/10 – Uitstekend

Erwin

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt Köln op 17 apr 2022
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung unseres Hotels. Mit freundlichen Grüßen Dorint Hotel am Heumarkt Köln

8/10 – Goed

M.A.

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging uitstekend tov bezienswaardigheden. Buitenkant en indruk van binnenkomst doet geen 5 sterren allure aan. Inrichting en faciliteiten kamer echter weer wel. Schone en gerenoveerde badkamer. Ik vond de prijs van de kamer zeer schappelijk.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt Köln Team op 15 mrt 2022
Dear Guest, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne. Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently. We are looking forward to welcome you soon again! With best regards Dorint-Team Heumarkt

2/10 – Ontzettend slecht

Berry

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Te duur
Veels te duur voor een simpele kamer .300 euro voor 2 nachten en daarna parkeren ook nog betalen
2 nachten verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Marika

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was goed maar kamer viel erg tegen klein bed, safe kapot, tv kapot, geen toilet artikelen, geen koffie, raam kapot en in parkeergarage geen oplaad punt voor elektrische auto. Hotel bar ging om half 11 al sluiten terwijl er stond 1 uur en er waren zeker nog 20 gasten aanwezig!
3 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Basil

2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van FO op 4 jan 2022
Lieber Gast! Es tut uns außerordentlich leid zu sehen, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht Ihre Erwartungen erfüllt hat. Schade, dass Sie sich nicht bei uns gemeldet haben. Gerne hätten unsere Mitarbeiter sich bemüht Ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns ein Feedback geben, damit wir die Möglichkeit haben es besser zu machen. Für ein persönliches Gespräch stehen wir jederzeit zur Verfügung. Mit besten Grüßen aus dem Dorint Köln am Heumarkt

10/10 – Uitstekend

Van Holsbeke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 of toch 4 sterren?
Het was een verblijf met meerdere gezichten. Als eerste het goede: goed en vriendelijk personeel. Kamers waren ook goed ingericht. Modern. Bed was goed, ontbijt prima. Ontbijt personeel zeer vriendelijk. Beter kan de service. Hiermee bedoel ik, we hadden 2 kamers, een luxere en een normale kamer. Bij de luxere zat wellness. Bij de normale tegen betaling. De luxere had badmatels en slippers. De normale niet. Er werd geen valetparking aangeboden. Alleen verwijzen naar de parkeergarage. Daardoor denk ik niet dat dit hotel 5 sterren is maar een goede 4 sterren. Bij eerdere 5 sterren hotels werd dit onderscheid niet gemaakt.
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van FOS op 21 dec 2021
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns im Haus. Wir freuen uns sehr zu hören, dass Sie sich trotz der Abzüge recht wohl gefühlt haben. Wir haben Ihre Punkte dankend zur Kenntnis genommen und werden diese im Detail mit unserem Management besprechen, um uns im Sinne unserer Gäste entsprechend zu verbessern. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen. Herzliche Grüße aus Köln, Ihr Dorint Hotel am Heumarkt Team

8/10 – Goed

Gerralt

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van GSM op 1 dec 2021
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten. Es tut uns aufrichtig leid, dass wir Ihre Erwartungen in Bezug auf die Sauberkeit nicht erfüllen konnten. Daher danken wir Ihnen sehr für Ihre konstruktive Schilderung. Wir haben bereits intern mit den verantwortlichen Mitarbeitern gesprochen, um die Qualität und unseren eigenen Anspruch, zukünftig zu sichern. Daher würde ich mich freuen, wenn Sie sich bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Köln, nochmals von uns überzeugen. Wir hoffen, Sie trotz Ihres Kritikpunkts bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und senden Ihnen sonnige Grüße aus der Domstadt. Ihr Dorint Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van GSM op 21 nov 2021
Sehr geehrter Gast, für Ihre durchweg positive Bewertung sind wir Ihnen sehr dankbar. Es freut uns zu hören, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und wir in allen Bereichen gut punkten konnten. Wenn Sie das nächste Mal nach Köln kommen, würden wir uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Bis dahin mit besten Grüßen Ihr Team des Dorint Hotel am Heumarkt Köln

4/10 – Matig

Evert

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vraag om kussens
Al maanden zijn ze bezig met het renoveren van de lobby maar dat is slechts een doekje voor het bloeden, de kamers zijn onderkomen, het tapijt bij de liften versleten, het personeel niet al te vriendelijk en wie toch wil: vraag om extra kussens. Er ligt nu een soort envelop op je kamer.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van SFOS op 4 okt 2021
Dear Guest, thank you for your review. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services. We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. To this end, we would like very much apologize to you We would be delighted if you would give us a 2nd chance, so that we can show you that we can do better.

8/10 – Goed

Peter

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, maar mag iets netter
Prima hotel, erg vriendelijk personeel bij de bar. De schoonmaak liet wel iets te wensen over; bij aankomst haren bij het doucheputje en beetje stoffig op de kamer. In de algemene ruimte bij de liften op de 5e verdieping lagen vanaf 10:00 ’s morgens tot in de avond een gebruikt mondkapje en een lege bierfles. Dit terwijl de schoonmaak in de tussentijd geweest is. Locatie en kamer verder helemaal top.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Ihr Team des Dorint Hotel am Heumarkt op 21 sep 2021
Thank you for being our guest during your recent trip to Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us. We are happy to see that you enjoyed your stay at our hotel. Unfortunately it seems that your stay did not completely meet your expectations and we are very sorry for that. The feedback you gave us is currently under review by our management and we would like to thank you for pointing out your concerns. Please accept our apologies for any inconvenience you might have experienced. We hope you enjoyed your visit to Cologne regardless and it would be our pleasure to welcome you back as our guest in the near future. Your Dorint Hotel am Heumarkt Team.

4/10 – Matig

Eric, Noord-Scharwoude

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pech met reiniging kamer. 3 x misgegaan. Onnodig Zijn wij niet gewend hier
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van SFOS op 15 aug 2020
Dear Guest, thank you for your review. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services. We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. To this end, we would like very much apologize to you We would be delighted if you would give us a 2nd chance, so that we can show you that we can do better.

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topper in zij klasse.
Uitstekend hotel op uitstekende lokatie. Goede maatregelen rondom COVID-19. Zeer tevreden.
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Dorint Hotel am Heumarkt Köln op 28 jul 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre freundliche Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint Team

4/10 – Matig

Monique, Almere

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Hoewel we (op verzoek van het hotel) vooraf hadden aangegeven wanneer we zouden arriveren, was de kamer niet klaar. Ook op de afgesproken latere tijd, was de kamer nog steeds niet klaar. En toen we eindelijk de kamer kregen, bleek dat we toch geen twee eenpersoonsbedden hadden, terwijl we daar speciaal om hadden gevraagd en gemaild. De kamer werd niet schoongemaakt tussendoor en het ontbijt was klein/eenvoudig terwijl we de volle prijs hebben betaald.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van SFOS op 14 jul 2020
Dear Guest, thank you for your review. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services. We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. To this end, we would like very much apologize to you We would be delighted if you would give us a 2nd chance, so that we can show you that we can do better.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van GSA op 1 mrt 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre freundliche Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van patrice16 op 20 feb 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre freundliche Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van patrice16 op 5 feb 2020
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und Sie sich wohl gefühlt haben. Vielleicht dürfen wir Sie ja bald einmal wieder bei uns in Köln oder in einem unserer anderen schönen Dorint Hotels & Resorts willkommen heißen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Betalen voor wellness beetje jammer. Prijzen drinken erg prijzig in hotel! Na 11.00 wordt ontbijt bijna niet meer aangevuld. Verder uitstekende ligging en keurig schoon! Ontbijt was erg goed, zou er zo nog eens heen gaan!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van GSA op 31 dec 2019
Dear client, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again! With best regards, yours Dorint-Team, Dorint Hotel am Heumarkt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Nice place, centrally located. Good hotel, comfort rooms. Public transport in front of the hotel. Would definitely come again.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van GSA op 29 dec 2019
Dear client, thank you for your review. We are looking forward to welcome you soon again! With best regards, yours Dorint-Team, Dorint Hotel am Heumarkt

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van GSA op 31 dec 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre freundliche Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van GSA op 31 dec 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre freundliche Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van GSA op 18 dec 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre freundliche Online-Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserer Mitte wohl gefühlt haben. Gerne heißen wir Sie wieder willkommen. Herzliche Grüße aus der Domstadt Ihr Dorint Team

4/10 – Matig

Erwin, Rotterdam

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
We booked a romantic weekend with a king size bed. Upon arrival on the room there we’re two seperate beds in the room with no possibilities to make 1 bed. After calling the reception and asking if we could change rooms due to the beds it became clear the hotel was fully booked and no other rooms we’re available. I told them that we had a romantic weekend and that I was not happy due to the fact that I specifically booked a king size bed. I got basically called a liar when the person responded that it was not possible to book a room with a kingsize bed. So I checked the hotel website and it could not be more clear that you can book either a kingsize bed or 2 seperate beds. Also upon checking their website it was still possible to book a room still for the same night. I got quiet upset finding this and I went to the reception again asking for another room. Not a single help was offered from the hotel side. We took it for granted but was not happy at all having to sleep seperate on a weekend off. This is not the service I expected when booking a hotel with this class and these reviews and paying nearly € 300,- for 1 night with breakfast. I travel 3 months a year around the world for my work and sleep in many hotels. I’ve never ever once had the bad feeling this hotel personnell gave me. Not even a free drink was offererd for our discomfort. I will never return here again! The cocktail bar staff was wonderfull though and made the best cocktails I’ve tasted in a long time
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van GSA op 16 dec 2019
Dear Guest, thank you for your review. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services. We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. To this end, we would like very much apologize to you We would be delighted if you would give us a 2nd chance, so that we can show you that we can do better.