Exterieur

Beoordelingen van Leonardo Hotel Köln

4 out of 5
Leonardo Hotel Köln
Waldecker Str. 11-15, Cologne, NW

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 180 van 586 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 272 van 586 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 586 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 586 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 586 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid
Nice hotel
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van L.S. op 25 sep 2023
Dear Ronald,Thank you very much for the great review of our hotel! We are delighted that you had a pleasant stay and hope to see you again very soon.Sincerely,L.ScharkinOperations Manager

10/10 – Uitstekend

Janneke Charlotte

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van L.S. op 25 sep 2023
Liebe Janneke,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Hotel zu bewerten.Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus geniessen konnten und hoffen, Sie bald wieder im Leonardo Hotel Köln begrüßen zu dürfen!L.ScharkinOperations Manager

10/10 – Uitstekend

Nino

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van L.S. op 13 jun 2023
Lieber Nino,vielen dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt in unserem Haus gefallen hat und begrüßen Sie sehr gerne wieder bei Ihrem nächsten Besuch in Köln.Mit freundlichen GrüßenL.ScharkinOperations Manager

8/10 – Goed

Gerard

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van L.S. op 13 jun 2023
Lieber Gerard,vielen dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt in unserem Haus gefallen hat und begrüßen Sie sehr gerne wieder bei Ihrem nächsten Besuch in Köln.Mit freundlichen GrüßenL.ScharkinOperations Manager

8/10 – Goed

Anna

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Wij hebben hier heerlijk overnacht. Wij hadden een kamer op de 1e verdieping achter het gebouw. Hierdoor hadden wij geen last van de snelweg die voorlangs gaat en konden wij met het raam open slapen. Heerlijk gebruik gemaakt van sauna en zwembad en het ontbijt was uitgebreid. Vriendelijk personeel. En vanaf hier is het een paar minuten lopen naar het station. Waar je met de trein naar de stad toe kan. Dit zijn twee haltes en je bent er al.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van L.S. op 13 jun 2023
Beste Anna,bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen.We hopen je snel weer te zien in ons Leonardo Hotel Keulen!L.ScharkinOperations Manager

10/10 – Uitstekend

Leon

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Goed bereikbaar. Jammer dat het boor gasten betaald parkeren is.
1 nacht verbleven in november 2020

4/10 – Matig

Frank

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
hygiene niet voor elkaar!
3 dagen verblijf en 3 dagen is de kamer niet schoongemaakt en ook 3 dagen geen schone handdoeken gebracht. Erg slecht en erg onverantwoord, zeker nu in deze COVID-19 periode!!
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Coco, Nederl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk Ontvangst En ook meteen uitleg. Dichtbij bushalte en tram. Voor als je met openbaar vervoer
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik ben er met me 2 kinderen geweest ze hebben zich niet verveeld er was een zwembad aanwezig.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Extra bed niet fijn, hard en klein verder goed. Ontbijt uitmuntend.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van L.S. op 1 jan 2020
Beste gast, bedankt dat je de tijd hebt om ons je feedback te geven. Helaas heb je negatieve ervaringen gehad tijdens je verblijf. We zullen op deze punten zo snel mogelijk een verbetering krijgen en we kijken ernaar uit u weer te verwelkomen in ons Leonardo Hotel Keulen. -Het management-

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf
Hotel zeer netjes, heerlijk ontbijt. Leuk om als gezin heen te gaan. Goede ligging, openbaar vervoer dichtbij.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van L.S. op 1 jan 2020
Beste gast, bedankt voor je positieve feedback. We waarderen het. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen tijdens uw volgende bezoek in Keulen Met vriendelijke groet L.Scharkin F&B Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie entree, nette kamers met goede douche. Eenvoudig parkeren, wel duur. Fijn zwembad met sauna en fitnessruimte. Prima airco op de kamers. Goed geluid-geissoleerd, wat ook nodig is aan de drukke weg. Hotel ligt op een prima locatie om andere plekken in Keulen te bereiken of om de stad in of uit te komen. Goed restaurant met een kleine kaart en een bar met nette bediening.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van L.S. op 20 sep 2019
Dear guest, thank you for your positive feedback we appreciate it. We are looking forward to welcome you again during your next visit in cologne With best regards L.Scharkin F&B Manager

8/10 – Goed

Marijke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is prima, alles is aanwezig. Geen overdreven luxe. Bedden zijn 1-persoons! Gratis je auto parkeren achter het hotel en binnen 20 minuten met ov in centrum.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van A. Köster, Ass. Front Office Manager op 4 jun 2019
Dear Marijke, thank you for your lovely review. We are happy that you had a pleasant stay at our hotel and we are looking forward to your next reservation. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van L.S. op 22 mei 2019
Dear guest, thank you for your time and effort to rate your stay in our hotel. We are pleased that you enjoyed your stay and hope to welcome you again Your team from Leonardo Hotel Cologne

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, goede faciliteiten, netjes.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van L.S. op 17 apr 2019
Dear guest, thank you very much for your positive feedback. We are looking forward to welcome you again With best regards Leonardo Hotel Cologne

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van L.S. op 17 jan 2019
Dear guest, thank you for your positive feedback we appreciate it. We are looking forward to welcome you again during your next visit in cologne With best regards L.Scharkin F&B Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Twee keer in dit leuke hotel voor ons bezoek aan Phantasialand. Goede verbinding, leuk personeel, goede prijs en alle bezienswaardigheden dichtbij! Volgende keer weer naar Leonardo
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van L.S. op 17 jan 2019
Dear guest, thank you for your positive feedback we appreciate it. We are looking forward to welcome you again during your next visit in cologne With best regards L.Scharkin F&B Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van L.S. op 17 jan 2019
Dear guests, thank you for your positive rating. We hope to welcome you again soon. With best regards L.Scharkin

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
effectief zakenhotel dichtbij beurscomplex Keulen
Het is een wetenschap dat nagenoeg alle hotels tijdens beurzen 2 x zo duur zijn als in niet beurs perioden. Hoe dan ook een prettig verblijf , slechts 2 haltes U bahn van het beurscomplex. Uitgebreid ontbijt. Goede bedden. Zwembad en sauna altijd heerlijk na beursdag.
5 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van L.Matthias op 29 jan 2018
Dear Marc, thank you for your nice feedback. We are looking forward to welcome you soon again. Warm regards, L.Matthias, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

aline, nazareth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en proper en mooi zwembad en sauna .
Alles was zeer in orde ! Proper zwembad . Nette kamer. Lekker ontbijt. Rustige kamer.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van L.Matthias op 15 jan 2018
Dear guest, thank you for your nice feedback. Warm regards, L.Matthias, Operations Manager

8/10 – Goed

Daniël

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van L.Matthias op 15 jan 2018
Dear guest, thank you for your nice feedback. Warm regards, L.Matthias, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van L.Matthias, Operations Manager op 15 jan 2018
Dear guest, thank you for your nice feedback. Warm regards, L.Matthias, Operations Manager

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel voor overnachtingen
mooi hotel, prima kamers. goed hotel voor een overnachting tijdens stedentrip
Reactie van General Manager op 22 dec 2016
Dear guest, thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Hotel Köln. We are happy that you had such a great time in Cologne and enjoyable days in our hotel. We are looking forward to welcome you soon again. Warm regards, L.Matthias, Operations Manager

8/10 – Goed

gezin met 1 kin, Gelderland

Positief: Netheid, personeel en service
Goed bereikbaar hotel
In principe goed hotel maar prijs-kwaliteit niet conform verwachtingen. Wellness enigszins verouderd en harde bedden. Ontbijt juist goede prijs kwaliteit verhouding. Helaas was zwembad twee dagen dicht vanwege vandalisme asociale gasten.
Reactie van L.Matthias op 22 dec 2016
Dear guest, thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Hotel Köln. We are happy that you had such a great time in Cologne and enjoyable days in our hotel. We are looking forward to welcome you soon again. Warm regards, L.Matthias, Operations Manager

8/10 – Goed

Michelle, M

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
+ goed bereikbaar vanaf Keulen HBF: lijn S6 of S11, 2 haltes en dan 10 minuutjes lopen. Ook 's nachts! + mooi hotel, binnenkant heeft een warme, rijke uitstraling. + vlak naast een aantal winkels en supermarkten. + op zaterdag een kleine markt. + ontbijt was goed, gevarieerd en vers. + bij binnenkomst stond er gluhwijn te wachten! - doucheraam in de badkuip was erg klein waardoor de badkamervloer erg nat werd.
Reactie van L.Matthias op 22 dec 2016
Dear Michelle, thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Hotel Köln. We are happy that you had such a great time in Cologne and enjoyable days in our hotel. We are looking forward to welcome you soon again. Warm regards, L.Matthias, Operations Manager

8/10 – Goed

Rene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel voor een stad
prima hotel als uitval basis naar het centrum van Köln. aardig personeel aan de incheckbalie, perfect ontbijt buffet . niets te klagen. alleen jammer dat je in het bad moet douchen, liever een douche cabine
Reactie van General Manager op 22 dec 2016
Dear guest, thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Hotel Köln. We are happy that you had such a great time in Cologne and enjoyable days in our hotel. We are looking forward to welcome you soon again. Warm regards, L.Matthias, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Ingo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxt en luxe hotel!
De ligging is prima t.o.v. het vliegveld köln bonn. Ook slechts 5-10 min tot centrum. Heel relaxte en luxe hotel. Top prijs kwaliteit. Zeer vriendelijke staff.
Reactie van General Manager op 25 aug 2016
Dear Ingo, thank you for your nice feedback. Warm regards, Lilian Matthias

8/10 – Goed

rogier, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Keurig hitel
Keurig hotel 2 haltes van het messe gelande

6/10 – Redelijk

petra j.

goed hotel vriendelijk personeel
vriendelijk personeel die ook mee hielp toen de wifi niet werkte dit goed opgelost, restaurant zou een betere en simpele kaart mogen hebben vooral als je ook met kinderen komt.goed ontbijt

4/10 – Matig

JAB, Rotterdam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was te duur t.o.v. de kwaliteit.
Kamer oogde wat oubollig. Het zwembad en sauna waren ook wat verouderd en zagen er niet al te hygienisch uit. Ook was het zwembad koud en voor de helft gevuld. Bij het boeken via de website zagen we mooie foto's en hadden dus mede door de prijs die we ervoor betaalden meer verwacht.

8/10 – Goed

lammy, Hoogeveen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Interieur wat gedateerd, maar ......
Wat een fijne sfeer in dit hotel, heerlijk gegeten in het restaurant. Leuke bediening, zeer voorkomend en hulpvaardig. Het enige wat ik jammer vobd, waren de vieze overgordijnen, daar moest ik echt proberen langs te kijken. Het leek wel of iemand zijn neus erin gesnoten had. En ga je met je vinger over een richeltje, dan lag er nogal wat stof. Schoonmaak met de Franse slag. Bijzonder prettig waren in de lobby de computers waar vrij gebruik, ook internet, gemaakt kon worden. Ontbij was eenvoudig, maar gezien de prijs, zeer de moeite waard. Wij hebben een fijn verblijf gehad in dit hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Prima hotel, beetje gedatteerd
Er lag een lege fles onder het bed en het raam sloot niet goed op onze kamer. Ontbijt was goed en dichtbij toegangswegen en U-Bahn

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
relaxed en alles prima in orde
prima hotel en goede voorzieningen. aardig personeel, ook voor kinderen. goed ontbijt

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hat eine super Lage alles schön zu erreichen mit den öffentlichen Verkehrsmitteln, ein Rewe direkt neben an und ein Hotel eigener Parkplatz
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Philipp op 16 mei 2024
Liebe Sophie,Vielen Dank für die tolle und schöne Bewertung, die Sie unserem Hotel und den gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns so gut gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Alles Gute aus Köln und bleiben Sie gesund!Mit freundlichen Grüßen,Philipp SchüllOperations Manager i.V.

6/10 – Redelijk

Sebastian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr Altes Hotel.Im Badezimmer ist die Tapette ab,der Putz fällt ab,risse in der Wand bzw Tapette
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Andreas

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Alles in allem alles ganz gut
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Philipp op 23 apr 2024
Lieber Andreas,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Alles Gute aus Köln und bleiben Sie gesund!Mit freundlichen Grüßen,Philipp SchüllOperations Manager i.V.

8/10 – Goed

Brian und Anne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer sind etwas in die Tage gekommen und nicht so super gereinigt. Im Bad lag noch ein Zehennagel auf dem Boden... Der Service an der Bar und Restaurtant war super nett, veganes Essen hat auch klasse geschmeckt. Frühstücksauswahl ist absolut in Ordnung, für jeden was dabei, Hafermilch wäre vielleicht ein Vorschlag. Das Parken ist sehr gut direkt hinter dem Hotel.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Philipp op 16 apr 2024
Liebe Brian und Anne,Vielen Dank für die gute und ausführliche Bewertung, die Sie unserem Hotel, dem Frühstück und den Zimmern gegeben haben - wir geloben Besserung bei der Reinigung! Wir haben manchmal Hafer-, manchmal Sojamilch im Angebot, fragen Sie gerne unsere Mitarbeiter! Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Alles Gute aus Köln und bleiben Sie gesund!Mit freundlichen Grüßen,Philipp SchüllOperations Manager i.V.

8/10 – Goed

Fatih

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Preis leistung ist gut
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Philipp op 4 apr 2024
Lieber Fatih,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Alles Gute aus Köln und bleiben Sie gesund!Mit freundlichen Grüßen,Philipp SchüllOperations Manager i.V.

8/10 – Goed

Katharina

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr freundlich und höflich und die Eingangshalle war auch sehr schön gestaltet. Die Zimmer waren gut ausgestattet, allerdings sehr renovierungsbedürftig. Auch auf die Sauberkeit sollte besser geachtet werden. Das Frühstück war sehr reichhaltig und gut. Aber auch hier im Speisesaal hätte ich mir mehr Sauberkeit gewünscht (unser Besteck war dreckig und die Gläser für Saft sahen nicht gespült aus)
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Philipp op 4 apr 2024
Liebe Katharina,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben und vielen Dank auch für die Hinweise zu den Aspekten, die Ihnen nicht so gut gefallen haben, da arbeiten wir gerne für Sie dran! Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Alles Gute aus Köln und bleiben Sie gesund!Mit freundlichen Grüßen,Philipp SchüllOperations Manager i.V.

2/10 – Ontzettend slecht

Christian

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hatte nie eine schlechteres und ungepflegteres Hotel in den letzten Jahr. Der verrottete Charme der 90er. Ein Bad mit einer alten Glastür, eine Badewanne mit einem Duschkopf, der nicht zu befestigen war, Dreck im Zimmer, Dreck im Bad. Unfreundliches Personal, wenig hilfsbereit bei Frage bzw. Beschwerden, die ich hatte. Lautes Fahrstuhlgeräusch in der 4. Etage. Laut von der Hauptstraße vor der Tür. Die Hotelbar macht an einem Samstag um 22:45 die letzte Runde. Gäste kommen noch um 22:50 und wollen etwas bestellen. Die Kellner haben nur noch aufgeräumt und auf den Automaten verweisen. Lackabplatzer an den Türen. Eckelige Flecken an den Wänden in Flur und Zimmer. Bettwäsche war vergilbt. Die Kopfkissen total durchgeschlafen. Die Bettdecke für den Winter viel zu dünn. Aber bei dem Krach draussen macht man das Fenster eh besser zu. Alles in Allem eine Katastrophe. Ich rate jedem Gast von diesem Hotel ab. Geht für weniger Geld lieber in ein Hostel oder Motelone.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Philipp op 18 mrt 2024
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Auch wenn wir es bedauern, dass Sie keine besseren Erfahrungen bei uns gemacht haben, hilft uns Ihre Beurteilung dazu zu lernen und uns zu verbessern. Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können wie andere Gäste. Alles Gute aus Köln und bleiben Sie gesund!Mit freundlichen Grüßen,Philipp SchüllOperations Manager i.V.

10/10 – Uitstekend

André

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All fine
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Philipp op 13 mrt 2024
Dear André,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. All the best from Cologne!Sincerely,Philipp SchüllOperations Manager p.p.

6/10 – Redelijk

Alex

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Fenster von unserem Zimmer ist beschädigt der Aufzug war zu laut es ist sehr hellhörig
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Philipp op 30 jan 2024
Liebe(r) Alex,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen und bitte verzeihen Sie die Lautstärke am Aufzug, beim nächsten Mal geben wir Ihnen gerne ein Zimmer in einem anderen Gebäudeteil. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Alles Gute aus Köln und bleiben Sie gesund!Mit freundlichen Grüßen,Philipp SchüllOperations Manager i.V.

10/10 – Uitstekend

ARI

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Philipp op 16 jan 2024
Lieber Ari,Vielen Dank für die tolle Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns so gut gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Alles Gute aus Köln und bleiben Sie gesund!Mit freundlichen Grüßen,Philipp SchüllOperations Manager i.V.

6/10 – Redelijk

Viktoria

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van L.S. op 20 dec 2023
Liebe Viktoria,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Ihr Leonardo Hotel Köln

6/10 – Redelijk

Maria

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Philipp op 8 jan 2024
Liebe Maria,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Alles Gute aus Köln und bleiben Sie gesund!Mit freundlichen Grüßen,Philipp SchüllOperations Manager i.V.