Exterieur

Beoordelingen van Leonardo Royal Hotel Köln - Am Stadtwald

4 out of 5
Leonardo Royal Hotel Köln - Am Stadtwald
Duerener Strasse 287, Cologne, NW

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 151 van 466 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 208 van 466 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 466 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 466 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 466 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Harrie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Frederico

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Philipp op 6 jan 2023
Dear Federico,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. All the best for 2023!Sincerely,Philipp Schüll - Assistant General Manager

6/10 – Redelijk

ronnie

4 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Nicolaas van der Jennifer

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

S.P.

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with public transportation nearby.
Great hotel. Area close to the hotel, a large park, is great. Also close to the center of Köln where you can go to with the subway or tram.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van M.Touihri op 30 mrt 2021
Dear S.P., thank you very much for visiting and providing us with your impressions of our hotel. It is our goal to make each of our guests feel special. We work hard to achieve this goal. Guest comments and feedback are extremely useful for improving our performance. We hope to see you soon again and wish you all the best. Best regards, M.Touihri - Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf
Het was helemaal in orde. Alles goed verzorgt.
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Max Ormanns op 29 sep 2020
Dear guest, thank you for your great assessment and the 10 points. Nice to read you felt comfortable. Looking forward to your next visit. Kind regards Max Ormanns Guest relation

6/10 – Redelijk

Brenda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Onvriendelijke receptionist
De receptie was absoluut niet vriendelijk. Helemaal geen hallo en geen uitleg over waar alles in het hotel was.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Max Ormanns op 24 aug 2020
Dear Brenda, thank you for your assessment. I just can apologize for my colleague, if he or she was unfriendly. Normally my colleagues from the front desk are getting positive Feedbacks. So may I kindly ask you, to whom you talked, so I can check the situation? Thank you for your cooperation. Kind regards Max Ormanns Guest relation

8/10 – Goed

Benny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor herhaling vatbaar
Zeer aangenaam hotel, nette kamers, vriendelijk personeel, ruime parking en een heel lekker en uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Max Ormanns op 25 dec 2019
Dear guest, thank you for your nice assessment. Looking forward to your next visit. Kind regards, Max Ormanns Guest relation

8/10 – Goed

Jack

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Mooi hotel op rustige plek. Goede parkeergelegenheid en goed ontbijt. Echter niet op geringe loopafstand van het centrum.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Max Ormanns op 2 dec 2019
Dear guest, thank you for your nice assessment. Looking forward to your next visit. Kind regards Max Ormanns

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel met mooi terras. Dichtbij d etram naar het centrum. Ontbijt was zeer goed
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Max Ormanns op 21 jul 2019
Dear guest, thank you for your nice assessment. Looking forward to your next visit. Kind regards, Max Ormanns Guest relation

10/10 – Uitstekend

JG.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, vriendelijk personeel, nette kamer met fantastisch uitzicht. Minpunt was het constante gebrom van de airco.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Max Ormanns op 9 dec 2018
Dear guest, thank you for your great assessment. Looking forward to your next visit. Kind regards, Max Ormanns Guest relation

8/10 – Goed

E

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Prima, net hotel met een prima ligging dichtbij de Tram naar de stad.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Max Ormanns op 6 dec 2018
Dear guest, thank you for your nice assessment. Looking forward to your next visit. Kind regards, Max Ormanns Guest relation

8/10 – Goed

K, Amsterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
Goed hotel. Goed eten. Schoonheid van kamer kon beter
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Max Ormanns op 25 apr 2018
Dear guest, thank you for your nice assessment. Looking forward to your next visit. Kind regards, Max Ormanns Guest relation

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige ligging in het Stadtwald, rustig met de stad binnen handbereik
Reactie van General Manager op 23 dec 2016
Sehr geehrter Gast, wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Aufenthalt in unserem Hause und für das damit entgegengebrachte Vertrauen. Schön, dass Sie im Hause waren und es Ihnen bei uns gefallen hat. Vielen Dank an dieser Stelle, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Meinung abzugeben und unser Haus so gut zu bewerten.Wir wünschen Ihnen und Ihrer Familie alles Gute, eine ruhige und besinnliche Weihnachtszeit und ein gesundes und friedvolles Jahr 2017. . Herzliche Grüße aus dem Leonardo Royal Hotel Köln Marielle Canders

8/10 – Goed

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel aanrader
Goed ontvangen, ontbijt € 18,00 persoonlijk vindt ik dit aan de dure kant. Parkeren € 15,00 is te duur
Reactie van General Manager op 23 dec 2016
Geachte gast Wij danken u hartelijk voor uw verblijf in ons huis en voor de aldus vertrouwen. Leuk dat je in het huis en deed je het leuk vindt bij ons. We hebben ook de kosten voor de parkeergarage, die we dan ook moeten berekenen. Boek ontbijt recht wanneer je aankomt op rekenen wij EUR 15, - per persoon. Wij wensen u fijne feestdagen en een gelukkig 2017 Hotel Leonardo Royal am Stadtwald in Köln Marielle Canders

8/10 – Goed

Marie Therese

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima verblijf, receptie kon ons alleen niet voldoende informeren over welke halte we konden opstappen om naar centrum( dom) te gaan. En onze safe in hotelkamer werkte niet. Verder wel vriendelijk personeel .
Reactie van General Manager op 23 dec 2016
Geachte gast, dank je wel dat je een gast in ons huis en nu is de tijd genomen hebben ons om te evalueren. We zijn verheugd dat u blij met de vriendelijkheid van het personeel waren. Sorry, dat men kon niet genoeg informatie vertellen bij de receptie, dit is niet onze standaard. We zullen dit intern te verduidelijken in het huis. Grootjes Marielle Canders Hotel Leonardo Royal am Stadtwald in Köln

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Goed hotel dicht bij stadion van 1.FC Koln waar we naar toe gingen voor een concert van Queen. Ontvangst prima, drinken in minibar gratis net als het welkomstdrankje. Eten was lekker, wel beperkte kaart. Parkeren wel prijzig: € 15 per dag, net als het ontbijt € 15 per persoon. Er zit een goede bakker op loopafstand van het hotel waar je kunt ontbijten. Parkeren kun je ook (gratis) aan de kant van de straat. Openbaar vervoer naar het centrum op 300 meter. Goede verbinding met zowel bus als tram.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlak bij de stad op fietsafstand; goede parkeergelegenheid, makkelijk "aanreidbaar"; naast het park gekegen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Prima Hotel niets op aan te merken

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Irmgard

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
In der Dusche ist die Armatur defekt
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Mohamed op 30 apr 2024
Liebe Irmgard,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit Freundlichen Grüßen,Mohamed Matout Front Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Topp Lage. Ruhig, gute Parkmöglichkeiten und sehr gute S-Bahn Anbindung. Sehr freundliches Personal.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Joyce

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good restaurant with nice view
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mohamed op 29 mrt 2024
Dear Joyce,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards from CologneMohamed Matout - Front Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

Margarete

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima Hotel, sehr sauber, sehr gute Lage am See. Frühstück super, sehr angenehmes Ambiente 😊
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mohamed op 29 mrt 2024
Liebe Margarete,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus KölnMohamed Matout - Front Office Shiftleader

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War alles ok
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Mohamed op 29 mrt 2024
Lieber Thomas,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus KölnMohamed Matout - Front Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

Pia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 21 feb 2024
Liebe PiaVielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus Köln

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 21 feb 2024
Lieber ChristopherVielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus Köln

10/10 – Uitstekend

Manal

1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Bulent

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cata catastrophique
Les commentaires 10/10 sont souvent trompeuse trompeur sont fictifs je pense, c’est un hôtel 4,5 étoiles qui mérite vraiment deux étoiles maximum chambre 115 au premier, la chasse d’eau ne fonctionnait pas l’eau de la douche ne coulait pas. Les matelas était de très mauvais qualité. Bon bref si vous avez la possibilité de prendre un autre hôtel prenez un autre hôtel.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Royal Köln - Am Stadtwald Team op 26 feb 2024
Dear Guest,It's truly regrettable to hear about the inconveniences you experienced during your stay with us. We are dedicated to ensuring the comfort of our guests and it appears we didn't meet this expectation in your case.Please accept our sincere apologies for the issues you encountered with the room facilities. Your feedback is crucial to us and we will certainly use it to improve.Should you decide to give us another opportunity in the future, we will strive to provide the level of service and comfort you expect from a hotel like ours. Best Regards

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mohamed op 29 jan 2024
Lieber Michael,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Mohamed Matout - Front Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mohamed op 29 jan 2024
Liebe Rebecca,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Mohamed Matout - Front Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

Ashyre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mohamed op 29 jan 2024
Liebe Ashyre,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Mohamed Matout - Front Office Shiftleader

4/10 – Matig

Mohan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
was not gr8 as there was no one to assist when needed a/c was non functional and stayed cold overnite
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mohamed op 21 jan 2024
Dear Guest,we are sorry to hear that your stay at the Hotel Leonardo Royal Köln - Am Stadtwald did not meet your expectations. We place great importance on always providing our guests with a pleasant and comfortable experience and it is unfortunate that this was not the case in your instance.We take your comments regarding the lack of support and air conditioning seriously. Such experiences are not representative of the quality we strive for. We hope you will give us another chance to convince you of our service. With kind regards,Your team from the Hotel Leonardo Royal Köln - Am Stadtwald.Mohamed MatoutFront Office Shiftleader

8/10 – Goed

Yalcin

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Leonardo Royal Köln - Am Stadtwald Team op 26 feb 2024
Lieber Yalcin, vielen Dank für die gute Bewertung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Leonardo Royal Köln - Am Stadtwald. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen bis dahin eine gute Zeit.

6/10 – Redelijk

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
das Hotel befindet sich in der Renovierung. Das teure Frühstück war sein Geld nicht wert. Der bezahlte Parkplatz war belegt, somit musste eine Alternative gesucht werden. Die Rezeption war nett und zuvorkommend, das Personal im Restaurant leider nicht.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 14 dec 2023
Lieber MartinVielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus Köln

8/10 – Goed

Adnan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Was nice
+ Restaurant was good. + Bathroom was below average, with small shower with inwards collapsing doors. No bathtub, no slippers. +Bed was clean and comfortable. + Tv was OK, a bit outdated (can't connect your devices) + Employees were warm. + Small maintenance going on in some floors, but not too much and it was communicated in elevators.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 8 dec 2023
Dear AdnanThank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards from Cologne

10/10 – Uitstekend

Ulf

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 29 nov 2023
Lieber Ulf Wir freuen uns sehr über die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus Köln

4/10 – Matig

RODRIGO

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel estaba en remodelación y no te dicen en la recepción. No había agua caliente para bañarte y tampoco dicen. Hasta el otro día que nos quejamos hicieron descuento. En general no me sentí a gusto.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van T. Badura op 1 dec 2023
Dear guest,We are sincerely sorry to hear that your stay at the Hotel Leonardo Royal Köln - Am Stadtwald did not meet your expectations. We take your feedback seriously and regret that the renovations and hot water issue have impacted your experience.It is our constant endeavor to offer our guests a pleasant and comfortable stay. We hope that despite the inconveniences mentioned above, we will be able to welcome you again in the future.Best regards,Your team from the Hotel Leonardo Royal Cologne - Am Stadtwald

10/10 – Uitstekend

susan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
close to tram for easy access to downtown
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van T. Badura op 1 dec 2023
Dear guest, thank you very much for your great rating of our Leonardo Royal Köln - Am Stadtwald after your stay. We are happy that you had a good time and hope to welcome you soon again. Kindest regards, Your Team from Leonardo Royal Köln - Am Stadtwald

4/10 – Matig

TÜRKAY

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hayalkırıklığı
konumu çok iyi değildi.Her iki tramvay durağının ortasında ve de 6 dakika yürüme mesafesindeydi.Brahmstrasse durağından da Dürener Str durağından ellerinde bavullarla yağmur altında yürümek çok zor oldu. Kahvaltı 19 Euro ve Türkiyedeki otel kahvaltıları ile karşılaştırıldığında bize göre kahvaltı zayıftı.Yastık menüsü olmaması hayalkırıklığı yarattı.Sert veya boyun fıtığı yastığı yani ortopedik yastık bulamadılar.Odada resepsiyonun numarası yazmıyordu;aşağıya resepsiyona inmek ve öğrenmek zorunda kaldık. Ayrıca odada menü de yoktu ki odaya yemek söylemek istedik sonra vazgeçtık bu yüzden.Buzdolabı boş;minibar var ama içi boş.Buzdolabı iyi soğutuyor. İlk gün su ikramı vardı;ikinci gün su vermemeleri hoş değil.Mercure otel daha iyi .Resepsiyon çalışanları çok nazik.Manzara çok güzel.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van T. Badura op 1 dec 2023
Dear guest,We are sorry to hear that you were not completely satisfied with your stay with us at the Leonardo Royal Hotel Cologne - Am Stadtwald. Your observations and experiences are very important to us in order to continuously improve our service.It is unfortunate that you did not like the location of our hotel and the breakfast. We strive to offer a varied and high-quality breakfast.We take note of your comments regarding the choice of pillows and the lack of information in the room and will pass them on. Our goal is to provide every guest with a comfortable and enjoyable stay.We are pleased that you were able to highlight the friendliness of our staff and the beautiful view. This confirms our philosophy of ensuring our guests have a pleasant stay.We would be happy to welcome you again in the future and offer you a better experience.Best regards,Your team from the Leonardo Royal Hotel Cologne - Am Stadtwald

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 29 okt 2023
Lieber GastVielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Jørn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt hotel. Tæt på park og by.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 17 okt 2023
Dear Jorn Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Carin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne wieder!
Es war alles prima. Empfang, Zimmer, Umgebung.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 17 okt 2023
Liebe CarinVielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus Köln

10/10 – Uitstekend

Eugenijus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 9 okt 2023
Dear EugenijusThank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zentrale Lage des Hotels mit Seeblick
Sehr schöne Lage
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 9 okt 2023
Liebe AnnaVielen Dank für die gute und detaillierte Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen aus Köln

6/10 – Redelijk

KENICHIRO

good HOTEL
静かな場所に立っておりとても快適なホテルです。朝食は充実しており楽しめました。すぐ裏に湖もあるので朝の散歩におすすめです。 This is a very comfortable hotel located in a quiet location. The breakfast was substantial and I enjoyed it. There is also a lake right behind it, so it is recommended for a morning walk.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 9 okt 2023
Dear KenichiroThank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Kind regards

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 9 okt 2023
Lieber MartinVielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus Köln

8/10 – Goed

Juliana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Manager op 17 okt 2023
Liebe JulianaVielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus Köln

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lisa Butterweck - Front Office Teamleader op 5 sep 2023
Lieber FrankVielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße aus Köln