Lobby

Beoordelingen van Radisson Blu Hotel, Cologne

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Cologne
Messe Kreisel 3, Cologne, NW

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 166 van 372 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 122 van 372 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 372 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 372 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 372 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Fatma

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Iris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi fijn hotel met goede bedden en voldoende ruimte. Nadeel is de warmte, het is erg heet en niet te reguleren.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Flavia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi gehad
Wij hebben een mooi stag gehad. Kamer was niet helemaal goed schoon.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed.
Erg goed! En dichtbij beurs.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Shokoofe, FO Agent op 22 sep 2023
Hartelijk dank voor uw feedback.We zijn blij te lezen dat u genoten heeft van onze gunstige locatie.Het zou geweldig zijn om u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Emmeline

2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Anita vom Radisson blu Team Köln op 23 apr 2022
Dear Emmeline, Thank you very much for your feedback. Seeing a guest appreciating our room interior and design is great. Thank you for that! Feel free to visit us any time! You will find us exactly where you found us the first time, promise! With kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel met super mooie bar
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Maurice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meerdere keren al geweest. Altijd netjes, zeer goede beden, van alle gamakken voorzien op de kamers. Super ontbijt. Echt een aanrader.
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Ruth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi
Het was een fijn en mooi hotel, maar alle wc’s die niet op de kamer waren, zaten dicht, het restaurant was niet open.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Maurice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location few steps from Exhibition Koln Messe. Very nice staff and services
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Front Office Manager op 18 okt 2021
Dear Maurice thank you for your great feedback. We love to hear that your stay did fit your expectations. Best regards, Radisson Blu Hotel, Cologne

8/10 – Goed

Tim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goef
top verblijf dichtbij de beurs
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Front Office Manager op 20 okt 2021
Dear Guest, thank you for the great feedback! Best regards Radisson Blu Cologne

10/10 – Uitstekend

Tim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerlijk
Goed hotel direct naast hal 6 en 9 van de beurs.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Front Office Manager op 20 okt 2021
Dear Guest, thank you for the great feedback! Best regards Radisson Blu Cologne

8/10 – Goed

Jenny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Jack

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
inchecken 30 min gewacht, uitchecken vreselijk,wederom 30 min ze waren van mening dat we maar 1 kamer gereserveerd hadden
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
personnel not so friendly .............................
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel fijn hotel . Je wordt goed geholpen als je een vraag hebt.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Hilde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel, vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Crist

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

gerlinda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gezinsuitstap naar de kerstmarkt
zeer aangenaam hotel, gezellige lounge,vriendelijk personeel en schitterend ontbijt !!!
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Baliemedewerker was behoorlijk ongeïnteresseerd tijdens het inchecken. Gaf geen informatie over ontbijt, gebruik internet; het lukte hem nog net om ons de sleutelkaarten te overhandigen, voordat hij in gesprek ging met een collega.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel proper. Goed ontbijt. Maar 1 van de sauna’s was kapot en de andere was niet zo warm. Begon pas na 3 kwartier te zweten. Had voor de wellness dit hotel gekozen maar viel dan wat tegen
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig business hotel
Heel net ,modern hotel,goede service , geweldig ontbijt Aanrader
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Mooi verzorg hotel, heerlijk ontbijt. Zeer zuivere kamers en empatisch personeel
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect verblijf dichtbij de Koelnmesse
Erg mooi hotel, direct bij Koelnmesse. Net gerenoveerd, erg modern en standaard kamer is luxurieus!
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is prima, parkeergarage is erg klein en beperkt in plaatsen , diner in de bar is erg duur
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein super Hotel in Köln. Nicht weit zum Dom...gute Anbindung. Sehr umfangreiches Frühstück und nette Zugaben. Die Zimmer groß und sauber, Modern und komfortabel. Ich werde es weiterempfehlen!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Henrik op 30 apr 2024
Hallo Dennis,Mit viel Freude haben wir Ihren Kommentar gelesen, vielen Dank dafür! Es ist schön zu sehen, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und Ihnen das Zimmer gefallen hat! Bei unserem Frühstücksbuffet ist für jeden was dabei. Schön, dass Sie mit uns gut in den Tag starten konnten. Über einen weiteren Besuch würden wir uns sehr freuen!Mit freundlichen GrüßenHenrik vom Radisson Blu Team Köln

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hat alles so weit gepasst. Spartipp: nach dem Kreisverkehr kommt eine Straße zu DHL, hier kann man für 5€ - 24 Stunden parken. Das ist deutlich preiswerter als das Hotel 👍
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Henrik op 30 apr 2024
Hallo Chris,Herzlichen Dank für Ihr Feedback. Wir sind immer bemüht unsere Gäste zufrieden zu stellen und es ist schön zu lesen, dass dies nicht unbemerkt bleibt. Gerne sind wir auch bei Ihrer nächsten Reise wieder für Sie da!Mit freundlichen GrüßenHenrik vom Radisson Blu Team Köln

10/10 – Uitstekend

Ferry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolut empfehlenswert, sehr umfangreiches Frühstück. Parken ist relativ günstig im Vergleich zu österreichischen Hotels.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Henrik op 30 apr 2024
Hallo Ferry,Vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben uns zu bewerten. Um gut in den Tag zu starten ist ein ausgewogenes Frühstück sehr wichtig! Es ist schön zu sehen, dass wir mit unserem Frühstück all Ihre Vorlieben erfüllen konnten. In unserem hauseigenen Parkhaus bieten wir genügend Verfügbarkeiten, um Ihr Auto sorgenlos abzustellen und Ihr Hotelzimmer sofort zu erreichen. Gerne sind wir auch bei Ihrer nächsten Reise wieder für Sie da!Mit freundlichen GrüßenHenrik vom Radisson Blu Team Köln

8/10 – Goed

Eugen

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Henrik op 30 apr 2024
Hallo Eugen,Vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir sind immer bemüht unsere Gäste zufrieden zu stellen und es ist schön zu lesen, dass dies nicht unbemerkt bleibt. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen GrüßenHenrik vom Radisson Blu Team Köln

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Radisson Blu Hotel ist der Gestaltung sehr ansprechend. Dennoch erkennt man in den Zimmern die Durchlaufquote der Gäste. Es ist verständlich, dass nicht jeder kleinste Mangel behoben wird, dennoch dämpft es den Gesamteindruck, wenn sich die Makel häufen, weil man das bei einem Hotel in dieser Sternekategorie nicht erwartet. Das Personal ist sehr freundlich und aufmerksam. Das Frühstück ist herausragend.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van at op 30 mrt 2024
Guten Tag Stefan,herzlichen Dank für Ihr Feedback.Unser Personal ist das Herzstück unseres Hotel und bemüht sich stets, all unseren Gästen bei Fragen und Problemen zur Seite zu stehen. Toll, dass Sie unsere Servicequalitäten schätzen. Bei unserem Frühstücksbuffet ist für jeden was dabei. Schön, dass Sie mit uns gut in den Tag starten konnten. Wir hoffen, Sie bald wieder in einem unserer Radisson blu Hotels begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenAndrian vom Radisson blu Team Köln

10/10 – Uitstekend

Kristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel mit tollem Frühstücksbuffet welches keine Wünsche offen lässt. Lanxess Arena fußläufig super erreichbar.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van at op 30 mrt 2024
Guten Tag Kristina,herzlichen Dank für Ihr Feedback.Um gut in den Tag zu starten ist ein ausgewogenes Frühstück sehr wichtig! Es ist schön zu sehen, dass wir mit unserem Frühstück all Ihre Vorlieben erfüllen konnten. Die Nähe zur Lanxess-Arena und Deutzer Bahnhof ist das, was unser Hotel ausmacht. Es freut uns, dass Sie unseren Standort schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder in einem unserer Radisson blu Hotels begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenAndrian vom Radisson blu Team Köln

8/10 – Goed

Anna, Cambridge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property itself is clean and the staff is friendly. The room was large for a European hotel. The restaurants are good and offer a variety of choices for people with food allergies.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Franziska op 10 mrt 2024
Dear Anna, Thank you for taking the time to rate us. We are very happy to hear that you enjoyed your stay and that our restaurant was able to accommodate any allergies. We hope to welcome you back here soon. Kind regards, Franziska from the Radisson Blu Team Cologne

4/10 – Matig

??

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ice machine was out of order since Friday. I asked them to repare it..but until Monday night ,.they didn't make it.. I stayed 4 night and room number was 632...It's terrible.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Franziska op 5 mrt 2024
Dear guest, Thank you for your feedback. As I did this morning at Check Out, I would like to apologize to you again for the inconvenience. I understand that the non-functioning ice machine and the misleading information about it was very annoying for you. As mentioned, our technical department has been informed and all colleagues at reception are now aware that the ice machine on the sixth floor is currently out of order. However, I hope to be able to welcome you again soon and I am sure that we will be able to win you over again. Should you have any questions or requests in the meantime, we are of course here for you at any time. Best regards, Franziska from the Radisson Blu Team CologneTranslated with DeepL.com (free version)

10/10 – Uitstekend

Jana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Keone, Greenville

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Sergio

Positief: Netheid
Some of the staff were not very considering.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Franziska op 24 feb 2024
Dear Sergio, Thank you for your review. I am sorry to hear that you were not fully happy with our staff during your stay. Please be assured that your satisfaction is number one priority for all of our colleagues. I hope to welcome you here again soon to show you that we can do better in this regard. Kind regards, Franziska from the Radisson Blu Team Cologne

8/10 – Goed

Birgit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles gut
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Franziska op 24 feb 2024
Liebe Birgit, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt gefallen hat und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Mit herzlichen Grüßen, Franziska vom Radisson Blu Team Köln

8/10 – Goed

Jana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Service Tolles Hotel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Franziska op 24 feb 2024
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr tolles Feedback. Es freut uns sehr zu hören, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Sollten Sie in der Zwischenzeit Fragen oder Wünsche haben, können Sie sich jederzeit gerne an uns wenden. Mit freundlichen Grüßen, Franziska vom Radisson Blu Team Köln

4/10 – Matig

Alexandria

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
1. Called the property directly before booking to confirm they can accommodate a gluten allergy after confirmation I booked. Not once but twice did my food come with gluten the staff was not knowledgeable and coming for a business trip I could have ended up really sick. The menu also had alergen markings and they still messed up I needed to go off property for dinner 2. Our bathroom smelt like sewage, I called twice and nothing was changed the toilet in the bathroom was leaking crap to the floor which was not even cleaned by roomservice or fixed after a complaint it was just gross 3. Room service was terrible they left one towel each day for 2 occupancy room with two people, did not refill coffee capsules for the machine, did not even replace used coffee cups I also needed to call I stay at this hotel every year for the ISM trade show, pay a premium to be able to walk to the show and it’s a hefty premium compared to other hotels in the area and it was just a terrible stay this time
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Robin op 31 jan 2024
Dear Alexandria,We sincerely apologize for the multiple issues you encountered during your recent stay with us. Your feedback is extremely important, and we deeply regret that we fell short of your expectations. Please know that we take your concerns seriously and are committed to addressing and rectifying these issues promptly.We value your loyalty as a returning guest, and we are truly sorry that your recent stay did not meet the standards you expect from us. Your comments will be shared with the respective teams, and we will take immediate action to rectify the issues you've highlighted.Kind regardsRobin from Radisson blu Hotel Team Cologne

10/10 – Uitstekend

Harry

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Robin op 31 jan 2024
Dear Harry,Thank you very much for your feedback.We wish to welcome you again someday!Kind regards

10/10 – Uitstekend

Per

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rigtigt godt hotel
Hvad skal jeg sige, alt spillede intet negativt at sige. Nu var jeg der til EM-semifinale i Håndbold, og er hotellet godt nok til det Tyske landshold så er det også godt nok til mig. Perfekt gå afstand til Lanxess Arena.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Robin op 31 jan 2024
Dear Per,Thank you very much for your feedback.We would be very grateful to be part of your next travel plans again.Kind regardsRobin from Radisson Blu Hotel Team Cologne

10/10 – Uitstekend

Conrad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Yannis op 30 jan 2024
Sehr geehrter Herr Lürmann,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns eine Bewertung zu schreiben. Es freut uns zu hören, dass Sie sich bei uns rund um wohlgefühlt haben und Ihren Aufenthalt genießen konnten.Wir hoffen Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenYannis Molitor aus dem Radisson Blu Köln

10/10 – Uitstekend

Benno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lloyd

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ecevit

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Don

2/10 – Ontzettend slecht

Martina

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Aimen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception were very nice and helpful!
3 nachten verbleven in november 2023