Lounge

Beoordelingen van Ruby Ella Hotel Cologne

Ruby Ella Hotel Cologne
Hohenzollernring 79-83, Cologne

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 144 van 233 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 64 van 233 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 233 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 233 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 233 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

AAJ

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Giorgia

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Meggie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Yair

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Romy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, voldoende parkeergelegenheid onder het hotel en fijne kamers
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keulen Ruby Ella
Ales was leuk, lekker gek hotel met ‘rock’ thema. Wastafel in de slaapkamer en toilet en douche in soort van glazen (melk glas) constructie. Het ontbijten was lekker, maar jammer dat er geen omelet, gebakken ei of bacon geserveerd werd. Omgeving ontzettend levendig
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Ton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verrassend originele mooie kamer, zeker niet standaard en cosy betekend niet krap. Prima te doen met 2.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Rudi

3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Ahmet

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alleen hef douche was een grote drama. De drain kan het water niet aan waardoor al het water het toilet en daarna de kamer in loopt. Het was een klein zwembadje in de kamer…

6/10 – Redelijk

Sandra

3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Jesse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

V.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke stijl, fijne kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay
Fantastic! Perfect location + parking. High standard service (@Hazwa). Delicious breakfast (+ vegan). Sweet dreams in a very nice room.
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Loay

8/10 – Goed

Svenja

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Bjorn, Enschede

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf. Het ontbijt kan beter; veel was op ook al waren we er op tijd.

10/10 – Uitstekend

Jerney

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als ik iemand ken die naar Keulen wil, zal ik altijd dit hotel adviseren. Top kamer en milieu vriendelijk met vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Casper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Liesbet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Mark, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Ab

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel mooie kamers Het enige wat ontbreekt is een full english breakfast maar dat is iets persoonlijks
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Goran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Sergio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Liselot

2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Kanwal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Alles zeer netjes. Kamer erg stijlvol en een stevig/ zacht bed. Ontbijt ook goed en gevarieerd. Locatie in de buurt van snelweg maar ook op loopafstand naar het centrum. Alleen de 20 euro per dag parkeergeld wat overdreven gezien je om de hoek voor 8 euro per dag kan staan in een garage.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Arlena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a gorgeous place to stay! Book breakfast in advance or it's very expensive. Their in-room hygiene products are excellent and smell so good! Great place.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Raphael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
le self check inn
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sebastian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Unterkunft im Herzen von Köln
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Janina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Julian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schöne und saubere Unterkunft. Es ist morgens sehr laut gewesen.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Gerardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genial, me encantó el hotel
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ciro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super, gerne wieder
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ruby Ella Team op 15 feb 2024
Hey Ciro, vielen Dank für deine tolle Bewertung. Freut uns, dass es dir so gut bei uns gefallen hat – wir lieben unser Hotel auch wirklich sehr und können es kaum erwarten, dich bei uns wiederzusehen.Dein Ruby Ella Team

10/10 – Uitstekend

Catrin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wie immer ein super Aufenthalt. Das Ruby Ella ist einfach perfekt von der Lage und durch die Versetzung in den „Innenhof“ super ruhig! Vielen dank an das gesamte Team vor Ort!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ruby Ella Team op 15 feb 2024
Hey Catrin, vielen Dank für dein Feedback. Es freut uns sehr, dass dir dein Besuch bei uns genau so gut gefallen hat wie die Male zuvor. Auch wir lieben unser Hotel sehr und können es kaum erwarten, dich wieder bei uns zu begrüßen.Dein Ruby Ella Team

8/10 – Goed

Majchrzycki

4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Stefan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Servet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nacht ist sehr kalt
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Georges

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jesse

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Philipp

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das ganze Hotel hatte ein angenehmen Geruch. Ich hatte das Gefühl,daß die Mitarbeiter hier gerne beschäftigt sind.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jannik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich war jetzt schon des Öfteren in dieser Unterkunft und jedes Mal war ich positiv überrascht. Kann es nur weiter empfehlen wir sehen uns an Silvester liebes Ruby Ella Hotel
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Neil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ceyda

Negatief: Netheid
This hotel did not respect any unexpected situations and did not cancel my reservation/ did not refund..
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ruby Ella Team op 13 dec 2023
Hey Ceyda, Thank you for taking the time to share your experience with us. We understand your frustration and apologise for any inconvenience. As your reservation was made through a third party, they are your direct contractual partner for any changes, cancellations or rebooking. Therefore, the correct course of action is to contact them directly. They will be able to assist you with your reservation, inform you of their policies and contact the hotel if necessary. We understand that circumstances change, but it is also important to us to be fair to guests who choose flexible, cancelable rates. In future, we will recommend that you book a flexible rate that can be cancelled up to 6pm the day before your arrival. We are very sorry to hear about your interaction with our reservations team and apologise if our service did not meet your expectations. Please be assured that we will pass on your feedback to the team - they are usually very nice, we promise. We sincerely hope that you will consider giving us another chance.Your Ruby Ella Team

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr offen,unkompliziert,sehr nett eingerichtet,aber manchmal soviel hohe Stühle.Der Empfang ist sehr umständlich,man muss nochmal die persönliche Daten eingeben ,,und der Chip ist sehr empfindlich.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Kandis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had the best experience at Ruby Ella. The staff was lovely and so helpful. I loved the hotel. It was so modern and cool. I would totally recommend to any one and I will try to stay at their locations from here on out. It was a great experience.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

elaine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cool & trendy hotel in a perfect location
Very cool, trendy hotel with a great, laid back atmosphere. Perfect location. The rooms were amazing & the staff were brilliant. We loved it!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ruby Ella Team op 27 nov 2023
Hey Elaine, Thank you so much for telling us about your trip. It sounds like you had a brilliant time – we love that. We hope to see you again soon.Your Ruby Ella Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quirky
Great location and helpful staff. Loved the jazz theme and their green initiatives such as no housekeeping in return for a free drink at the hotel bar. Room comfortable and clean too
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ruby Ella Team op 15 nov 2023
Hey Sunshine, Thank you for your review. It is very important to us that our guests enjoy their stay with us, which is why we place great emphasis on cleanliness in all our hotels. For the sake of the environment, our guests can choose to have their rooms cleaned daily or every three days. If the guest chooses the second option at check-in, they will receive a free drink at the hotel bar. We are pleased to know that you appreciate our efforts. We look forward to welcoming you again soon. Your Ruby Ella Team

10/10 – Uitstekend

Simon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zentral, dennoch ruhig gelegen. Leckeres Frühstück und sehr schöne gemütliche Zimmer.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ruby Ella Team op 15 nov 2023
Hey Simon, vielen Dank für deine tolle Bewertung. Freut uns, dass es dir so gut bei uns gefallen hat – wir lieben unser Hotel auch wirklich sehr und können es kaum erwarten, dich bei uns wiederzusehen.Dein Ruby Ella Team