Pearl City Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Colombo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Pearl City Hotel

Exterieur
Dagelijks à-la-carte-ontbijt (LKR 2360 per persoon)
Terras
Deluxe Twin kamer, 1 tweepersoonsbed | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul

Kameropties

Deluxe Twin kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
  • 1 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
17, Bauddhaloka Mawatha, Colombo

In de buurt

  • Bellagio Casino - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Casino Marina Colombo - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Bandaranaike Memorial International Conference Hall - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Winkelcentrum Colombo City Centre - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Galle Face Green - 4 min. rijden - 3.7 km

Lokaal vervoer

  • Bambalapitiya Railway Station - 6 min. lopen
  • Colombo (CMB-Bandaranaike Intl.) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪New Banana Leaf - ‬2 min. lopen
  • ‪Elite - ‬3 min. lopen
  • ‪The Barefoot Cafe - ‬4 min. lopen
  • ‪Thai Cuisine Boulevard - ‬7 min. lopen
  • ‪KFC - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Pearl City Hotel

Hotel in de buurt van Winkelcentrum Colombo City Centre
Profiteer bij Pearl City Hotel van faciliteiten zoals wasvoorzieningen, een businesscentrum en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een bagageopslagruimte
  • Een kluis bij de receptie, kranten in de lobby en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 69 kamers bieden extraatjes zoals open haarden en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Extra bedden (tegen een toeslag) en gratis baby-/kinderbedjes
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: LKR 2.360 per persoon
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Open haard
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 11.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 14.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen LKR 2875 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. LKR 2360 per persoon
  • Toeslag voor extra bed: LKR 2875 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Pearl City Hotel Colombo
Pearl City Hotel
Pearl City Colombo
Pearl City Hotel Hotel
Pearl City Hotel Colombo
Pearl City Hotel Hotel Colombo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Pearl City Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Pearl City Hotel?

Vandaag, 28 jul. 2025, kost een verblijf bij Pearl City Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 29 jul. 2025 min. € 46,84, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Pearl City Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Pearl City Hotel?

Je kunt vanaf 11.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Pearl City Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 14.00 uur uit te checken.

Biedt Pearl City Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Pearl City Hotel?

Dit hotel ligt in Milagiriya, binnen 10 minuten lopen van Majestic City, Duitse Ambassade in Colombo en Marino Mall. Ook Universiteit van Colombo en Romanian Embassy liggen binnen 10 minuten lopen. Bambalapitiya Railway Station ligt op 6 minuten lopen.

Beoordelingen over Pearl City Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 40 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan, Waalwijk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Goed

Goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral de portier deed zijn uiterste best, zwembad op dak van de buren was heerlijk, daar mocht je gebruik van maken. De 2 dagen dat we daar waren hebben we ons goed vermaakt. Jammer dat ze aan het bouwen waren naast het Hotel (beginnen om 0600, en stoppen om 22.00 uur.

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Bryan

2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Boniface

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good friendly staff and facilities. Also quiet area.
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

MOHAMED

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Sanford

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Hans-Allan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Good for a relatively cheap stay in Colombo

The room was what I would expect for the relatively low price of Rs. 8300 including breakfast. The air-conditioning was good. There was not too much noise considering the city location. The Maldivian breakfast was excellent.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

premkumar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice really good service

Really nice service and good support
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Murthaza

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located rooms are small and bit run down since they where closed for so long with COVID, survived it with no major issues
13 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Reese

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Not the prettiest place but comfortable!

I read the reviews so I knew what I was getting. Small room but cozy and the staff was very nice. Room service was great and the TV actually worked (a rarity in my experience in Sri Lanka)
3 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Teresa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Don't go there

When we arrived the reception area smelt damp as if the hotel had not been opened for a long time. The first room we were shown stank of cigarette smoke and the carpet was dirty as if not hovered in ages. They sprayed with airfreshner but it did not help. The second room was small with double bed pushed against one wall. Unfortunately a new building has been set up next door. I'm sure if I opened the bedroom window I would have been able to touch the next wall. The restaurant and swimming pool are in the sister hotel the Pearl Grand next door. We asked to move our booking there but the manager next door was not helpful. We left within an hour of checking in. At least the manager of Pearl City was polite and offered to pay our taxi to our new hotel. Even as a cheap hotel it is not clean to stay here and the staff not helpful.
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel mit hilfreichem Personal

Wir haben unseren Aufenthalt im Hotel genossen. Es hat uns an nichts gefehlt und das Personal war sehr hilfreich.
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

AEJAZ

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
It’s good but Hotel cleaness should be more better
4 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Sunil Karara

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Never to go again

Very bad experience no exhaust very bad smell and lot of insects in room
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Family Shopping

We booked 2 rooms for our family. Room was ok but wifi is not working at all. All other things were just fine. The great advantage of staying in the hotel is can use their Pearl Grand freely.
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

rajesj, nepal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is good hotel but the bathroom is very narrow and conjusted - hard to get in!
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Girish

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We stayed there for sleep hence not much about it but it a nicely situated hotel.
2 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Aboo, Maldives

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice place to stay

Excellent staffs, great customer service, food was amazing
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

よし, 東京

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

騒音がうるさい。

価格に対して快適度はよくなかったと思う。 隣の建物が建設中のため、(早朝や深夜時間帯でも)部屋の中でも工事音がうるさい。 建物内へ入ったとき、塗料か薬品のようなにおいが鼻についた。 予約済みにも関わらず、部屋にはいれるまで時間がかかった。
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

박승현, 경기도

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

적당한 가격의 호텔입니다

호텔 옆 건물 신축 중으로 새벽부터 공사 소음 발생됨
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Nina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a good stay

4/10 – Matig

Ola Harald

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Perifert hotel i muslimsk område.Ikke uteliv.

Liten restaurant med begrenset service. Frokost serveres på nabohotellet. OK.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer