Exterieur

Beoordelingen van Courtyard by Marriott Columbus Tipton Lakes

3 out of 5
Courtyard by Marriott Columbus Tipton Lakes
3888 Mimosa Drive, Columbus, IN

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 406 van 938 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 283 van 938 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 118 van 938 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 77 van 938 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 54 van 938 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Maria

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

TRAVIS

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I reserved a room and when my family and I arrived, exhausted, the Courtyard By Marriot didn't have our reserved room. Then I had to spend 30 minutes on the phone getting another room. Poor. Done with Expedia!
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Leslie

Reisde met familie
Rooms are ok. Common areas are just okay. Hallways are beat up a bit. Our room was not ready until 6:30. We checked in but had to be moved to a different room as a result of some mix up. New room had toilet that would not flush. No breakfast offered in the morning. Only coffee. I expected a bit more from a Courtyard property. I won’t stay there again.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Courtyard Staff op 15 apr 2024
I do apologize for the inconvenience. Our Bistro is open Monday-Friday 6-10AM Saturday- Sunday 11-7AM for breakfast.

8/10 – Goed

Michael, Atlanta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic experience until final night (of 3) - kids running up and down halls at 11 PM, no one answering at front desk.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Emily

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Would be nice if the TVs in the hotel offered streaming services. Yall charge $100 a night, it wouldn’t hurt to upgrade things. Most people stream stuff now of days, it’s not that outlandish to consider. Hope you get with the times! the stay was great.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Courtyard Staff op 15 apr 2024
We do offer streaming services, the storm unfortunately knocked out our internet boxes during the storm I do apologize for the inconvenience as we let our provider know. Thank you for staying with us

10/10 – Uitstekend

Jesse

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Erica

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good area and close to Brown Co/Nashville, IN
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Abhishek

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Melinda

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didnt like the fact was told the pool was open then got there and it closed so very disappointed that my children and i got lied to about that and a few other things.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Agent op 1 apr 2024
Thank you for your response. Our pool has been closed for over a week, I truly apologize for them telling you other wise.

8/10 – Goed

Greg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was simple and clean. Friendly staff.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tarra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The lobby smelled AMAZING!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

James, Gallatin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Harold

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property but probably only mid class motel that doesn’t offer even coffee, hot water for tea, let alone breakfast . Disappointing .
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Cheyenne Blevins op 23 mrt 2024
Our coffee is complimentary, our bistro for breakfast is open from 6am-10am Mon-Fri Sat-Sun 7am-11am. For the tea you have to purchase, or we can get you hot water from our machine if you have your own. Thank you for staying with us.

6/10 – Redelijk

Michelle

It’s frustrating when you book and pay for a king bed and when you get to check in there are no king beds available.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Agent op 1 apr 2024
I understand your frustration. We have limited king beds and the 3rd party websites do not have access to see these issues.

10/10 – Uitstekend

Chanelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great customer service
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property and room!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and comfortable. Staff was wonderful. Close enough to the highway to be convenient but far enough away to be nice and quiet.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Jeffrey S

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The most important thing I look for in a hotel stay is breakfast. Even though it showed free breakfast on Hotels.com and the Marriott website, there was none. In addition, I had booked a small suite, but was given only a regular King room. The next time I have to be in Columbus, Indiana, I'm going to look elsewhere.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Cheyenne op 30 jan 2024
Dear Jeffrey, thank you for letting us know. It showed a picture of breakfast on hotels.com. The Courtyards are known for their Bistro as it is never free, it is made fresh by purchase. We are under renovations and we are working on re opening our Bistro. We sadly can’t remove it off our website for the moment. I apologize for the booking inconvenience. We oversold our suite rooms and our system did not catch that flaw. I hope you have safe travels.

2/10 – Ontzettend slecht

Patricia

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

debbie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great stay.
It was nice! We enjoyed the small balcony that we had with our suite. We had one small problem with the smoke detecor battery causing it to start chirping, but they had it taken care of in less than 30 minutes. We don't view this as an issue by them as you never know when this will happen.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel with friendly staff
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Tom

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Tammy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The Bistro wasn't open, which wasn't disclosed prior to stay and is one of the major reasons I stay at Courtyard properties. In addition, the facility must have had some sort of maintenance issue with the Bistro as industrial fans could be heard in that area plus the hotel smelled of mold not only downstairs near the Bistro, but through the AC in my room.
Reactie van Cheyenne Blevins op 2 nov 2023
Dear Tammy, thank you for your honest feedback. We are working on having our website fixed. I will share this information with the other leadership team members. Have a great day and safe travels.

6/10 – Redelijk

Aaron

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

JENNIFFER, Cutler

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitely in need of an update
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Rex

😟
Nothing special
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
No breakfast offered!
Was pretty disappointed that the breakfast bar was closed and there wasn't anything at all. Not even pastries or fruit, just coffee. For the price to stay at a Marriott you guys need to do better. Even the cheaper hotels provide guests with something.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Desk op 2 nov 2023
Thank you for your honest feedback. Our bistro is under construction at the moment. We had the grab and go breakfast boxes for purchase in the Market. Have a great day and safe travels.

10/10 – Uitstekend

Nelson

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My mans at the front counter is always a pleasure to do business with. Enjoy the interaction every time
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Cheyenne Blevins op 8 sep 2023
Thank you so much for staying with us. We hope you enjoyed the rest of your stay. Safe travels and we hope to see you again soon.

6/10 – Redelijk

Kevin Joseph

Zakenreiziger
The mattress was horrible, room smelled smoke, look nothing like the pics on site
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Cheyenne Blevins op 8 sep 2023
I do apologize, we are working up updating our location. Thank you for your feedback. Have a great day.

8/10 – Goed

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Cheyenne Blevins op 8 sep 2023
Thank you for your feedback and staying with us. We hope you enjoyed your stay with us. Safe travels and we hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Sharlene

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Cheyenne Blevins op 8 sep 2023
Thank you for your feedback. Have a great day.

4/10 – Matig

Jessica

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked through Expedia for 2 rooms each with a King bed. When we got up to our rooms both of them had two double beds. Paid a little extra to get king beds and didn’t even get them. Also, the AC didn’t work very well and one of the rooms was uncomfortably hot.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Cheyenne Blevins op 8 sep 2023
I do apologize for the inconvenience. Thank you for your honest feedback it is greatly appreciated.

10/10 – Uitstekend

eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Cheyenne Blevins op 8 sep 2023
Thank you so much for staying with us and your feedback. We appreciate your business and enjoyed having you as our guest. We hope to see you again soon.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Three strikes
Booked a king room with sofa pull out and was provided two fulls with no change in the price we paid. I asked the attendant when we checked in if our room had a balcony as I did not select a balcony room because we had a young child with us. I was told no our room did not. When we got up to our room it did in fact have a balcony. The hot tub was not working, the floor we stayed on did not have an ice machine so we had to go to the first floor to get ice. The faucet in the shower was pulled away and loose from the wall. When we got in the shower the water didn’t get warmer than luke warm. None of the trash cans in the room had bags. When we got back after a day of baseball we found house keeping did not come to our room at all. We were told she had “left” whatever that meant. It was a disaster. For another $40 we could’ve stayed up the road and had hot water, clean linens and a king size bed and a sofa with a pull out.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Cheyenne Blevins op 8 sep 2023
I am so sorry that your room was not up to standards or what you requested. We are working on removing the hot tub. Sadly we do only have the ice machine on the first floor. I apologize for these inconveniences

10/10 – Uitstekend

jamie

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Cheyenne Blevins op 8 sep 2023
Thank you for staying with us. We enjoyed having you. have a great day and hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Gregory

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean property. Away from noisy areas of streets
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Timothy

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Hunter

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Chun H

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly service and quiet night.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Nelson

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
First time staying here and it lives up the Marriott standards. Will def be staying here again
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alex

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Amy

3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Colin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

carl

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome as usual
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Dawn

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Lee op 10 jun 2023
Hi Dawn,Thank you for your feedback.Safe Travels!

8/10 – Goed

David

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Lee op 10 jun 2023
Hi David,Thank you for your feedback.Safe Travels!

10/10 – Uitstekend

Lin

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Lee op 22 mei 2023
Hi Lin,Thank you for your feedback.Safe Travels!

6/10 – Redelijk

Robert G.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I thought that all hotels offered at least a free continental breakfast. This hotel did not offer that. I was very disappointed. Everything else was good to very good.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Lee op 22 mei 2023
Hi Robert,Courtyard doesn't offer a free breakfast due to having the in house Bistro.Glad you enjoyed your visit otherwise.