Parador del Alma
Hotel aan een warmwaterbron met gratis ontbijt bij een treinstation/metro in Bocoyna
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Parador del Alma





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 135
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite,1 king laden

Suite,1 king
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Een donzen dekbed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Suite Doble laden

Suite Doble
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Een donzen dekbed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Adolfo López Mateos 44, Centro, Bocoyna, CHIH, 33200
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Rimusa Inn
Rimusa Inn
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
6.4 van 10, 17 beoordelingen
De prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
28 jun - 29 jun
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
Feestjes en evenementen (waaronder familiebijeenkomsten, verjaardagsfeesten en bruiloften) zijn toegestaan op het terrein
Huren op lange termijn is mogelijk.
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Parador del Alma Hotel
Parador del Alma Bocoyna
Parador del Alma Hotel Bocoyna
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Parador del Alma
Beoordelingen
7,2
Goed
7,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
2/10 – Ontzettend slecht
Sarahi
7 okt 2024
Sarahi
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Enrique alan
7 okt 2024
Enrique alan
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Rosa
Reisde met familie
7 aug 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosa
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met familie
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
4 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
DALILA
4 apr 2024
DALILA
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
omar
Reisde met familie
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
omar
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tania aviles
26 dec 2023
Tania aviles
3 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Fernando
Reisde met familie
21 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
David
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Nayeli
Reisde met familie en kleine kinderen
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nayeli
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Guillermo Luis
20 jun 2022
Guillermo Luis
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
german
Reisde met familie
26 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
german
3 nachten verbleven in maart 2022
4/10 – Matig
Manuel
Reisde met partner
22 mrt 2022
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
XOCHILT
9 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
XOCHILT
2 nachten verbleven in februari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Esmeralda
Reisde met familie
18 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy mal servicio
Esmeralda
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met huisdieren, Reisde met familie
16 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
Agustin, ZapopAn, Jalisco
Reisde met partner
8 jan 2020
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Agustin
3 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
José Artemio
7 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mala Experiencia
José Artemio
1 nacht verbleven in december 2019