Ingang accommodatie

Beoordelingen van Hotel de la Poste

4 out of 5
Hotel de la Poste
Piazza Roma, 14, Cortina d'Ampezzo, BL

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 62 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 106 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Erik, Rochester

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in town. Easy walk to ski bus shuttle, shopping and restaurants. Very good breakfast. Fun and lively bar. Best concierge manned by Lorenzo.
8 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Old world charm, location, jacuzzi tub, architecture, interiors.
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dafna

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay away and do not stay in hotel de la poste
It is not clear why the hotel was given a high score by previous visitors. We stayed there for 3 nights. In the room: 1) no air conditioner 2) no refrigerator 3) no kettle or coffee machine for drinking 4) no water bottle for guests. I asked the reception and received a strange answer: "No one in our hotel has one" but in the hallway I saw that the maid had taken out a kettle from a nearby room... 5) The bathtub in the bathroom is very narrow, rounded at the bottom and slippery and very dangerous without grip handles in case of slipping. We are an elderly couple and could they offer a room with a shower. Dining room: 1) Very few products 2) Sausage with a spoiled taste 3) Dry omelet with a strange taste 4) The next day we arrived at the dining room at 8:30 when the meal ends at 10:00 and there was no juice, no omelet and no sausages. We were told by the waiters impatiently that there was a large group before and they finished everything !! It is strange ! 5) Coffee is prepared only by the waiters and they move around and only arrange tables. It is not clear what needs to be arranged in orderly tables. Why not fill in missing products? Why not offer coffee to diners? And why not make coffee? 6) Are the waiters running around and yelling at each other? Too bad. Parking: five minutes away from the hotel because all the streets in the settlement are one-way and the hotel charges 20 euros for a parking lot that they have in the hotel itself. Another method to charge an additional
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

seungeon

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The hotel is worth recommending.
The location is good, the parking is convenient, and the breakfast is okay, but I felt bad because of the short female employee wearing glasses who didn't bring coffee for 2 days at the breakfast restaurant. I know for sure what racism is.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

clarisse

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay. Very responsive staff. Lawrence was the best!
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Ellis

2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Rich

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Scott

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Received a super loud room ( Highway noise) that was also super hot (afternoon sun) with no AC. Complained and got slightly better room just vacated by another who complained. I’m not sure they have a clue about what VIP means.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

KAZUYUKI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コルティナダンペッツォのど真ん中
2023年7月18日(火)~3泊、50代夫婦で宿泊。ボルツァーノからレンタカーで到着。コルティナダンペッツォの中心地にあってとても便利。駐車場はホテルから徒歩3分程度の野っぱら、無料。部屋については基本快適なのですが、お湯がなかなか出なかったこと、バスタブと洗面の間仕切りにシャワーカーテンも扉もないのでシャワーするのが超難しいことがマイナス評価です。。。あと、1€=161円精算の時期でもあって、1泊/1室/朝食付き、約40,000円超は、自分達には贅沢過ぎました。。。
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

LEE

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Per Henrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Helge

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sean

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel with great service. Breakfast was excellent too
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Freddy

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Due the season a hot place, due to the location, too noisy.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Claudie

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Marina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Lorenzano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
E' in pieno centro ed offre servizi di altissimo livello per una clientela molto selezionata.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

HYEONJUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Interior condition of the hotel is old but classic. And the workers are professional. Location is center of the village.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allt var toppen ! Lorenzo i receptionen hjälpt till att reservera och rekommendera 2 bra restaurang
5 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

filippo

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Sharon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful Hotel in center of town
This is a beautiful hotel right in the center of town and is a super price considering the quality of the hotel. The staff is friendly and knowledgeable and the breakfast is great and is held in a beautiful room.
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Jan Ivar

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Changhwan

3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Marcelo

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Patricia J.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful experience. This is a charming hotel. The room was spacious, comfortable and clean. The staff was attentive and very kind. The breakfast was amazing. Located right in the heart of town, close to restaurants and shops. There was parking on site. The views were spectacular.
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service
Nicht unser Hotel
Leider war uns das Hotel zu alt, mit knarrendem Boden ( auch vom Nachbarzimmer) und alten Möbeln.
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service
The room was extremely clean and well kept. The maid service was amazing! The concierge was so friendly and helpful. The lounge is a very happening bar scene in the evenings with a DJ playing music! I lost my wallet while walking around the town and the concierge posted on the Cortina Facebook page and was noticed it had been turned into the police station. He personally walked us there to get it and it was completely in tact. Nothing taken. Great service from the concierge!
6 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Gonzalo Hernan

6 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Jens

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

victoria

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

jean luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel typique de Cortina, agréable, avec un personnel compétent, très serviable et professionnel. Chambre confortable, propre, calme, avec un grand lit et une grande salle de bain. Petit déjeuner avec grand buffet, produits frais et locaux. Séjour digne de la station!
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Franco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Horst, BUL, Bayern

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage in der Fußgängerzone von Cortina d’Ampezzo ist perfekt, direkt inmitten vieler Geschäfte, Bars und Restaurants. Die Mitarbeiter sind sehr freundlich und hilfsbereit. Gerne kommen wir wieder.
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

stuart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Attention to detail
Central hotel with friendly attentive professional staff . Traditional hotel with an eye for detail . Would definitely consider staying here again . Special mention to Lorenzo ( concierge) and Fabrigio ( waiter ) for their excellent customer service . Thank you again for a beautiful week in Cortina .
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Lorenzo op 19 jan 2020
Thank You so much for your kind words.

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay in Cortina
Very nice stay at this hotel. Room, Breakfast, Dinner all was excellent, For the staff I give a very great compliment as they have been very nice, attentive at all time an helpful.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Gherardo Manaigo- Owner/Manager op 23 okt 2019
Thank you very much for your kind words. Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extremt mysigt och trevligt hotell centrum av Cortina. Personalen var väldigt serviceminded och tilltalade mig vid namn på en mycket
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Gherardo Manaigo- Owner/Manager op 23 okt 2019
Thank you very much for your kind review. Kindest regards from Cortina.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in the center of Cortina. Great breakfast. The staff are super friendly and helpful.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Gherardo op 12 sep 2019
Thank you so much for your kind words.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
전반적으로 4성급 호텔에 부합한 숙소로 함께 묵은 친구들 모두 만족함
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Gherardo op 10 sep 2019
Thank You so much for your kind review. Best Regards.

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Gherardo Manaigo op 5 aug 2019
Thank you so much for your kind feedback. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Annette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annette, Virum
Hotel de la Poste ligger lige i centrum, personalet var meget behjælpelig med bl.a. bagage og vejledning i forbindelse med parkering, og så er morgenmaden super!
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Gherardo Manaigo op 5 aug 2019
Thank you so much for your kind feedback. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Christin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk service
Fantastiskt trevlig personal som gjorde allt för att få oss att trivas. Läget är perfekt, mitt i byn. Frukosten är magisk. Vi kunde inte haft det bättre.
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Gherardo Manaigo op 5 aug 2019
Thank you so much for your kind feedback. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
posizione hotel personale accogliente peccato che nn tutte le stanze hanno la doccia. se si utilizza la doccia di notte l'acqua calda è calda dopo molto tempo che la si fa scorrere.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Gherardo Manaigo op 7 aug 2019
La ringraziamo per il suo feedback. Torni a trovarci presto. Cordiali saluti.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing staff; beautiful rooms
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Gherardo Manaigo-Owner and Manager op 7 jul 2019
Thank you for your kind review. We wait for you to come back and see us once again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Gherardo Manaigo - Owner and General Manager op 7 jul 2019
Thank you for your kind review. We wait for you to come back and see us once again.

8/10 – Goed

Paul, Paris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'accueil, le personnel et le service L'emplacement est top
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel attentif déjeuner exemplaire centre de Cortina
6 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Helmut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

KIERAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de la Poste
Excellent stay here. Breakfast was very good, and the service was top notch. The property was beautiful.
3 nachten verbleven in maart 2019