Exterieur

Beoordelingen van Hampton Inn Covington

2.5 out of 5
Hampton Inn Covington
68700 Hwy 190 Service Rd, Covington, LA

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 244 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 141 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 489 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were supposed to have housekeeping service on Friday and didn't receive it.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Steve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is as close as it gets to the University and there’s a Dennys basically in the parking lot. Very friendly staff, clean, nice and safe.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

susan, Metairie

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very dated & ugly
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ashley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The light in the bathroom flickered the entire time it was on.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Samuela

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Debra, Winnsboro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice stay. Clean, neat, comfortable. Will stay again.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Andre, Conroe

Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Tiffany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and comfortable
The desk personnel were super friendly and helpful. Room was spotless, bed and pillows were comfy. My only complaint was the $75.00 nonrefundable pet fee. I was unaware of the charge because i booked on Hotels.com and was not informed until i arrived. My dog weighs 4 1/2 lbs and is completely potty trained. I thought that was too much.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

GINA, THE WOODLANDS

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Location was great for us. Room was musty and smelled of mild

8/10 – Goed

GINA, THE WOODLANDS

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Raymie

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Price good, breakfast good. Rooms smell dingy, bed uncomfortable. Rest of amenities just average
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

MARK

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for a restful night
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Cliff

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Erica

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent place for the price
Room smelled musty. Other than that it was a great place to stay.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Robyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A comfortable stay with an excellent breakfast.
The room was very clean and the bed was comfortable. The chair at the desk was so big I could comfortably sit cross-legged in it. I didn’t take a pic of the bathroom but it was very clean and spacious for one person. The breakfast each morning had a lot of variety, it had something for everyone. The coffee had multiple choices as well. I had no complaints during my stay and when I noticed there had been a spill in the elevator the front desk took care of it as soon as he could instead of calling someone else to come clean it. I was impressed.
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Satisfied
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Krystal

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kathleen

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet, clean, convenient, comfortable
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Craig

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
not a jungle
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Rhonda

3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Lorie

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The bathroom sink was so cracked that we thought it was going to leak. The carpet was so filthy that it turned socks and towels brown. Staff wad very friendly.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hampton Inn Covington Team op 5 nov 2023
Dear Lorie, here at Hampton Inn Covington, we strive to provide high-quality and consistent accommodations, and we're sorry to hear that we missed the mark. We do hope that you will give us another chance in the near future.

8/10 – Goed

Rhonda

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
musty smell in room
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hampton Inn Covington Team op 5 nov 2023
Dear Richard, we appreciate you staying with us at Hampton Inn Covington! Guest experience is our upmost priority therefore we apologize for the negative experience you had while staying with us. We appreciate your feedback and will be looking into this matter. We do hope to see you return to stay with us at Hampton Inn Covington in the future!

10/10 – Uitstekend

Mary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The area around the hotel was so clean and peaceful. We felt very safe. Inside the hotel, the room was very clean with a variety of amenities. The hot breakfast was exceptional!
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Nosakhere

2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One to avoid
Very unfriendly n inefficient staff Outdated bathroom Overpriced !
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hampton Inn Covington Team op 8 okt 2023
Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Here at Hampton Inn Covington we value our guest and our goal is to always provide a great guest experience from check-in to check-out. We're sorry to hear that was not the case with your experience and will be looking into this matter. We hope you will give us another chance in the future to make it right!

10/10 – Uitstekend

Roger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comforter was small for bed. Top sheet was old.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hampton Inn Covington Team op 8 okt 2023
Dear Roger, we appreciate you staying with us at Hampton Inn Covington! Guest experience is our upmost priority therefore we apologize for the negative experience you had with our guest room linen. We appreciate your feedback and will be looking into this matter. We do hope to see you return to stay with us at Hampton Inn Covington in the future!

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hampton Inn Covington Team op 8 okt 2023
Hi Jason, we appreciate you staying with us at Hampton Inn Covington! We're glad to hear your guest experience exceeded expectations and we thank you for your feedback. We look forward to your return!

2/10 – Ontzettend slecht

Marilexy

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hampton Inn Team op 8 okt 2023
Hi Marilexy, we are terribly sorry to hear that your stay with us at Hampton Inn Covington was not satisfactory. Our team strives for positive guest experience for each and every stay. We do hope you will give us another chance in the future to provide you with a better experience!

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Friendly staff, gave us extended time for checkout! Great experience
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hampton Inn Team op 3 okt 2023
Hi Kim, Thank you so much for taking the time out to give us your feedback. Guest experience and satisfaction are our number one priority here at the Hampton Inn Covington, LA. We are thrilled to hear that you had such a positive experience and hope you will visit us again if you are ever in our area!

10/10 – Uitstekend

Kelly

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great overnight stop
This was a great stay in a very good property. This is why I book Hampton!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hampton Inn Team op 3 okt 2023
Hi Kelly, Thank you so much for taking the time out to give us your feedback. Guest experience and satisfaction are our number one priority here at the Hampton Inn Covington, LA. We are thrilled to hear that you had such a positive experience and hope you will visit us again if you are ever in our area!

10/10 – Uitstekend

Rhonda

Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk staff was very helpful and friendly.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Randi

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly service
The girl who checked us in was super nice and heloful!
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Steve

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
I reserved 2 queens, they gave me a king...when I tried to change, she said they were overbooked, but I witnessed another family check in after me & they received 2 queen room. Our room smelled 'moldy', the wallpaper was peeling off the wall, the shower drained slow...just overall not a great stay.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jackson

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Dianne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fresh and clean
Check in people are perfect! Room while a bit worn was sparkling fresh clean! Not a fan of the dark carpet seemed a bit icky to walk on barefoot. Loved the shower wash Bed crisp and clean. I would recommended because above all must be clean
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

jennifer

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Room and bed smelled like urine. Bathroom didn’t look cleaned. Heard dog barking from another room barking and whining late at night and early in morning.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Karla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff cleanliness and great breakfast.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Joel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Archie

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Holger, Michelstadt

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was well, the breakfast was amazing for a Hampton Inn.
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Diane

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Benjamen

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The team at Hampton Inn Covington was great.
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Robert

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a nice hotel. Receptionist was great
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Jana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felt the breakfast was very good each morning.
4 nachten verbleven in februari 2023