Hostellerie de la Mer

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een koffiebar/café en een restaurant in Crozon

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hostellerie de la Mer

Voorkant van accommodatie
Suite, uitzicht op zee | Luxe beddengoed, individueel gedecoreerd, een bureau
Lokale gerechten, zeezicht
Vlak bij het strand
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bronwaterbad
Privébadkamer
Een haardroger
  • 17 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bronwaterbad
Privébadkamer
Een haardroger
  • 23 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed of 1 kingsize bed

Tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
11 Quai Le Fret, Crozon, 29160

In de buurt

  • Office de Tourisme de Crozon - 8 min. rijden - 6.6 km
  • Morgat Strand - 11 min. rijden - 9.0 km
  • Plage de Kersiguénou - 12 min. rijden - 10.4 km
  • Peninsula le Labyrinthe - 13 min. rijden - 10.0 km
  • Pointe de Dinan - 16 min. rijden - 13.1 km

Lokaal vervoer

  • Lanveoc Station - 5 min. rijden
  • Brest (BES-Brest - Brittany) - 55 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bar de la Cale - ‬7 min. rijden
  • ‪Le Mutin Gourmand - ‬7 min. rijden
  • ‪L'île ô crêpes - ‬10 min. rijden
  • ‪Bar Crêperie Atao Aman - ‬10 min. rijden
  • ‪Café de Bretagne - ‬7 min. rijden

Over deze accommodatie

Hostellerie de la Mer

Hotel in de buurt van Stranden van Bretagne
Met voorzieningen zoals een terras, een koffiebar/café en wasvoorzieningen kom je niets tekort bij Hostellerie de la Mer. Bij het plaatselijke restaurant, Hostellerie de la Mer, geniet je van lokale gerechten en uitzicht op de zee. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en conciërgeservices
  • Een rookvrije accommodatie, vergaderruimtes en een bankethal
  • Een bagageopslagruimte, meertalig personeel en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel ingericht, voorzien van gemakken zoals luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en roomservice.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 20 meter van de accommodatie

Eten en drinken

  • A-la-carte-ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van 07.00 uur tot 09.30 uur op werkdagen en van 08.00 uur tot 09.30 uur in het weekend: EUR 12,50 voor volwassenen en EUR 8,50 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Hostellerie de la Mer

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is op maandag t/m zaterdag tussen 08.00 uur en 20.00 uur geopend en op zondag t/m zondag tussen 08.00 uur en 16.30 uur.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.30 uur te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Covid-19-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 24 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 12 jaar en ouder. Gasten dienen minstens 7 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn

Renovaties en sluitingen

De volledige accommodatie is gesloten van 01 januari tot 03 februari.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 15 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
2 in totaal
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 15.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.97 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. EUR 12.5 voor volwassenen en ca. EUR 8.5 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hostellerie Mer Hotel Crozon
Hostellerie Mer Hotel
Hostellerie Mer Crozon
Hostellerie Mer
Hostellerie de la Mer Hotel
Hostellerie de la Mer Crozon
Hostellerie de la Mer Hotel Crozon

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hostellerie de la Mer?

Ja, bij Hostellerie de la Mer zijn katten en honden toegestaan (maximaal 2 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 15 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hostellerie de la Mer te parkeren?

Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hostellerie de la Mer?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 18.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hostellerie de la Mer uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hostellerie de la Mer?

Dit hotel ligt bij de zee, op enkele stappen van Parc Naturel Régional d'Armorique en op 10 km van Office de Tourisme de Crozon en Plage de Lanveoc. Ook Saint-Pierre de Crozon Kerk en Trez Rouz liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Hostellerie de la Mer

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 31 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

julia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Belle vue. Calme

Belle vue sur la mer. Petit déjeuner de qualité fait maison!
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

OLIVIER

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Nicolas

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Mélanie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Pierre

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Hotel très bien situé dans le petit port du Fret . L'accueil de la direction est minimal , nous n'avons pas eu de chance : panne de la chaudière donc pas d'eau chaude pour la douche du matin. Aucun geste commercial!
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À conseiller
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Annie avignon

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Jean Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

TRES SATISFAIT

Hôtel sympa, propre
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Frédéric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

Pas mal

Peu voire rien à faire à proximité de l'hôtel, obligé de prendre la voiture pour tourisme/ballade
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Reposant

Très bon séjour , chambres très agréable et très claire avec 2 fenêtres vu sur le port très calme Service correct malgré la vigilance Covid très appliquée Petit déjeuner extraordinaire avec des produits locaux très frais
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

A Eviter

Bonjour. Premièrement, on peut choisir la chambre avec vue sur mer ou pas. Nous avions choisi la chambre classique. Ils auraient dû indiquer chambre avec vue sur mur plutot....Bref, voir un mur à 50 cms alors que l'on est devant la mer, il fallait s'en douter... Deuxièmement un personnel des plus antipathiques avec qui on a vraiment pas envie d'échanger. Troisièmement, un standing digne des hôtels des années 80, tout est viellot, et surtout absolument pas insonorisé. Nous avons pu profiter du son de la télévision du voisin, de ses ronflements, de ses allers-venues aux toilettes et ainsi de suite. Une bonne nuit blanche. Pour 87 Euros, c'est n'importe quoi. Du vol manifeste.
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Valérie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel, bien situé Un peu difficile pour se garer , tout du moins en août !
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

AMANDINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tres bien placé trés bon accueil !
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

séjour satisfaisant

Séjour agréable au sein de l'hôtel Hostellerie de la Mer. Personnel accueillant et présent. Le prix est correct par rapport à la situation de l'hôtel. Nous avions la chambre avec vue sur le mur mais nous n'y étions uniquement pour dormir donc pas dérangeant. Pas de vis-à-vis ni de bruits de rue. Toutefois, l'hôtel manque d'isolation (douche des voisins, pas dans les couloirs...). Aussi, présence de moquette dans la chambre avec des tâches dessus...
2 nachten verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Laurent

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ne pas prendre la chambre 16, ventilation bruyante

Chambre dans un bâtiment annexe ne correspondant pas aux photos du site, donnant directement sur la toiture arrière avec vue sur la ventilation très bruyante du restaurant. Responsable désagréable quand on lui fait part de notre inconfort, “c’est normale” selon lui. Dans ces conditions pas recommendable.
Vue depuis la chambre!
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Brigitte

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bon séjour au global.

L’accueil manque un peu de chaleur. Par contre, très bon restaurant. Avec les restrictions dues au COVID-19, nous n’avons pas pu profiter du buffet de petit déjeuner... dommage.
3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Bastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

bon séjour

très bien seul la literie n'était pas au niveau de l hôtel
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

4/10 – Matig

laverge

Negatief: Comfort kamer

chambre 16

bonjour, je pense qu'avec la vue sur les toits ,une salle de bain trop petite et froide, le manque d'une bouilloire pour se faire une boisson chaude quand on rentre tard; le tarif de la chambre 16 est trop excessif, comme le petit déjeuner d'ailleurs avec des baguetines congelées et mal travaillées
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Marlène

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Séjour au calme

Très bon buffet de petit déjeuner avec une superbe vue sur le bras de mer . Endroit calme et reposant. La chambre est confortable avec un équipement de sdb moderne ,le seul bémol serait la moquette dans la chambre qui se fait vieillissante et qui ne va pas avec la deco actuelle.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Thibaut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un dépaysement à côté de chez soi
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019