Serras Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs fitnesscentrum in Cuiabá
Fotogalerie voor Serras Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer laden

Luxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Alle foto's voor Luxe eenpersoonskamer laden

Luxe eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Alle foto's voor Luxe driepersoonskamer laden

Luxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Alle foto's voor Luxe eenpersoonskamer, bad (Master) laden

Luxe eenpersoonskamer, bad (Master)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een bubbelbad
Een minibar
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer, bad (Master) laden

Luxe tweepersoonskamer, bad (Master)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een bubbelbad
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av. Miguel Sutil 4098, Cuiabá, MT, 78060-000
Over deze accommodatie
Serras Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Nacional Inn Cuiabá
Hotel Nacional Inn Cuiabá
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 245 beoordelingen
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Serras
Serras Cuiaba
Serras Hotel
Serras Hotel Cuiaba
Serras Hotel Cuiaba, Brazil - Mato Grosso
Serras Hotel Hotel
Serras Hotel Cuiabá
Serras Hotel Hotel Cuiabá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Serras Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Fernanda
22 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernanda
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Leandro
Zakenreiziger
8 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Limpeza e recepção foram muito ruins dessa vez


Leandro
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Sergio
Zakenreiziger
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Fabio
Zakenreiziger
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabio
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
NAYANA
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAYANA
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
helio da silva vieira
29 jan 2025
helio da silva vieira
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Saulo
31 dec 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruim
Saulo
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
vitor
11 dec 2024
vitor
4 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Gutemberg
16 jul 2024
Gutemberg
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
GEDAILSA M
Zakenreiziger
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GEDAILSA M
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
vilmar
Reisde met familie
12 jan 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ar condicionado
vilmar
2 nachten verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Francisco
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francisco
3 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Donato
16 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 Estrelas no máximo!
Donato
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
ismael Rodrigo
12 jun 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
ismael Rodrigo
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Alfredo augusto
12 feb 2019
Alfredo augusto
2 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Igor
11 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Péssimo
Igor
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
FLAVIO, São Paulo.
Zakenreiziger
9 feb 2019
Positief: Netheid
FLAVIO
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019








